2008年6月7日 星期六

恤髮

今日又係咁….又係超大雨….一早起身仲以為有機無雨落….點知刷完牙出黎時超大雨….當堂乜mood都無哂….中午哥時飯都未食就走左去搵左co哥先….因為我真係頂唔順自己個頭喇….好鬼長….以家咁既長度對我黎講已經好長喇..



剪髮前的我….個髮型長左之後我就唔鐘意喇..好多鉤





剪完之後….特登整d唔清楚既….希望大家又唔好話我好似無剪過啦….剪完之後有兩折色..




剪完之後就去左食牛肉粉絲….以前兩個人食係45….以家食番一模一樣係56….有無離譜左d???之後就去左毛毛球屋企睇番之前哥套jumper(唔係我想扮鬼妹仔唔識個中文名呀係我唔識打第一個字呀)…都幾好睇呀題材都幾新穎….不過內地將d字幕譯到鬼五馬六….d….夜晚就同左我d屋企去左氹仔度食飯….係端午節做節呀….係一間叫大東飯店既地方食飯呢間野應該都開左幾耐下架喇好似電視之前都有介紹過佢地d燒肉咁……所以今日都好期待…..不過食完之後覺得普通啦…..

去同走哥時都超大雨..隻腳同褲都濕哂….但番黎屋企沖完涼望出去已經停雨



見到阿姐手起刀落斬燒肉….好臂力




淨係睇個茶壺就知呢間野有幾耐




呢幾樣應該係佢地既招牌菜喇




好搞笑….爸爸媽媽噚日係黑雨情形之下上左去新屋….擇左係新屋度d芒果落黎…..之前五一上去哥時佢地仲係好細隻….依家已經長大到咁喇…真係生長得好快呀!!!!!!!!!!!





沒有留言:

張貼留言