2018年1月18日 星期四

與毛寶慶生快閃台北之旅2017-09-30第三天Part 2(天晴酷熱)

星期二...一起身個頭超痛....唔知係咪個姿勢訓得衰....抵住膊頭筋...一起身膊痛頭又超痛...好攞命.....痛左成日.....下午食粒藥.....突然又無咩事.....下午俾個客超大聲鬧我...痴孖筋的~夜晚仲去跑步....跑左5.15km~星期三....一早我就超嬲...點解硬係要個個就哂你?!妖!....放左工去跑左5.15km~~番到屋企手忙腳亂咁沖完涼我!買!左!大!旅!行!機!票!喇!!!!!!!你地想唔想知係邊呀~~~~落少少講~~~星期四...朝早我決定自我放縱...放縱既點係..因為我噚晚跑完步無再食野個肚勁餓住入睡~~~~我今日去左買starbucks做早餐~~~發左達~~(都話買左張卡就癲左架啦~~).....飲左咖啡番工係上左電咁既~~~~好彩今日無啦啦有飲咖啡..因為痴線地多野做.....夜晚....我又自我放縱....我又叫左哥間燒烤外賣.......................我諗左佢隻雞脾諗左兩日有多喇..你地由我啦!!!!!!!!!!!!!!聽日星期五~~~公子有壽宴~~阿媽聽晚去完旅行番黎~~好開心~~~~~~~~~yeah~~~~~~~~~~~又過左一個禮拜既工作日喇~~~



2017-09-30
Day 3---Part 2(台灣,台北 Taiwan,Taipei)

毛寶訓醒我地再出動啦~又黎到赤峰街~我都幾鐘意赤峰街哥種舊舊既味道~d屋好似我以前細個阿婆屋企哥d矮樓~好正~(利申...呢次係搭捷運~因為怕呢個時間的士會塞車~)






走在赤峰街上剛好遇到美美的日落~




其實我地目標係呢間心地日常~地址:台北市大同區赤峰街49巷6號1樓




呢間係蔣雅文開既生活雜貨呀~仲有d台灣拌手禮架~佢仲有另外一間服飾店叫Ferment Store係赤峰街另一條巷的~不過我地今次無去~







仲有狗店長~~好乖乖的~




隔左無耐...原來仲有另外一隻狗狗~頭先去左散步~兩隻都好可愛~同史奴t一樣咁可愛~(你地梗係唔記得左史奴t啦!!!無本心呀你地!!!佢好似成年無同大家見過面.....一年咋..你地就唔記得左佢!!!!!!我喊!!!)





哈哈~其實我特登黎呢度唔係為左睇野~係食野架~因為我上網睇到佢有個桂花蜜酒釀白玉雪花冰就好想好想試~NT$250=66.1hkd...華~唔平架~佢另外有個夏季限定既楊枝金露酒釀雪花冰~但我比較鐘情桂花味~




點左餐後自己搵位坐啦~上網睇d人成日都話座無虛席..今次黎算好彩~可能已經成6點幾7點~




黎啦黎啦~~~~~~~





好!好!吃!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!桂花蜜超甜美~~~~酒糟都好好味!!!估唔到酒糟可以同雪花冰同吃...勁夾!....我勁鐘意呢個!好好味~~下次想再吃~~~~~~~~~~我平時食唔到好多凍野..但今次...我自己一個人食哂成盤..好好味!(我超喜歡桂花味既野)




臨走見到呢盤仙人掌好得意~~~~做咩生到咁幼咁長呀~




捷運中山站有地下街...只係行經R7-R9出口就會見到呢個"誠品R79"~橫掂要搭捷運去食飯~途經呢個入口入捷運先~都幾好呀~唔怕日曬雨淋行街街~~






仲有cafe添~~但我地依家去晚飯就無多久留~




今晚既晚飯地點係人稱貴婦百貨既Bellavita入面~~聽講有好多人係入面影婚紗照...係幾歐陸式既~但我覺得幾似香港置地....入面都係賣名牌或者貴野~唔岩我~




今晚我地既晚餐係合.Shabu鍋物料理.....記得!!!要網上訂位!!!!因為無訂位有人walk in真係無得食!地址:台北市信義區松仁路28號4樓(寶麗廣場4F)






佢有好多套餐既..都有單點..不過我都係覺得套餐又多野食又抵~





我地叫左兩個餐~一個係澳洲和牛套餐...NT$1,380=365.1hkd.....另一個係和風青蟳套餐...NT$1,680=444.4hkd.....和風青蟳要預約定..因為可能會無~個餐入面有前菜,綜合時蔬盤,食事,水果及甜品....前菜佢有3樣野揀~我地揀左海鮮沙律同埋海膽山藥~兩個都好吃~但海膽山藥更出色~~~~~





這是二人份的綜合時蔬盤有d菜呀豆腐呀丸類既野~




都不用自己動手~有服務人員幫忙~湯係清水狀的清湯~醬料比較偏向日式~





蟹來了~~~~都可以用勁大隻黎形容~~~仲有3隻蜆~~~




這是澳洲和牛~~~~~~~勁好味~~~~不錯喎~~~~~不沾醬也好吃~~~~~




俾你睇完之後佢會抽走d蟹膏...做咩?你因間咪知囉~~然後會幫你放蟹入去打邊爐啦~




其實成程都有佢幫我地睇住隻蟹..我地淨係專心食牛同蔬菜~d蟹ok佢就幫我地整起佢啦~隻鉗大隻到!!!!!!!




