2013年12月24日 星期二

皇都酒店Lobby Lounge

星期六:去左氹仔沛記食~超正~食過3次都覺得好好味~可以推介~...->去左睇掃毒~幾唔錯~朗公子話$50抵睇~~咁多粒子彈都要錢~~wakakaka~...->味藏食銀鱈魚煲正正~~仲有超好味的燒飯團~~~~第一次味藏星期六夜晚咁少人!!....星期日:觀燒塔CA4E ON FOUR度食~~...->睇哈比人~(我媽指定要看的~呢集比第一集好看~$80做兩個鐘好抵睇~)->夜晚去左新葡京既粥麵莊同屋企人做冬~.....星期一:晨早流流起身搭船過香港...不過一起身又頭痛...->過到去食左芽莊做中午飯(我係完全唔夠飽的~~)->周圍行...不過我無咩點買野..淨係買左一件衫...兩包無印既零食...頭痛真係無咩心機行街->係尖沙咀食左monster shushi...不過我今次覺得好難食~...->重點行程係睇容祖祖1314演唱會



點都無諗到會去皇都酒店既Lobby Lounge度嘆下午茶~因為呢間係比較舊式既酒店~不過之前有翻新過~~咁岩毛寶話想食佢既名物~咁就一試啦~地方都幾光猛的~用日光代替燈光~我鐘意~





我叫左杯Fruit Punch $42....得個甜字!!




毛寶叫了檸檬茶.....實在唔明佢個茶味點會咁淡!?!?睇下d檸檬既色...好似好梅咁...




但我地要試既名物係佢餅房出既批呢~~唔記得呢個叫咩批...好似煙肉批之類~~~幾唔錯的~~~不過要同人分享~唔係會太漏~




另一個係檸檬批.....呢個真係大愛呢~~~~~~~真係幾好味~~~應該係青檸批先岩~~~~酸酸地~不怕甜~~~好岩夏天食~~~





野飲完全地唔得~不過批類實在出色~~~$20度一個~唔貴~~買番屋企嘆就最好~






我諗今次個聖誕真係超級多的人出遊呀!!

係fb度睇到有人去葡國有人去德國有人去韓國有人去台灣有人去瑞士之類之類~~~~~~
變成澳門超級少的人~
平時星期六日好難搵既車位~
呢個禮拜有超多~
平時星期六日好爆既食肆~
呢個禮拜唔使訂都有得食~
係好事喎~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



講下容祖祖個演唱會先...
超靚~我一路貼住退熱貼一路睇的~
不過今次超失望!!!
佢把聲由於我地仲係頭場...
所以聲係無得講~靚絕~
慢歌無失手!!!!可以話超好聽..但重點就係...
慢歌太多.....我鐘意聽佢d慢歌...
但係我更鐘意睇佢現場跳舞!!!!!!
唔知係咪場數開太多所以今次留力唔跳咁多舞
又話d dancer係美國請番黎完全浪費哂...
唱快歌就後面d人跳.....佢自己隻手求其郁幾下就算..
到左最尾一首快歌加大力度先有d力水跳一隻咁多..
我真係堅失望....如果佢下次個演唱會都係咁我係唔會比錢睇的...
仲有就係....佢個舞台也未免太醜
睇睇下時毛寶悶到:我想睇雜誌......;目
總結:超慳水慳力既演唱會



今日係平安夜~~
祝大家聖誕快樂~~~
今日我就無咩特別野做~同埋有d頭痛...
希望因間食藥今晚就會好~(其實我痛左好多日~)
我想今晚食大餐呀~~
但係我唔係好明點解聖誕都要倒數既呢??????????



報時:距離澳洲探險自由行之旅2014仲有---87日

咁快就數到8字頭既???
回想起上個禮拜六一日訂好哂內陸機同住宿...
真係好有效率~~~
多得毛寶的仔細研究~~
我只係機票部既同事~~~~
好緊張好興奮呢~~~
澳洲紙我已換好~~~

49 則留言:

  1. 我鍾意食批,但呢間個款麻麻,係咪仲有其他款?有冇外賣?
    你睇show要求都幾高......悶到想睇雜誌?!哈哈,當年呀,我睇某天后演唱會,嘈到拆天嘅情況下都瞓著咗好耐......
    真係唔係好明點解聖誕都要倒數???第一次發現聖誕都倒數係功夫上畫那年,和她在尖沙咀塞人......

