2008年6月9日 星期一

Pro人

著左新既制服都有一個禮拜度喇…..今日再著就習慣左少少啦…新既制服真係令人著完pro d既…..不過就唔係咁方便做野囉…..以前地盤佬咁…做野就方便d囉…不過可能真係俾人無咁專業既感覺囉….不過我就始終都唔係咁著得慣d平底鞋囉..因為我著pro裝….我既心始終都係地盤佬嘛..hehe



今日剪左新髮既第一個工作日心情好high…所以就化左芒芒番工慶祝喇…之後就應該唔會喇….因為要早起身嘛…就只此一次等我開心下啦…..如果有d咩喜慶節日都可能會既…..呵呵…好彩今日大部份同事仔都睇得出我剪左頭髮….好安慰….….仲有d幾好既評語…真好~



係咪好有OL feel呢…不過飲水飲到成件衫濕哂





好pro呀真係…好似專業人士咁呀…由頭pro到腳


d相都係我逼媽媽幫我影…佢仲覺得我好煩tim呀



今日都有d開心野架….細da今日番左黎探我地…終於由葡國番左黎喇….雖然佢自稱肥左…但我就覺得佢精神飽滿左啦…仲有帶到d葡國手信俾我地呀….今日試左d朱古力同一個小蛋糕…係蘿蔔味喎….好重葡味…雖然好甜但我覺得好好味呀!!!!非常期待星期五既來臨呀~開P

沒有留言:

張貼留言