2009年6月30日 星期二

狂歡三寶第三次日本東京之旅---20090527第三天(好天氣~)

好慘呢….前兩日打左篇blog…點知yahoo故障…..無哂……依家先再上黎寫下………….上個星期六日都要番學…..仲要present…..搞到我都有d緊張呀哈哈……最後仲俾同學問左個我唔識答既問題……………..於是我就話:我同你因間私下解決……………最後我行去哥個同學身邊同佢講:我憎死你呀你累我出醜呀………哈哈….好彩份presentation最後都無驚無險咋……………………我覺得星期六日番學真係好慘….好似好辛苦咁做左一個禮拜野….但最後都係無得休息咁……好彩星期五去左noway玩下先令我個週末無咁悶…..不過好可惜呢日又頭痛~唉………….過左去學野夾埋夾埋都有五日既…..不過由於申請人數比較少….令我未能有學有所成既感覺….不過好彩係哥邊都幾開心呢~…………噚晚番學…死老ray呀….又屈我地……係毫無心理準備之下…叫我地present番個幾月之前哥份功課…你無野呀…..又唔俾時間我地準備……又要我地pre得有水準…….見到阿寶同另一個同學鬧爆老ray..我真係心都涼埋……..個同學同佢講:阿sir…我都知道presentation做得好有四個要素…其中一個係要有時間去prepare囉………阿寶又話:你依家叫我pre我都係照讀架咋喎…………之後老ray又話:你地個樣唔使咁唔開心(阿寶)同緊張喎(同學仔)……….我一直認為澳門學生比香港學生係輕鬆d….過左幾年就唔同哂??………..你都痴孖筋……..你聽日等住收我哥封四千字既投訴信啦!



Day 3—->20090527

是日之主題飲料…..好好味..真係豆味特濃..又唔太甜




呢一日我地係去sano outlet……超開心超期待…因為上一次黎佢地買到超多野….不過好可惜呢一日我個頭…又痛………唔知點解個outlet有個好似搞婚禮既地方…好似幾靚




由於個字體超長………..所以幫我影哥個人要咬腰先影到……….謝謝毛寶……………………



行過paul frank間鋪頭…見到佢地好團結呢~




到左食飯時候…又去左食阿杯最愛既喬麥面…..不過好可惜我呢個時候個頭係最痛既….哥兩條友形容我當時個樣係….好似啪左丸咁好迷幻……所以我當時…咩都食唔到





歸途中的等車站……….我係度足足訓左四個字….



晚飯是:池袋阿伯…..不過今次好似有d令我地失望………對上兩次都係池袋阿伯招呼我地….今次阿伯唔知點解唔係度…班人就作反蝦我地…不過新發現佢地竟然請左個中國留學生



此晚阿寶既甜品…..特長之西瓜雪條一大條..都幾清甜~



而我既是晚宵夜就係呢個:日本m記新出既煙肉薯仔批……..好好味呀…每次去日本都會試下m記d新野…….呢個批….唔知幾時先至黎到澳門m記呢??對上一次個朱古力批…..等了…..兩年先有得…..食…………




是日戰利品…..算係最多既一日囉~



呢個係之前一晚我地係新宿度夾公仔夾番黎架…..講開有段古…….隻sony貓唔係我架….係阿杯諗住夾…..跟住就叫哥個哥哥幫我地擺開d……諗住叫佢幫我地擺兩個出dd因為諗住兩個都夾….點知佢死都唔肯………….之後阿杯夾….用100yen夾…..第一次夾就成功夾到一隻sony貓…..點知…..隻夾….整埋隔離哥隻落黎….呵呵…即係…100yen…..夾兩隻……………..阿杯將其中一隻送左俾我………不過好可惜….另一次夾公仔行動中……..某人用左港幣70蚊….都夾唔到隻雞雞…..噢~得不償失~



左邊的雞雞是毛寶的特別版閃令令的……………..右邊係我既普通版雞雞…不閃的…我比較鐘意我哥隻多d~



今晚食蟹食到好……..幸福

聽日我同老ray生死對決

沒有留言:

張貼留言