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係呀~幾好味呀~~我鐘意檸檬批~有外賣呀~
      唔算高啦...我想有視覺效果咋喎~無既話不如聽蔡琴咪得囉....好想知邊個天后可以令你訓著~
      實在我理解唔到...依家咩都倒數(好似我去旅行咁~)

      刪除
    2. 陳慧琳
      旅行又值得倒數喎,以前我返工每星期例假都會認真倒數

      刪除
  2. Wish you a Merry X’mas !!!

    ˚ ˛* ˛° .˛*.˛°˛.*★* Happy *★* 。*˛.
    ˛°_██_*.。*./ .˛* .˛New Year。.˛.*.★ Merry X”mas★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫*˛. * ˛_Π_____. To Everyone ˛* ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ’ •.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ *

    聖誕快樂 ! Merry X’mas !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀~我都補祝你聖誕快樂呢~

      刪除
  3. 一放聖誕假好多同學仔都有旅行去...得我冇:(
    同埋皇都近我學校喎...放學得閒無聊上去買個批試下先*)*
    不過放5點幾唔知會唔會咁快賣晒呢= =

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我都好多同事去呀~我都無呀~唔緊要啦~留澳消費囉~
      檸檬批啦~好正架~
      不過我上次去好似都好快賣光光~

      刪除
  4. 聖誕節快樂:-)
    好耐之前住過皇都
    貪平,服務奸差
    而家裝修完喺咪好好

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂呀~
      係呀??咁應該好耐之前囉~
      依家翻新過好好多~

      刪除
  5. Baby~~~~~~Merry Christmas~~~~
    放假先黎頭痛~~~冇得盡興玩呢你>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 都真係幾唔舒服今次...痛左幾日!!
      都無咩心機玩~

      刪除
  6. Lemon tart, 我大愛喎, 之前係澳門新葡京嗰間法國餐廳試過, 好味到呢, 依家諗起都好想食。
    睇報紙見容祖兒練到似男人, 好唔好睇一回事, 好佩服佢練到咁fit。
    你個頭痛快d走啦, 聖誕節快樂喇!
    我都覺得倒數好奇, 我估我地都唔會明架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 華華華~我淨係食過舊葡京哥間法國餐咋....不過我覺得麵包頭盤同甜品都超正...但主菜就真係好麻麻囉
      咁佢又真係好瘦既~但係練到咁靚唔跳舞有咩用呀~
      wakakaka~我唔明呢個世界好耐架喇~~

      刪除
    2. 等我自首先,係呀,我低能了,我去嗰間係喺舊葡京。我上次食都好幾年前喇,主菜都好味喎。
      你啱,lee個世界離我認知既範圍越來越遠lu~~

      刪除
  7. \(。◕ヮ^)/*嘩..哈哈哈...眨下眼神婆又到喇喂
    ഐ •*大家好ഐ平安喜樂ഐ \(◕ヮ◕)/
            ★★★  ★★★ ☆☆
           ★★★★★★★★★★  ☆    
      ╱▏  ★★★★★★★★★★★  ☆ ╱╱╱
    <《《《==★★聖誕喜樂處處★★★  ☆====
      ╲▏   ★★★★★★★★★  ☆  ╲╲╲
    .☼╭══╮   ★★★★★★★★ ☆ 
    ╭╯ΘΘ ║    ★★★★★★ ☆
    ╰⊙═⊙╯•*    ★★★★ ☆
               ☆☆
    ✿∴∴✿∴∴∴✿∴∴∴✿∴∴∴✿∴∴∴✿∴∴✿∴

    回覆刪除
  8. 吓,lemon tea..........我仲以為係檸檬水.........
    個批樣都ok喎
    唉,山長水遠去睇show,仲要貼住退熱貼睇,点知個show咁差,又真係無引兼失望
    見你咁多節目,係咪唔夠瞓搞到頭痛呀
    Merry X'ms and Happy New Year

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪好樣衰呢~
      檸檬批好正呀~
      係啦...哥晚仲搭1點船..兩點先番到澳門...3點幾先訓..真係好攰~
      應該唔係呀因為我放假之前已經痛緊~
      謝謝你~聖誕快樂呀~

