2009年6月25日 星期四

狂歡三寶第三次日本東京之旅---20090526第二天Part 2(晴晴晴晴天囉)

今日好似無乜做過d咩咁…….但係唔知點解…都覺得好攰呢~噚晚俾我知道有人嬲過我黎….最搞笑係….佢嬲完睬番我之後…我都未知佢嬲過我……乜我真係咁蠢勃勃咩?….前幾日發覺…有一個同學好勇…..佢反抗老ray….串到佢行哂…佢真係我偶像囉~…..仲有今日放學同寶&小貞試左愛爾蘭瘋薯….想死囉….又貴又慢又唔算太好食…..下次都咪搞呀



Day 2—->20090526(Part 2)

呢個係我是日之早餐…….係咪好開心呢….好好味呀






原來佢近睇係豆皮佬架~皮膚不太好呢~



仲有呢個令我地好開心既笑哈哈薯餅…唔知點解今次燶左



食飽飽又再遊行於呢個我地係東京最愛行的區域…..真係好悠閒好舒服呢~……..但上次好多野睇既地方…今次又無人有野買喇喎…真係奇怪呢!!!!!!!!!!!!!!!!




又係同一間眼鏡鋪前清洗眼鏡…………..好可惜我無帶出黎~



行到好攰時經過一間生果鋪……見到又大又香既士多巴梨…….好似係….1000yen兩盒…..見到唔算太平….但又真係好香喎…….最後都係忍唔住買左兩盒黎食……..華…..又真係幾好味架喎……我地仲要揸住兩盒士多巴梨輪流不停影不停影…………個生果阿伯走過黎問我地…..hongkong??….我話:nonono..macau…講極阿佰都唔知係邊最後火滾話係china先明……跟住阿伯就用望住鄉巴佬既眼神望住我地影相…..佢仲同隔離鋪賣珍珠頸鏈個阿叔一齊笑我地呀..唉





食飽飽之後我地又再坐JR出發喇~



我都幾鐘意呢個車站…因為好古色古香咁



又到左我們都愛的—-原宿喇~



呢張相係我逼阿寶幫我影…..佢地仲笑我…..你係度影緊乜x呀……依家睇番我都唔知我自己想影乜x



今次行竹下通都有食呢個….佢地兩個話……今次第三次食無咁好食….我就認為…都唔差呀…因為佢地兩個又係食甜既……只有地盤佬既我……又係食咸既………….



番酒店擺低左d野之後…我地就去左由咩潮流東京哥個杜如風介紹既魚生飯—-若狹家………………..左下角哥碗係我既….咁睇係咪好似好好食呢….我話你聽……..唔好食呀!!!係新宿歌舞妓町裏面……………..一d都唔好食….仲衰過上次我地自己盲摸摸係上野食哥間魚生飯囉….我以後都唔信杜如風




仲有呀呢支波子汽水傻架……..咖哩星味汽水…..好奇之下叫左黎飲(臭杯叫)………….一飲…..哥陣味”蘇”到呀……….好似有個阿差坐左係我隔離咁呀……想死呀…….我之前都有試過同款波子汽水…但係係綠茶波子汽水…..都超難飲囉……千祈千祈唔好買黎試呀…..我上次係八佰伴買架……好臭呀



這天的戰利品……..算多嗎?..最大的收獲在……..估都估唔到



老ray….你今次真係死梗喇…呵呵~

我點都要寫到封投訴信送俾你~

沒有留言:

張貼留言