2018年7月19日 星期四

與媽媽慶生台北吃喝之旅2018-03-31第二天Part 1(天晴)

星期二....好熱呀...可能因為打風...放左工都有去跑步...3.56km....但好焗....超辛苦....唉....個心情好忐忑不安呀.......supper就黎開賣喇......又唔知買唔買到飛.....嗚嗚.....星期三......我好傷心.....supper個紅館演唱會....我完全買唔到飛.....上網上左4個鐘.....打左超過250次電話.....都係無.....有人能體會我的傷痛嗎?....星期三....我今日個心情同個天色一樣....灰色架...............點解....3場演唱會先得6000張飛放出黎賣咁少架~~~~~~(最衰係我1號2號未番到香港.....淨係可以搶3號)......依家成個畫面都係失戀故事....我周末要放縱一下黎平伏心情....



2018/03/31
Day 2---Part 1(台灣,台北 Taiwan,Taipei)

呢日我地一起身就係食中午飯~其實都好早咋~11點幾.....我地呢日首先搭捷運去到芝山站~再轉的士去到我地既目的地~不過我訂哥間餐廳仲未開~所以就係附近行個圈先啦~呢度係天母區~~衰婆話呢區係豪宅區...好多外國人係度住~行係呢條街我都覺得自己好似去左外國咁~




然後行過間地產鋪....咪望下呢區d樓幾錢囉~NT$88,800,000=20,413,793hkd!!!!!!我走先喇!!!!!!我地睇緊哥時有個代理走出黎問有咩幫到我地...我地話我地係遊客黎架咋~點知佢都話無所謂俾埋卡片俾我地~仲講解左一陣附近d樓俾我地聽~俾著澳門哥d一聽到無幫襯仲唔即刻彈走咩.....呢個我俾讚~




睇完地產鋪仲係有少少時間~坐係街邊上陣網~




好喇~餐廳開門我地就行過去啦~~今日我揀左食IL Mercato Italian Restaurant義瑪卡多義大利餐廳....地址:台北市士林區忠誠路二段164號......餐廳網站有線上預約系統~我係坐捷運到芝山站...然後再轉的士黎....因為係芝山站行過黎好像要30分鐘~




臨入去時見到附近有托兒所用呢架車推d小朋友周圍去!好可愛!




餐廳內部..仲有野賣.....而且有個開放式廚房~






呢度有兩層....二樓上去廁所時望到都幾大!但我係線上訂位時要求左希望能夠坐到地下層玻璃窗位!!!好彩最後幫我安排到~~~因為呢個景絕對係重點!我講過好多次...我好鐘意坐係室內.......然後有種係歐洲街頭既感覺..(但又唔使熱)....呢度完全符合!






看看餐牌...中午有套餐呢!但.....內容不太吸引我~




好啦~咁咪單點囉~見d價錢都唔係太嚇人je~而且都有幾多選擇下~





侍應問我地想飲咩先~我地話想要杯熱水先....然後佢話佢地無熱水提供...只可order一支礦泉水然後幫我翻熱佢俾我地.......wow~一支1L礦泉水NT$90=20.7hkd....好彩唔貴~




然後有侍酒師出黎推介下今日有咩靚酒~兩支都係汽酒~咁我同我娘一人一杯唔同既試下~我咁少女梗係要右邊哥支粉紅色啦~




圖中右邊哥杯就係我頭先叫既Bellavista Vemdemmia Rose 2013....NT$440=101.1hkd(杯)......左邊就係我媽媽叫既Cuvee Indidena Prosecco 16...NT$205=47.1hkd.....個價都差一倍!可能因為粉紅色哥支係Rose卦~但我地一致認同唔少女哥杯好飲d~(哈哈~)




