2009年5月23日 星期六

細da又走了(東京我來喇~)

今日大雨到呀…..真係落到人心都痛呀………行番學校番學時……隻腳直頭濕到可以將對襪扭出水囉….好彩今次呢科…………..係我地最愛既馬基基教架~….超愛佢呀….由上堂笑到落堂呀….我知喇…係咪今日一次過落哂d雨…聽日唔會再落……



某日…行過阿杯舊居……見到柏仔企係露台….佢突然望過右邊….吠左兩下….和我深情對望好耐好耐




呢張影到柏仔好似d無頸既怪物咁呀





噚晚星期五同細da食左餐飯…..因為….佢就黎走喇….仲要係我未番黎之前走呀………我地又去左金象食泰國野呢~




我地仲叫左超級多野食呀~…..食到超飽呀~




今次係第二次歡送細da喇„„„,…希望佢會有機會再番黎呢度……„„„,.但下次再番黎時…………„„„„„„„„….就唔希望你再走喇~




距離我2009年既日本之旅…仲有……………………………….

一日咋…………………..

聽日呢個時候我就已經係香港….等緊上機…….

星期一既凌晨十二點八機…直飛去東京囉…………

我黎喇東京………….

星期五晚就會番黎…回來又再同大家分享今次東京之旅囉~

不過我依家都未執好野呀…聽日仲要番學tim

沒有留言:

張貼留言