2009年6月9日 星期二

狂歡三寶第三次日本東京之旅---20090524(預備出發篇)

我覺得讀左四年大學…..第一次同同學仔有相同既感覺喇(因為我地係好懶又唔讀書哥群!)…….原來大家都咁討厭老ray………真係開心到我飛起喇….佢地仲話要一齊聯署聲討佢呀~~~希望今次既工業行動可以成功啦!



好咯好咯……我既日本之旅終於都正式推出喇~…..話實在今次既日本之旅….眨下眼就過鬼左囉~第一次去七日….第二次去十日…由於番學問題…..今次只係去左…五日咁大把咋~我…依家諗番起………………好想再去呀…………..好傻咁曾經諗過…….要將自己放浪去日本一年留學….至於學d咩野…呢層無人知…………哈哈…學一年日文囉………………



由邊度開始講起呢…….就由我地出發之前一日講起啦……

今次我地去日本又換左一個機場降落喇…..就係飛羽田機場喇…..由於我地今次只係去五日…..所以希望有多d時間….所以我地就選擇左羽田喇….因為羽田機場有凌晨機飛……飛到過去都係朝早六點幾咋……超多時間……….所以我地要係出發之前一晚…..就要過到香港lu~…….我地係搭八點三船直接去到香港機場既……….要七點三就要去到港澳碼頭辦手續啦~其實我出發之前….仲要番學囉….超趕….我仲好乖咁洗埋白白先過香港呀~不過呢日澳門超級大雨囉…..好彩我出發時停雨如果唔係我搬gip會好唔方便………………….不過今次去都幾驚架…因為H1N1嘛………….所以我地搭船時已經好驚咁帶哂口罩………..但發現周圍都無人帶(尤其外籍人士….)…………搞到我地好似傻仔咁…………..欣欣杯仲差d帶口罩笑而笑到缺氧囉~



隻船搖下搖下咁去到香港機場…不過我覺得其實幾方便..節省左中間由碼頭去機場既交通時間..仲平好多呀~(記得搭機場船有得退番120蚊既費用!因為無使用過機場設施)..不過我真係覺得呢邊既check-in counter….真係好簡陋呀~




搞掂好check-in d野之後….我地就坐d shuttle bus去番機場禁區哥邊…………不過唔使過海關又真係幾方便既!!!!!!!!



我地搞掂d野既時都不過係….十點幾…..哥日我地飛凌晨十二點八……所以有超多時間…….食下野咁……不過上機之前除左要食野外…………梗係周圍行下睇下有無可以shopping啦…….又行左入去迪迪尼鋪頭……..今次仲衰….唔係偷影…我直接問個姐姐:可唔可以俾我影張相呀…..姐姐答:隨便~








我就最鐘意同迪迪尼d卡通人物影相架喇…..我認為….呢間d擺設都唔錯(即使我無買野都好啦………………哈哈..其實間間都咁靚架啦






行黎行去完之後…..我地終於肯坐低食野喇……唔知點解…我行黎行去…..走左去食大快活個咖哩雞飯囉(不過又幾好味喎)



食完飯仲唔夠….再每人黎多個ben&jerry既雪糕呀(我地係用之前退番俾我地每人哥百二蚊黎食架)……..我真係食到好飽好飽喇…..其實三隻味明明唔一樣……但係唔知點解一樣色既呢?????????????



很難得的三人照呀~我們真像外星人~



預備出發篇講住咁多先呀…….

今日有人同我講話發夢見到我地又一齊再去日本喇~

沒有留言:

張貼留言