2013年12月20日 星期五

常喜Cafe Cheri

呵呵呵~~~~~今日開始6日聖誕假了~~~~開心萬分呀!!!!!!!!今日係回歸日....但少可無回歸show睇喎今年~舊年係eason嘛~呢6日裏面其日中有一日過香港行街睇祖兒concert~今日就會夜晚同媽媽黎個二人做冬飯...再睇埋風起了~節目好多呢~~~~~~(懶係)



暑假哥陣時~約左屋企人去試左呢間位於路環既常喜Cafe Cheri~其實開左好耐~係我now仔第一次試je~非常sharp醒既藍色外牆~地址:澳門路環聖方濟各堂區打纜街119號....電話:2888 2778





一入去~覺得都幾大~不過柱位好多~所以覺得佢又唔算好多張檯喎~




咦~有下午茶餐喎~不過又唔算太平喎~但係cafe黎講..係咁上下價錢~有個野食..同埋有咖啡或紅茶




我叫左藍莓果粒茶 $38.....下午茶餐加$22可以轉呢個~唔錯喎~幾好飲~因為佢鮮果粒~幾香~

但不喜歡茶具~



我叫左既餐係雞肉磨菇奄列配多士 $52.....味道很淡!!而且收我呢個價錢貴左d囉...同埋攞出黎哥時一望就覺得呢碟野好樣衰!!




表妹叫了吉列魚柳配黑醋汁雜菜沙律 $56....呢個似樣好多啦!!!而且都好好味~




媽媽叫左牛扒蘑菇沙律牛角包 $62....唔錯喎呢個~咬入口覺得超足料~~~而且牛扒味道很好~~~我就咩咁蠢無叫呢個架~~~~媽媽真係有品味~~




仲叫左蕃薯條~忘了幾錢~炸得幾好味~蕃薯甜甜地又加左少少鹽咁~




水牛城雞翼~都係唔記得幾錢~不過我認為呢個麻麻地~可以不叫~而且等了超久~




hehe~呢個係我表妹呀~~牛角包確係幾巨~~






噚晚同公子開左聖誕趴~

七公子真係七公子~
笑到我標哂眼水~
舊年既最佳哭袋...今年變左最衰哭袋第二位!!
而望落最善良既人.....就榮登哭袋榜第一位!!!!
痴線架!!!!!!!!!好恐怖呀哭袋真係!!!!!!!!!
貞公子跟我說:不如你就出左哭福袋篇先啦!!我想睇!!
我還在考慮中~~~好不好又跳先出呢~



我宣佈!!

報時器又出來了~~~~~
我地前日訂左機票喇!!!
好難先可以同另外一位一齊放假!!!!!!
抽假抽屎人!!!!!!
出年既大旅行!!!係出年既3月尾4月頭!!!!!
今次係去..................................
澳洲自由行!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
前晚前晚訂左香港去澳洲悉尼機票~~~
今日放假就係毛寶屋企訂左3程內陸機票~~~
全部住宿~~車就未租~~~
將會睇美景睇名勝去食好野!!!!!!!!!!!!!!(今次係真係有好野食喇~)
報時:距離澳洲探險自由行之旅2014仲有---91日!!!

41 則留言:

  1. 雞肉磨菇奄列配多士 $52.........屎唔屎咁貴,成個早餐咁款
    其他食物就ok好多
    嘩,澳洲正呀,十二門徒石,大海洋路,黄金海岸,開恩滋,玩ATV,全部都正,好好planning啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 個樣直頭係醜呀~~
      係呀其他真係無野喎~
      毛寶已為我地plan好~~~好緊張呀~~

      刪除
  2. 澳洲有好多野睇呀~~~~~會去幾多日呀BABY??
    我認同要睇左哭袋先!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地會去15日呀~~~~算係出年既大旅行~~
      但係我仲未整相呀~~~wakakakakak~~~

      刪除
  3. 貞公子講得冇錯,出哭袋篇先啦,賀節嘛
    去澳洲,新鮮吖,有咩腳先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我仲未整相呀~~~wakakakakak~~~
      4個人去呀~腳呀~有我毛寶朗公子同某神秘團友~

      刪除
    2. 新鮮喎有朗公子,次次都有嘅神秘團友係咪同一人嚟?

      刪除
  4. `*•✬`*☾`*•☁`*••∴◇∴
    •☁╭══╮`*•`*`*•`*•快樂迎接明天星期六喇喂...呵呵呵
    •╭╯ΘΘ ║¸.•*¨☆ 覺覺豬時間 ☆ 甜夢 ☆ 晚安安 ☆
    •╰⊙═⊙╯•*¨`*•★《天》★《天》★《快》★《樂》★

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日都過得好開心呢~~因為放聖誕假~~

      刪除
  5. 好想睇哭袋篇呀 ! ! ! ! !
    你就好啦又有報時器,我原本都係3月尾去旅行,留意"原本"兩隻字(淚奔)

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我仲未整相呀~~~wakakakakak~~~
      plan下囉~~~有時我plan左都未必去到的~~~~~~

      刪除
  6. 好野,又有倒數.
    快啲出哭福袋篇,我都好想睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好開心呀~~~因為好似已經好近咁~~~
      但係我仲未整相呀~~~wakakakakak~~~

      刪除
  7. 羨慕呀~~~我好想去澳洲內陸架~~~記得影多啲靚相, 食多啲海鮮呀~~~

    我都好想睇你哭袋個篇呀~~~作為聖誕禮物送比我地呢班BLOG友啦~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道~~~~~~我都好緊張呀~~~~~
      但係我仲未整相呀~~~wakakakakak~~~

