2008年6月11日 星期三

風水佬等於天文台

聽天文台噚晚話明日初時有驟雨…..及後轉為晴朗…….咩叫初時有驟雨呀…初時即係幾時呀….以為天文台係風水佬呃我十年八年….半信半疑…….果真今朝早同中午我都要駝住把遮…..同風雨對抗番工….但下晏一放工….個天又突然變晴喎…當真吹佢唔脹…天氣真係話變就變….神奇!!!!初時有雨原來係咁解…..係你番工初時晴天霹靂…..及後放工心情就會轉為晴朗…..我明喇!!!!驗證左天文台真係風水佬…但佢今次無呃我…..



天文台呀天文台…我聽日既運程係點呀?




話咁快細da已經係葡國番番黎仲入番我地既大家庭喇….超快…..歡歡迎迎

沒有留言:

張貼留言