然後佢就攞左兩隻鉗入廚房....使唔使咁貼心呀?!?!?!?!!?!?幫我地隻鉗拆埋肉!!!!!!!!!




隻鉗都幾足肉~~~~~啖啖肉好正呀~~




個蟹身都好正~~~好多肉~d肉好鮮~~~佢有蟹醋既..不過我覺得個醋麻麻~我覺得平時屋企食哥d浙醋加糖好味d~




食到成個鍋d野食哂就到食事了~即係煮粥~~見唔見到飯上面圓形黃色哥碗???係我地頭先隻蟹d蟹膏呀!!!都幾多!!




我以為好似之前係日本食河豚餐個粥咁求其煮一煮添...佢堅煮左好一陣子喎~





煮到最後加埋蛋...wow~





食過咁多次哥d邊爐後用d湯煮埋粥食既料理....我想講...呢個蟹膏粥最好食!!!!!!!!!!!!!!!!!真係好好好好好味!!!!!!超香濃呀d蟹膏味!!!!!講起都想食多次!!!!好正!!!!!




最後仲有甜品和水果.....毛寶揀左紅豆沙我揀左杏仁布丁~成餐飯唯一麻麻的部份~但可接受~




呢餐食左NT$3,366=890.5hkd...每人445.3hkd.....記得!一定要預訂青蟳套餐!真係好正!








哥日同今晚係澳覓叫哥間燒烤隻燒雞脾勁出色!!!
肉嫩多汁汁(好咸濕)...
佢隻燒烤醬又正喎~~~~~
勁好吃~~~~
個哥仔黎送外賣時仲唔肯收我貼士...
話我久等了....有禮貌到........................



我有日坐坐下counter...有個客無啦啦衝入黎..
客:我想問下呢...我個籌係咪過左?
我:0我~咁你個籌幾號?
客:唔.....(然後佢一直自己睇電話無俾我睇佢幾號)
我:不如你俾我睇下...
客:拿!我1518既!
我:(望下個鐘..已經22分鐘)...係呀你1518依家咪過左囉
客:佢話我個籌1518叫我18分黎架喎..我20分咪黎到囉!
我:咪係囉..你20分黎咪即係18分個籌過左囉...
客:下?咁唔係有5分鐘走盞既咩?
我:其實你約左18分係要早10分鐘黎到架.....
我心諗.....咁邊個俾5分鐘我走盞???????
唔係使咩預約呀.....你估依家飲茶咩
大家預約左可唔可以準時呀?
或者你下次約遲5分鐘俾自己走盞好無?



星期二跑步哥時....
我跑到第3km既時候....
正以高速跑動中....
突然有個小黑影....我以為我眼花...
跑前多兩步就發現自己踩中左d野.....
而且好明顯地係一隻小動物.....
之後令我更加確定佢係一隻咩動物既事係...
佢勁快速奔走繼而好大聲咁"吱吱吱!!!!!!!!!!!"
仲大聲到有回音......
華....係人都知你係一隻老鼠啦~~~~
佢哥三聲吱吱吱聽得出係對世界既控訴!!
好鬼心你見到有隻河馬高速咁衝緊過黎時你就唔好過馬路啦!!!!



2018/01/18的開心事:
喂!!!成日講話信用卡優惠係上年完結!!!
依家又無啦啦有番呀!!!!!!今年成年都有!!!!
今年d旅行又可以用到機場侯機室喇~~~~
好開心呀~~~~~~~~~~~~~



報時:距離與媽媽慶生台北吃喝之旅2018仲有---70日~
報時:距離與毛寶慶生泰國食揼嘆之旅2018仲有---253日~
報時:距離天團蘇格蘭高地之旅2018仲有---268日~
對對!!!今年要去蘇格蘭~~~~
一睇個標題就知係同邊個去啦~~
天團要合體了~~~~~~~~~~~~
未去過~~~很期待~~~~~~
大比話搵到好多靚景呀~~~好興奮~~~~
點解話我噚晚手忙腳亂咁買機票...
因為我突然醒起....某航空公司個promo係噚日就會完!
所以我就急急腳跑完步趕最後時刻買機票~~
我覺得以飛英國黎講算係幾抵~~仲要坐大航空公司~
因為之前坐過都幾舒服(而且個娛樂系統好多戲睇~~)
好開心呀~~~~又可以幸福忙喇~~~
第四個旅行應該不日會發放(希望)