      刪除
  8. 倒數~~~YEAH~~BY貞公

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 我諗妳應該過咗嚟睇容祖兒演唱會~~~提早祝"聖誕快樂"啦

      刪除
    2. 不去墨爾本呀~不過仍然會食好多好多既蠔~~~~~~

      刪除
    3. 多謝你呀~~我都預祝你聖誕快樂呢~~

      刪除
  10. ☁﹒‧°°☆﹒°.☁﹒°..•☾¤°°﹒.☼﹒‧☁°.﹒‧°☆°
    。*.__██__
    。˛. ( ´• ̮• )˚❉*. _Π______*。*˚*• ˚* ❀.˛* ..*
    。.°( . • . . ) •˚ */______/~..\。˚•❥* ❀.˛*✿ ..*.✿*
    。*(...'•'.. . )• ˚.| 田田 |█...| ˚ ღ˛°..*.✿* ❀
    ▓╬▓╬▓╬▓╬▓╬▓╬╬╬╬╬╬╬╬╬▓╬▓╬▓╬▓╬▓╬▓
    ♣ø¤º°¨°º¤ø♧„ø¤º°¨°º¤ø♣ø¤º°¨°º¤ø♧„ø¤º°¨°º¤ø♣
    ░2Ѽ13░--░2Ѽ14░繼░續░享░福░開░心░喇░喂░
    ░窩心錫錫░又░快樂抱抱░幸░福░歡░樂░唔░少░得░
    ░冬░至░快░樂░&░聖░誕░快░樂░&░新░年░快░樂░

    回覆刪除
  11. Is it cold for Macau? Look like it is not so cold....

    Wow........ you have six day to play?? Enjoy your holiday!!!

    Merry Christmas!

    回覆刪除
    回覆
    1. 凍呀!!!!因為澳門濕凍架嘛~~所以比起乾凍既地方更凍呀!!!
      hehe~可惜聽日已是最後一日了~
      聖誕快樂呀!

      刪除
  12. 你個D餐真係好削喎,快餐店早餐貨式,另外嗰兩個同價錢成正比好多。
    係啦,快啲出哭袋篇啦,好想睇呀!
    好嘢,開估了,我同澳洲唔熟呀,靠你話我知有咩好玩同好食嘞,hohoho~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦...我揀錯哂~~~
      但係我仲未整相呀~~~wakakakakak~~~
      wakaakak~~我依家未出發已經好緊張好緊張了~~

      刪除
  13. yeah..又可以出現留下msg...
    間CAFE裝修唔錯...你個蘑菇奄列比起表妹同阿媽個份又真係茅得比wor, 個牛角牛扒飽好鬼吸引ar!!
    wow..又出計時器...仲要澳洲tim...會唔會去玩跳傘ar..見d fd去親去差不多必玩..好勇..我就一定唔得...
    hehheh..
    我都想出下計時器..而家暫定打算出年xmas去日本過下白色聖誕浸下溫泉...不過我成日都改變主意既..一日未book機票都唔會有計時器出到...wkakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我揀錯哂野黎食~~~
      er...我係有咁諗~~不過唔知衝唔衝破到我既心理關口~~
      喂~衰野~今年聖誕都未過喎~~~~~

      刪除
  14. Hi小t,,今日現在妳應該睇緊祖兒個show 喇!來香港有冇去影下燈飾呀!原來妳末去澳洲旅行喎!我仲似為妳過澳洲囉?食海䬺好低架!手信都好多揀喎!會否去埋首都Canberra(坎培拉)同柏斯玩喇!黃金海岸、開恩䈘呀!悉尼歌戲院一定要去呀!Sydney Aquarium(水族館)都好正!我見妳訂三程內陸機票,一定去好多日喇!Melbourne 記得去Philip Island 個到好多袋鼠睇架!可以睇埋剪羊毛show 架!黑爾本唐人街都好正!佢地好環保、周街有單車位架!澳洲美食,風景,同名勝真係好多!我都(鄧)妳開心架!一定出咗哭福袋篇先啦!我估所有blog 友都贊成呀!MerryChristmas!!!!,bye!!!

    回覆刪除
  15. Hi小t,如果妳去Sydney 東部玩、去Gold coast 黃金海岸,再去埋Brisbane(布里斯本)再去(Cairns) 開恩茲,如果妳去Brisbane 記得抱住得意既樹熊影相喎!!!Cairns (Great Barrrier Reef) 大堡礁是度假天堂、好正!Blue Mountains National Park (藍山國家公園)都一定要去呀!希望妳影多d 靚相返來呀!Merry Christmas &Happy New Year !!!!

    回覆刪除
  16. Hi 小t,唔好意思呀!我想起,記得去Darling Harbour (達令港) 去fish Market 食生蠔好新鮮同三文魚一定要食!

    回覆刪除
  17. 你媽咪order 的牛扒蘑菇沙律牛角包 睇落真係幾正 只睇相都好想食
    哈哈 你只係提小小同哭袋有關的 就已經好吸引 不如你詢眾要求 早啲出哭袋啦~~~~~
    小t, Merry Christmas!!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我揀錯野食~~嗚嗚嗚~~
      但係我仲未整相呀~~~wakakakakak~~~
      聖誕快樂呀:)

      刪除
  18. 牛扒蘑菇沙律牛角包真係唔錯喎~~~~~~~
    真係想知哭袋有幾哭囉~~~~~~~
    聖誕快樂!

    回覆刪除