2008年6月13日 星期五

我飲醉左喇...friday

唔得喇….今日friday呀…雖然好多野做呀….但係我個心係去左今晚個party度呀….已經一早約好左今日我爸爸煮好餸約會大家既日子…..所以我今朝早番工已經充滿幹勁….耐何某人既安排實在好正….下個禮拜都係咁……



大廚正在努力為大家準備膳食…好忙呀





大廚預備中的西洋焗鴨飯…第二盤超正




開心三人組呵~~~~~




小貞+毛寶




好正呀d餸




今晚有西洋焗鴨飯..葡式炒蜆…泰式沙津..仲有買黎既半隻雞




謝謝爸爸呀…今晚哥餐真係好好食呀……同埋今晚爸爸買左三支酒….大家一齊飲哂…好開心朗仔都有飲….不過我今晚飲得好醉…..基本上依家我都係醉緊…..我從未試過咁醉….不過都係屋企je…所以都唔驚….不過大家見到我咁…希望大家唔會驚啦下…



沒有留言:

張貼留言