先上麵包~麵包不錯~




意大利餐麵包都係配橄欖油~佢地係用下圖呢種...有d辣辣地既味架~幾得意~





精選義大利起士盤(素)...NT$380=87.4hkd......呢個價係澳門好難有~個麵包好好味!隔離d係自製果醬!!有西芹..橙..同埋焦糖洋蔥~都不錯~芝士有5款~款款都出色!我地真係好鐘意食芝士~






蘑菇生牛肉薄片...NT$380=87.4hkd.....配埋d食用花好賞心悅目~~吃落不錯~





不錯的starter~合個照先~




精選菌菇濃湯....NT280=64.4hkd.....唔...如果你一個人飲...我諗飲完就會瓦解....我地3個人飲一個..都覺得係負累...好漏~而且微暖~




黛妃龍蝦細麵....NT520=119.5hkd......餐牌寫話係戴安娜王妃最喜愛的料理......但不是我喜歡的料理...個口味我麻麻~麵質是挺不錯....龍蝦是3小舊~但以個價錢...龍蝦量無得挑剔~




鹽封烤牛排16oz(1-2人共享)...NT$1,720=395.4hkd.....一出黎好搞笑呀~~~~舊牛藏係綠色哥塊野度~





侍應再係席前開個綠色荷包~







望落幾唔錯~




沙律勁好食!加上黑醋我最愛~




薯蓉都好香(牛油味)好滑~




牛扒配上紅酒醬汁





送黎既時候侍應已經預告佢地既牛係比較淡味哥種.....生熟度不錯...一入口.....er..唔係淡味....我直頭係食唔到有味........................................................如果合埋眼食..你大慨知自己食緊肉....但我諗你估唔到食緊咩肉.....




食食下電話彈出呢個畫面....加埋外面有超大聲既警告聲效......嚇到我賴屎!!!!!!!!火山爆發呀!!!!!!......定眼再望......我完全睇唔到一開頭既"演習測試"....我係由七星山火山開始睇......個鬼妹侍應都問我發生咩事~




定一定驚.....叫番杯啡飲下先~我叫左杯凍筋勞毛寶叫左杯熱既...各NT$90=20.7hkd....以20hkd黎講係出色!...媽媽叫左杯expresso.....NT$90=20.7hkd




炙燒焦糖蛋糕...NT$260=59.8hkd...焦糖蛋糕質感好得意~個雪糕係花生味雪糕~視覺與味覺也不錯~





柑橘樂園...NT$260=59.8hkd.....檸檬蛋糕佐檸檬雪葩.....味道清新但不驚喜~




呢餐食左NT$5,286=1,215.2hkd......每人405.1hkd.....查實意大利餐我又覺得唔貴既...我地又飲埋酒...但可惜呢餐佢最好味係前菜同埋一個甜品.....失望~




呢間餐廳旁邊係佢自己同餐廳既Cafe~我估齋去Cafe可能好d~




其實呢日無安排要做d咩架......諗住見到咩行咩架咋~食飯哥時上網睇到有度叫迪化街~於是伸手截的士跳上車~(因為見迪化街同任何捷運站都唔近~廢事煩~)







好似話呢區以前係叫做大稻埕~係呢條街...係會令人你有走入時光隧道既感覺!!





舊區活化~但建築物既外貌保存~我鐘意呀~而且呢度有好多可愛小店~呢間我幾鐘意~





佢d野設計得幾北歐風的~之前係誠品有買過~原來大稻埕呢度有專門店~佢有一個係大稻埕系到....店員有向我地解釋呢個系列~呢個系列d袋既花紋係大稻埋d建築物既外牆痕黎架~~~幾有趣~





呢間d野都幾靚~原來仲有手作班上~係松山文創園區~







另一間門口好吸睛~好多刺繡既線賣~超多色~




仲有好多舊信箱~~~





呢度好有趣呀~~~頭段行既時候超多海味鋪藥材鋪~新年呢度一定好多人黎辦年貨喇~







呢間外牆看得出歷史~











supper紅館演唱會海報有一句係:
This is a miracle moment, have you have me
最弊依家係......have you but without me呢..........
好!傷!心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
城市電腦售價網廢架!!!!!!!



