2008年6月15日 星期日

一個好有食神既父親節

今日係正日父親節喇…..不過我地屋企無餘慶節目啦…因為噚日都慶祝左喇….加上今日仲要番學tim….朝早番九點….但今日十一點八先番到去…..叻左架喇…上一次十二點先番到去架….



中午食完飯之後….去左ok買野飲…睇到呢支疑似新出既野飲….加上係呢個口味…所以就買左黎試下囉…




好唔好飲?睇番兩個唔太願意出鏡既當事人講下….圖片說明





買野飲期間又俾我地發現左呢包糖…..話就話係新野…不過其實細個時已經有隻捧捧糖點酸粉食…..所以都係舊瓶新酒
                              
                              
                                
                                 




至於好唔好食呀…………..睇下佢點演繹


一句講哂……新不如舊



今晚阿婆度有舉行父親節慶祝活動….由我地最得高望重的靚paul落廚..炮制今晚既晚餐..好犀利..可以炮制足九人菜式!!….有好好味既煎牛排..同爸爸煎既風味唔同…..不過都好好味呀…仲有比上一次更好食既雞翼….更有我最愛媽媽整既的雜菜沙拉+生菜油+醋+鹽….好正




仲有呢樽野好奇怪…本來大家食牛排食到無停手…根本就無人理哥三大條面包……全靠佢….佢一出現….依家得番半條係度….聽講係妹子買番黎…好有墨味




仲有噚晚終於食左朗仔+小貞買上黎既生果…我之前未食過既黃肉kiwi….佢無好似以前d整到條利會澀既味….仲甜好多tim呀..好好味..多謝你地送呢d上等生果俾我地d鄉下人食呀

沒有留言:

張貼留言