28 則留言:

  1. 啖啖肉的蟹鉗睇見我都想食^_^天團蘇格蘭之旅是由香港出發嗎?長途機怕怕呀>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我依家自己睇完都好想食~~
      係呀~澳門無機啦~長途通常係香港飛~
      之前先去完瑞士喎~~~~

      刪除
  2. 🎊祝福🎉大家2Ѽ18開心萬事得🎈
    ♦*。。☾好友🌜晚安☁・。。゚๑🌛
       ╭───────╮✬
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯✨
    ╭───────╮☆
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯★
      O🌟
       o❉♬
     .∧_∧・。。゚♫♩
     ( ・ω・ )*♪
     |⊃/(___◇۩۞۩ഐ
    /└-(____/✾•ೋგஜ⊹
    眨吓眼時間過得好快又週五嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 但眨下眼又星期一了~~WAKAKAKAKAKAKA~~

      刪除
  3. 新年快樂小t!隻狗店長好可愛!我都好憎啲人預約咗遲到!😠

    回覆刪除
    回覆
    1. HAPPY~~NEW~~YEAR~~~~
      係呀~兩隻其實都好乖的~
      無錯...D人遲到煩屎人

      刪除
  4. 蘇格蘭!又一個新旅程!繼兩個小女翻轉台北,又再攻下英倫!
    您絕對會得到杰出blog獎,哈哈哈
    我的 blog 也反轉了,祇可以在自己的管理界面看到您的留言,連自己留言給自己也被阻止,嗚嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~但有排~~下半年自去~
      wakakaka~我都想~~~
      係囉!我都有朋友話留唔到言俾我!奇怪!

      刪除
  5. 好開心呀 好想快啲知埋第四個旅行嘅目的地喺邊呀
    睇嚟蘇格蘭旅行係你今年嘅生日旅行喎:)
    見到你有咁多旅行 已經好開心 hehehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~我直接係whatsapp話你知咪得囉~~~
      你!好!叻呀!!!!!!!!!!!!!!!!叻豬!!
      我依家都好開心~~但仲有好多野未搞~~

      刪除
  6. 邊有唔記得呢~~冇記錯史奴T最後一次出現係16年生日?
    你地叫左一盤定兩盤雪花冰?兩張相顏色爭好遠,但睇真D又好似係同一盤...
    見到揀左蘇格蘭都有D意外,會唔會去埋安尼克堡?

    回覆刪除
    回覆
    1. 華!?!?!?!?!?你真係記得架~~~~好勁呀~~~~
      一盤咋~得我食~毛寶無食乜點食~~
      拿拿拿~我係機票部既同事~~我負責左張機票咋~~景點等大比報告~

      刪除
    2. 我建議去下啫~~應該有機會路過~~
      安尼克堡(Alnwick Castle)其實係英格蘭境內,但好近蘇格蘭邊境。本身係眾多古堡的其中一座,但揀中做哈利波特其中一個拍攝場地,即係話...佢係電影中霍格華茲的真身...

      刪除
    3. 咁呀咁呀咁呀......問下佢地先~~~~~

      刪除
  7. 隻狗狗唔郁會以為係擺設.....XXXD
    正啊個蟹膏粥!!!!@@
    蘇格蘭大自然風景都好靚,啱你地去影靚相呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~乖到似擺設~~
      係呀真係好好味!!!!!!
      依家好期待~~~~

      刪除
  8. 有咁大隻蟹食,又唔洗自己郁手,正呀
    米奇都踩到,真係好高速喎^^
    點只4個呀,報時器一定會再加落去~~嘿嘿

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~我真係好懶~~想食又唔想做~~~~
      真係嚇左一嚇..驚踩屎佢~~~
      最多都係5個je.....我估.....希望有啦~

      刪除
  9. 海鮮套餐好正喎~~大大隻蟹yummy
    甜品雪花冰~~正
    嘩~~河馬都跑得咁快、老鼠真係低佢死既.......哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻蟹真係好正正子!!!
      呢個真係推介~好好味~
      哈哈~~佢又係唔乖既!!都唔睇車過馬路既~

      刪除
  10. 所以是米奇還是米妮﹖:)

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakakakka~我高速跑緊~~無望得咁清楚

      刪除
  11. 陰公,點解妳啲客人咁多係鍾意罵人㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架...一有野唔合佢心意...d人就係咁話!

      刪除
  12. 蟹套餐超正,下次去台灣都要試至得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外仲有一間類似既火鍋店..但我最後揀左呢間~

      刪除