2009年6月4日 星期四

我和我的愛爾蘭咖啡

噢….終於都完左2009年既日本之旅喇…….完………..左……..喇………………..好唔捨得呀…..番左黎之後又懶左幾日先上黎寫blog………………………..大家放心….我無病無痛咁過左七日喇!!!!!!!!!!



星期五番左黎之後…….星期六又要番學….終於頂唔順…星期日同星期一都無番學lu………….哈哈…偷懶偷到出哂面!!!!!!!!星期一仲攞多左日假玩下…….係一個晴朗既星期一下午….別人都在番工…..我就周圍行下…..企下…..仲去埋八佰伴…………飲左一杯我恨飲左好耐既”愛爾蘭咖啡”…………事緣之前睇左本小說…佢講到”愛爾蘭咖啡”有幾好飲幾好飲咁…………..不過…………………………..我覺得……..同我想像中有d唔同囉………..我都係去番麥記搵陳豪………………



哥日既下午……………有一杯愛爾蘭咖啡同一個凱撒沙律….陪我渡過左一個下午茶時光……………….




日本之旅既記載……等我upload左d相上黎就會開始連載~

沒有留言:

張貼留言