2009年6月23日 星期二

狂歡三寶第三次日本東京之旅---20090526第二天Part 1(晴晴晴晴天囉)

今日……又上左去山頂覆診………..醫生講既野…大概都係咁啦……….放左工之後同小杯杯行左陣八佰伴笑下呢樣笑下哥樣…心情……….好番少少………因為好e番黎阻住哂..又懶左上黎幾日…………………



Day 2—->20090526(Part 1)

由於之前哥晚得到充分休息….足足訓左成8個鐘…..所以呢日我地又精神奕奕咁出發喇~……(我亦帶住粒泡疹出發喇~)……一朝早我地就係出發去我們最愛的地方—吉祥寺~





行過經過又見到我地每次都會見到既牛奶妹喇~…今次得番一個牛奶妹……..不過佢又換左新衫喇~好靚呀佢




呢日既主題飲品….檸檬乳酸系~



行經早餐店既途中…………唔知下面係咪連接住我地上之去既井之頭恩賜公園既呢??????????????



呢間早餐店我地上次都有黎過…..不過上次就買左去公園食…..由於上次太鐘意佢既笑哈哈早餐喇…所以今次就索性係度食埋啦~…….加上佢既環境都唔錯架—Pancake Days






我地岩岩到哥時都係得我地三個咋….所以我地可以霸哂成間餐廳囉~….可愛嗎????






每個早餐都係笑面迎人…..令你既早晨更tim樂趣




我地一黎到就不停咁影影影…野食都未叫…..哥個姐姐肯定覺得我地係鄉下出黎既……三個土鄉巴~




呢兩張係咪好有藝術feel呢~(梗係唔係我部相機影啦)








今天工作….看著名印上的日期……

只想說:今天的你….是否如往日般快樂?




我在離開你那天 說未來不會掛牽
然後率先匆匆收線 再不想跟你見面
然而時間過了兩三天 人情緒太善變
往日總是沒所謂 分開了方知你可貴
而談情說愛這東西 誰遇上了亦受控制
等到劇終斷絕關係 先可看清楚那一切
誰仍然叫我放不低 呆呆地讓時間浪費        
幹事情不夠徹底 哪日才可以放低?
還未想找新的取替 我將心窩緊封閉
如明年會再次開啟 而時間已浪費

沒有留言:

張貼留言