2009年6月11日 星期四

狂歡三寶第三次日本東京之旅---20090525第一天Part 1(陰天及後轉為大晴)

今日呢….又有落雨呀….又有人請飲咖啡喎…..飲完之後心跳加速….好似見到初戀咁…..如果聽日又有人請我飲就好喇…..以上既野….令我今日既生活……很易過呢~



好了好了…懶了一天….



Day 1—->20090525

閒閒逛逛一陣…………..咁我地就行左去第二十六號閘口度等上機囉~我好乖…………….我呢個時候已乖乖帶上口罩喇~~~~~~~~




今次我地係搭air ANA….其實搭之前….我同欣一直都以為…我地係搭JAL囉…..但係我地硬係覺得…..ANA娘d囉~



今次的狂歡三寶…..仍然是經濟倉的乘客…………而這班口罩狂逃………..在機上發現最多帶口罩既人士…叫香港人~




我最愛的飛機餐(我都話我係垃圾口啦)……..其實佢係好好味的……….但由於佢主人之前食左個唔知係大家樂定大快活既咖哩雞既晚餐………….完全食唔落呢個……..芝屎焗通粉囉(完全唔係我本色)……

有人自稱自己唔舒服..炸炸帝帝唔帶口罩tim~



到達目的地!…第一件事係….望著呢部機覺得..好肚餓(為食蟲)



呢次由羽田機場出新宿..是近到不得了的…..車費係490yen呢



睇睇我地個gip…我跟欣杯的gip是不正常又矮的弱智仔~



坐京急線去到品川站轉JR山手線到新宿..只需…三十多分鐘!



朝早搭JR時便會見到好似小丸子咁可愛既小妹妹囉~(咸濕姐姐偷影中)



到左之後放低行李……係人地酒店公廁梳洗一輪後…..精神奕奕地…..在新宿街頭留個倩影~之前出發前睇天氣話佢會落大雨………..好彩佢無落咋!




每次都令人難以抗拒既…………………放心…唔係我…係野飲機~



到達第一個要去既地點….涉谷…幫佢地影左張靚相………..跟住我地叫0架妹幫我地影…希望有一張狂歡三寶涉谷照



事實證明…靚既0架妹係唔識影相既呢~我話我係大陸都有人信!



這才是我們想要的!……………………



妹妹眼訓喇…待續~

希望聽日又有人請我飲野就好喇~

仲有今晚我個實驗失敗左!明天再試!

沒有留言:

張貼留言