2010年7月5日 星期一

Happy Meal~

我都覺得我真係好搞笑…….大熱天時….咁大個人……噚日沖沖下涼無熱水沖凍水涼咁都頂唔順…………..就係咁…………今日就病左………..依家作感冒中…………..今朝一起身不停打乞痴…….流鼻水…..喉嚨痕…….好唔舒服呀………….成日就係咁坐住counter喇………有成四日四夜一個人係屋企….有享受又有唔享受啦……不過星期五六日都過得幾開心既~有成四日無見媽媽我問佢:媽咪~你有無掛住我呀?…..媽咪:你好煩呀………………..係咩….乜我好煩咩?

星期五我又再試下入下廚房ja下鑊鏟~





都唔係煮一人份架~都整到個二人份出黎~




餐湯係粟米湯(係我最愛既罐頭湯)…..主菜係我精心烹調既煎牛扒+拍黃瓜酸汁伴冷麵(自創~)……飲品係coke+gin……牛扒煎得硬左少少之外….認真講我覺得我醃得幾好味~拍黃瓜伴冷麵有人buy架….仲話幾好味~


成餐飯加埋四十蚊(無計支gin)…..可見食得開心同豐富都唔一定要用好多錢……用d心機都會令到人開心………煮完呢餐我有咁既感覺:如果有一個人肯為你入廚房煮餐飯………..咁哥個人真係對你好好……因為煮野既時候真係熱到我飛起……成頭汗……煮完又臭……醃完肉隻手又有味…….所以爸爸媽媽好偉大架…熱辣辣都煮飯俾我地食~希望大家感受到煮飯俾你地食哥個人既心意啦~







今日聽到呢個消息真係令我好失望………………

我一直都唔想咁樣去諗你………

因為你所有既環境因素令人會懷疑……….

但係今日真係有人同我講係你咁樣對我………..

我無嬲….

不過我諗我對”朋友”呢個名詞一直都誤會左……

朋友…………

真係可以出賣架…….或者我對社會上”朋友”既認知實在太少

我可以講既就係……

如果哥句野真係你講既….我係真係失望………

但係我都係人地口中聽番黎…..仲叫我要提防你…..

不過唔係你口中講既我未能證實……

所以我仲有一絲希望咁諗…..哥個唔係你



今日有人同我講:我知你d事蹟喇~之前我唔知….

又有人同我講:你好勇猛…….係家族遺傳?

仲有人同我講:不如算啦….你不如認一次低威

我想再講多次:我覺得我無做錯!

如果我面對面…對你有所得罪

我認錯!

依家你只係偷睇我d野……

你偷睇完仲要我同你講對唔住?

你真係好搞笑…..

錯就錯在我無block左你…..

我覺得你真係好無聊….

你成熟d唔好做埋d無聊野啦

其實我唔想再係呢件事上面糾纏…..

你愛黑面又好……唔睬我又好…

隨得你啦…

我只係想專心一意做我既事

沒有留言:

張貼留言