      刪除
  9. 妳如何呀~~~一定晚瞓唔夠精神啦、所以咪成日頭痛呢.......多d休息飲多d水、就冇時啦
    聖誕快樂 ! Merry X’mas~~~again

    回覆刪除
    回覆
    1. 忘記講芽莊d嘢食、唔啱妳d咁大食嘅人去食呀~~~~哈哈哈

      刪除
    2. 唔係呀~放假前已頭痛!!聖誕快樂~

      刪除
    3. d粉就幾大既~不過小食細得出奇~

      刪除
  10. Hi 現在25號00:30 !現在同妳講聲聖誕快樂!我的聖誕願是、同頭痛永遠離開妳!好慘呀!貼住退熱貼一路睇祖兒演唱會一定好辛苦囉!個show 又咁悶真係慘上加慘喎!皇都酒店我N年前住過!Lobby Lounge 好似冇咩嘢食架!翻新過就d下午茶o.k.喎!原來妳唔墨爾本呀!Sydney 如果妳玩跳傘,最好一定要14000尺高跳!最正呀!徐咗跳落個下有d 驁之外!奇如時間就好似雀仔自由飛!skydive 11000 feet,跳大約四十s,就到地面!記住要跳14000feet 跳、先可以打開雙手望住鏡頭!教練會幫妳拍埋DVD 留念架!$290Aus加Aus$130soloDvd,我估現在應該加咗價!值得一仄架,小t!我好似仲興奮同緊張過妳 喎!哈哈!bye!!!

    回覆刪除
  11. 聖誕快樂呀~~~新年進步~~


    哈哈, 我覺得你同毛寶都好搞笑, 竟然會諗到係演唱會睇雜誌,我悶極都係諗住訓下既啫, 從未諗過係演唱會到睇雜誌,WAKKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你聖誕快樂呢~~~
      wakakakak~睇黎大家都有睇悶show經歷呀下~

      刪除
  12. um。。。 個檸檬茶想點呢 無誠意到咁
    小t,食左藥頭痛有無好啲呀 小心身體呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪呀..我仲以為得我一個咁認為添!!
      依家無野呀~~不過都係要早d休息好d~

      刪除
  13. 好有效率嘅毛寶同小t.
    祝你地聖誕快樂,身體健康,小t頭痛快啲好番.

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah~等待3月了~~~
      多謝你呀~~我都祝你開開心心~~

      刪除
  14. 其實Fruit Punch唔係咁好飮, 下次叫另一d!
    身體健康最緊要

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哥日去叫就兩樣都唔好飲!!
      知道~~我會自己注意身體架喇~

      刪除
  15. 青檸批好值得試!這樣快換澳洲紙?可能會再跌喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的好味~
      唔緊要啦~再跌就再換囉~

      刪除
  16. Merry Christmas ~
    哭袋呵!^_^

    回覆刪除
  17. 聖誕快樂小t!我有好多朋友都去咗睇容祖兒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂呀~~~
      我有好多朋友都話好悶~

      刪除
  18. 你負責機票部已經超叻!我只係自己book過一次去新加坡~~~禁制哥下好大壓力好刺激呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真既真既~~~真係咁叻~~~
      無錯~~~禁制哥下我想大叫~~~好驚錯野呢~~

      刪除
  19. 澳洲紙都換好,你好有效率呀
    澳洲自由行的plan一定好正

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah~讚我啦讚我啦~
      毛寶plan的我都有信心~

      刪除
  20. 0甘早就換好錢,若澳幣跌左咁點算呀!

    回覆刪除
  21. 小t, 妳去澳洲邊個city呀? 記住做足防曬措施呀, 澳洲個太陽好勁架, 曬到從未如此黑過呀, 幾驚白唔番呀, 不過澳洲的確係一個又安全又靚o既地方 :)

    回覆刪除
  22. 原來你黎左hk^^
    我呢個星期都睇左掃毒呀
    我主要睇古天樂..好型^^
    見你開始倒數去澳洲...好期待呢!!!
    aud呢期平呀...抵玩呀!!
    可以買多d野...^^

    回覆刪除