2013年12月27日 星期五

孖八-二零一三年八月

好~攰~呀~真係攰到出汁~今日都係要開ot~星期一都要~~算啦~好彩番左兩日工今日又到星期五喇~~~真開心~~~陣間跑出街食下甜品先~~~星期一番全日~星期二係31號放半天~1月1日又放元旦假真係開心心~今日開ot做做下個頭又扯住痛~~即刻食粒藥...依家好番d~如果唔係過周末先先黎頭痛咪好唔抵!!



唔知大家記唔記得我之前講過~朗公子係8月時收養左隻貓孤兒~由於係8月8日知道有得收養貓仔呢個好消息喎....所以呢隻貓仔就叫孖八喇~~~~毛寶細個養過貓仔...同貓仔感情好深厚~不過哥隻貓仔唔係度之後佢屋企人就唔俾養喇...所~以~...最恨玩貓貓哥個係佢~~~~~我地係孖八被收養既後兩日已經即刻衝上朗公子屋企見下佢喇~~~~~~~~~~~一上到去....好得意呀~~孖八係梳化may下may下咁訓緊覺呀~~~~佢仲係好細個~~得兩個月左右~~~~d毛毛仲好散的~~~




毛寶一見到佢即刻埋位....自動波幫佢r下巴~睇下佢個樣幾冧~~~~~~




hello~~~~訓醒喇~~~~~你好呀孖八~~~~(個樣有點高潮眼~~~)




你隻腳仔好得意呀~~~~~~~~~




好得意呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!大家好~我叫孖八~我係男仔來的~




同大家打個招呼先~hi~(呢個係咩怪鋪屎~)




好乖呀~識自己飲水~~~~朗公子話佢第一日到屋企時.....忍左好耐都無去廁所...直到佢倒貓沙出黎佢先衝去痾!!!真係堅叻!!



咦~但係阿生........你踩番自己d屎喎~



俾個動態孖八俾大家睇睇先~~~~8月哥時佢好細粒呢~~(依家成隻狗咁大~~~)....由玩貓高手毛寶黎會一會佢~




呢個係佢岩岩執去朗公子家既住所~~~都唔錯架~~有哂枕頭~~有哂玩伴咁~~~~






啤咩呀啤~知你靚仔喇~




係屋企養隻動物真係有樂趣得多的~~~可以攬下佢~同佢玩~~~




呢張真係超癲....話說我同毛寶同朗公子坐係梳化.....孖八係自己個盒度.....咁我地3個傾計唔理佢.....於是佢見我地唔理佢.....佢偷偷係個盒度伸個頭出黎......裝佢既主人朗公子....呢一幕俾我影低左~~~~你睇下佢個樣幾鬼祟~~~~~~~




偷裝左一陣之後自己又走左去訓覺~~~~好似掩咀笑緊咁囉~~~~




救命呀~~~~使唔使訓得咁香甜呀~~~見到你咁我都想訓一訓呀~~~~~










下~又訓醒喇~真係好鐘意你既朦朧美~




這是8月時的孖八~咪睇佢第一張好乖咁呀~第二張已經原形畢露呀!!!!!!!!曳人呀~~~~~~我會繼續為大家跟進孖八既動態~請留意~(呢個blog又加多個新人物~~~~)








咦....
下個禮拜已經係2014年喇喎~
咁我下個禮拜都要整番個2013年回顧先~
好開心呀~~星期二放一點~
約左其中4位公子去happy~
yeah~
希望我...可以係點半前收工啦...



其中一樣發現...
原來我今年寫blog係多過上年架!!!
好勤力呀我今年!!!
每年都有增長呢!!太乖了~



報時:距離澳洲探險自由行之旅2014仲有---84日~

44 則留言:

  1. .•MY █▄ϑVҼ .好姊妹¤☁晚上好☁
    帶著開心萬事得¤•晴朗的一天\(。◕ヮ^)/•。.¤
    •。.¤窩心錫錫又快樂抱抱生活要往好處想
    •。.¤ っˆヮˆ)っ ❉•:。*時間就過得好快\(◕ε⌒* )/
    將近到2Ѽ14•開心每一天時時是好時•日日皆好日•
    __✿✿✿✿✿
    _✿✿✿.....✿✿✿
    ✿✿✿........✿✿✿✿✿✿
    ✿✿✿.........✿✿✿...✿✿✿
    _✿✿✿.........✿✿.....✿✿✿
    __✿✿✿.................✿✿✿
    ____✿✿✿.............✿✿✿
    ______✿✿✿.....✿✿✿
    _______✿✿✿✿
    _______✿✿
    ▄▅▆▇██▇▆▆▅▅▄▃▃▂▃▃▄▄▅▅▅

    回覆刪除
  2. 我今年寫得好小BLOG~~~
    我要好似BABY咁勤力先得 ^3^
    孖八個名好搞笑呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 你之後忙完就大把時間寫啦傻豬~
      我地笑佢有精神痛的~~~~

      刪除
  3. 孖八好得意, 佢係個盒裝出黎個下真係超得意~~

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakak~佢呢個舉動真係笑死我地~~

      刪除
  4. 我1/1開始, 一連放五日假呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就好啦~~~~~不過我地慣左年頭唔會放咁多假~

      刪除
  5. 緊定妳食錯嘢啦......小心d 啦、病咗冇得去wet呀
    咩叫高潮眼呀(~_~)哈哈哈........妳.......

