2008年6月14日 星期六

爸爸的背影+進局四週年

今日天氣…..都仍然係咁……有雨落下又無雨落下




0我…….今日要去番學呀…..係番學既途中…又見到好牙擦既佢….每一次行過佢身邊…總會好招積咁..好搞笑





下晏上堂時好難頂呀…..呢個阿sir都唔知佢點教書既一時話佢懷疑….一時又話我地d香港人又唔明呢d法律…我都唔明..不過俾你有個概念…咁你不如番鄉下耕田啦…我使乜你教je



放左學之後就去左提早慶祝爸爸節….去左田耕閣食飯….好難頂..佢全部野食都係一模一樣架..不論你叫咕嚕肉…子薑雞之類….都係俾同一樣既野你…可能假扮肉哥舊野既形狀..大小有所不同囉….但都係俾菠蘿..青椒..紅椒咁…最好味就只有一個..就係錦老雲吞…因為係炸既..同其他甜酸餸唔同…其實其間發生左段小風波..就係我姑媽噚日同我講話六點九食飯..我地今日六點九去到發現佢地訂檯時間係1930…媽媽知道之後超興呀….好驚…仲等左大半個鐘佢地先到..好彩最後無事




呵呵….講番起我爸爸……其實我細細個時唔係咁鐘意佢…因為佢成日都整蠱我既….有一次佢係阿婆度搞喊完我之後就咁就走左去…..又成日用激漲法黎激鬼我喎….不過到大左之後就覺得佢既形象係搞笑既….活潑既…佢仲係一個廚神….整野好食又有諗頭…..非常愛他….我都知佢好錫我既…當我係umac既成績一落千丈….仲同佢地講話我唔想再係哥度讀…雖然爸爸無問過我一句…但佢經常會問我媽媽我其實依家點有咩打算…..佢無問出口但唔代表我唔知佢係度擔心我….我知架爸爸….我會做乖乖唔會再令你兩個活寶擔心我喇…所以你要準備多d好餸俾我食呀….要養到我肥肥白白呀..我愛你爸爸……



食飽飯之後去左超市掃貨…我逼媽媽請我食零食….買完之後我諗住幫手攞….點知爸爸好man咁一手攞起哂…做就左呢張爸爸的背影呵




剛去超市掃既貨…




新的口味…係法式濃湯味..之前係7仔見過…但無錢買




仲有一樣野就係今日係我進局四週年喇……代表住我同小貞相愛四年喇…諗起連賓賓都話我地係twins真係好笑..等我仲厚顏無恥答:yes!….多謝四年來對我的支持…希望以後我地都會繼續相愛落去啦…



小貞拉直了頭髮之後靚了很多呢~很少女


沒有留言:

張貼留言