2018/07/19的開心事:
諗好聽晚有咩做~(但我內心因睇唔到sunny還是很不開心)



報時:距離與毛寶慶生泰國食揼嘆之旅2018仲有---70日~
報時:距離天團蘇格蘭高地之旅2018仲有---86日~
報時:距離鳥取自駕遊之旅2018仲有---134日~

26 則留言:

  1. 雖然我匿名 但係係你長期讀者黎㗎 aisamiles 仲有supper 飛換呀 你快d試下啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~~多謝你係我長期讀者呀~~
      我知AM有得換呀~~~不過佢攞飛哥下有d煩...
      個送飛期間我去緊旅行...佢話可以授權人代收...
      但去到成10月我都唔知個授權人係咪真係得閒...同埋如果要重新再約過攞飛..
      要俾多50美金或5000里.....
      所以....我放棄用AM換..

      刪除
  2. 架車推d小朋友周圍去,我在日本見過,個啲舊信箱好懷舊﹗

    回覆刪除
  3. 可惜我地唔飲酒,好多時見到這類型餐廳都唔去
    我都鐘意廸化街,新舊共融好多野睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔飲酒都可以去食野麻傻豬~~~~
      係呀!!!D建築物好好睇~

      刪除
  4. Er...如果你唔介意買黃牛,fb有一d page應該會有飛賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過要小心唔好俾人呃,一定要面交

      刪除
    2. 不過我真係好驚係買到假飛...嗚嗚...

      刪除
    3. 同埋如果面交我仲要俾多轉船飛錢過黎香港...好難約

      刪除
  5. ☾*。。💫好友🌜甜夢安睡☁。。゚๑🌛
    🌟開心萬事得🎈╠╣aΡpy週五✨
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安º¨⊹
    甜品只我合心水,其他菜都生呢

    回覆刪除
  6. 唔知會唔會去澳門開part 2呢?
    喱間餐廳個環境好正,真係似去了歐洲,可惜唔算好食,不過個綠色荷包幾盞鬼.....
    好似去了民初街咁,很有趣的地方^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呢~但佢地一入澳門我又進入警戒級別XXD..但我好想分享佢地第一次既紅館喜悅呀!
      係囉..真係衰在野食一般囉......個環境就攞哂分架喇~
      影相好好影~都值得一遊~

      刪除
  7. 哩啲街道,好似大陸嘅廣州老街

    回覆刪除
  8. 呢餐意大利菜影吓相都ok啦......
    你咁快放棄睇紅館?盡一切努力/途徑買飛未先?假設係最後一次開你仲會點做?(我冇睇過最喜愛的樂隊現場演出十幾廿年後還在遺憾)

    回覆刪除
    回覆
    1. 個環境係靚既~
      我無放棄!!我心一直都係仕燊度!佢在我在!!我點會放棄!!!不過心情前幾日衰左少少je!!今日重新振作番!!
      佢地第一次紅館我唔會咁易放棄!!

      刪除
    2. 睇嚟你好似有計睇到紅館咁......

      刪除
  9. 鹽封烤牛排都有創意喎.....睇落幾有肉汁-定好食.....yummy
    世事冇絕對、希望在明天嗎.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 但食落無咩牛味真真可惜!
      也對~所以我已把我的心開~

      刪除
  10. D意大利菜整得幾靚,但食食下有緊急訊息真係會嚇親~~
    塊牛扒真係食唔到牛味?
    向好方面諗,可能會再加場...

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭盤係唔錯既!...係呀佢仲要條街有警報聲哥下先得人驚!
      完!全!食!唔!到!
      就算再加都唔會買到架....哥個絕望座位表真係嚇親人架!

      刪除
  11. 有日本朋友話香港旅遊節目必定有介紹野食,我覺得由其TBB果D真係假都無人有,睇小T仲好😆

    回覆刪除