    回覆刪除
  6. 88 BB 得到你到既愛.....好幸福呀~~幾時都話.....領養好過去買

    回覆刪除
  7. 將近到2Ѽ14•。.¤帶著開心萬事得¤•每一天過得窩心
    •*ღϠ₡ღ*•♫*ღϠ₡ღ*♫•ღϠ₡ღ*•.Ϡ₡ღ*•.•*ღϠ₡ღ•*♫*ღ
    __★★★★★★___________▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄・⊹Ѽ
    _★★★.....★★★________███████───▄▀•*¤❉
    ★★★........★★★★★★___▀█████▀▀▄▀¸„ø¤º°¨
    ★★★.........★★★...★★★___▀█▀..`•♦•´。.✬¤Ѽ
    _★★★.........★★.....★★★°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*
    __★★★.................★★★
    ____.★★★...........★★★
    ______★★★.....★★★
    _______★★★★
    _______★★。.•:。*\(。◕ヮ^)/晚安甜夢¤孖八
    ღ✰ღೋღೋღೋღೋ ღೋღ✰ღೋღೋ

    回覆刪除
  8. 嘩...孖8Q爆呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    哈哈佢瞓覺仲聞住隻踩屎腳...........hahahaha
    乜12月26日澳門不是公眾假期咩, 23同24係咩假期呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱上網check咗,24号係澳門公眾假期23号係獲豁免上班日
      政府工有獲豁免上班日,咁私人公司有無咁筍呀

      刪除
    2. 我第一次同咁細隻貓仔玩~~~~
      佢主人有幫佢抹的~~~~不過我都覺得好臭~~~
      香港先有架1226~我地係2425

      刪除
    3. 好似係冬至假期係星期六日所以就補左哥日假
      我見大部份私人機構都有喎~不過銀行就無囉~

      刪除
  9. 孖八好可愛!
    祝您1314快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你1314快樂~
      我都好鐘意孖八~~

      刪除
  10. 好瘦呀...要操肥佢啊.....(妳都係)

    回覆刪除
  11. 做乜妳廋左咁多呀?塊面同隻貓一樣凹哂既!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點會瘦左~~~~依家超肥~~冬天要吃多多呀~~

      刪除
  12. Wow........... what a cute little guy! He is so skinny, let him more! Ha..ah.ah..ah

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~佢哥時先得兩三個月~依家唔同哂囉~肥到呀~~

      刪除
  13. 孖八啲毛色係我好鍾意嘅一款,可惜我相公已經唔俾我加貓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我鐘意你隻貓仔既顏色多d~淺啡虎紋~

      刪除
  14. 孖八好鬼可愛,搞到我好想同佢玩呀!!!
    你啲頭痛又嚟搵你呀?希望新既一年,佢唔嚟搞你啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都成日好想同佢玩~不過佢依家太瘋癲了~~~
      我都想呀~~呢個係每一年的願望~

      刪除
  15. Tue 放1:00, 好羨慕呀!
    我都希望 18:00 能準時收到工.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地坐counter可能都係收唔到1點~

      刪除
  16. Yeah..2013年就快過去..我仲可以黎留低幾粒字仔..wakkakaka
    孖8 好得意ar,尤其係佢鬼祟裝主人個張..好精靈仔ar,,希望健健康康..快高長大ar!
    新一年希望你寫更多既blog la, 頭痛消息,去更多旅行....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉係囉~~好高興我地年尾仲可以黎一個深情對話~(嘔未)
      wakakak~佢真係超古惑樣囉~~~~我都希望佢健康快樂咁長大!!!
      好呀~~~呢個係我每一年的希望~~

      刪除
  17. 乜原來貓仔細隻係咁得意架?
    你眼睫先咁長照計應該好靚,點解......

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀~~~~~~細個哥時超得意呀~~~依家成隻狗咁大隻~~
      咩意思先家陣~

      刪除
    2. 狗咁大嘅相快啲出啦
      你明嘅

      刪除
  18. Hi 小t.仲有兩日就2014年喇!講聲Happ new year !!我都O.T.剛放工、今晚又番夜喇!孖寶好cute 呀!我以前都養貓架、她的名叫(肥婆)因為佢好肥架!因病走咗喇!見到孖八個冧樣、我就想起我的貓一様禁可愛呀!我的新年願望就是妳年年去多d旅行、同頭痛遠離妳!寫多d blog 呀!妳八月份抱孖八張相好瘦喎!仲耍減肥???bye!!!!新年快樂!

    回覆刪除
  19. ......快 D 跳比姐姐睇呀落力 D 呀........
    朗公子有點狠的語氣 .....驚驚唷 !

    回覆刪除