2009年6月14日 星期日

狂歡三寶第三次日本東京之旅20090525第一天Part2(陰天及後轉為大晴)

終於捱完喇……….足足一個月既星期六…日…..都要番學..依家……終於捱完….我應該真係好開心先係~…不過唔知點解…我…..情緒低落中…………………………………唉…………



Day 1—->20090525(Part 2)

影完一輪相之後我地就行左去食野喇….今次係食正版..一蘭!



佢食麵係一個個人分開一格格咁坐架~d麵既軟硬呀….湯既濃淡呀..油唔油膩…….要唔要蔥…..之類之類…都係自己決定




我又覺得一蘭又真係好食過佢既翻版康竜架喎……康竜個湯..好漏既呢~一蘭呢個…….我個人認為….好正呀…尤其係隻溏沁蛋……………..好好味呢…….佢地話都係好漏囉…我就成個食哂~~~有一個人…….食食下完全係自己哥格訓著左tim囉




食飽飽終於在街頭搵到……蘋果荼呢~常常在別人的blog看到~……………今次終於都飲到喇…好野~~~




在涉谷巷仔尋幽探秘中…可惜無收獲……………不過好好天呀




又行左入去disneystore行左陣..不過d貨色麻麻……






心情係買十蚊四件既壽司時才有少少好轉…….我唔鐘意一個人食飯呀…………因為我係天秤座….所以我唔鐘意一個人



你係一個白痴妹….正一大白痴

沒有留言:

張貼留言