2013年12月6日 星期五

我對午市套餐的狂熱

WOHO~~~~~~~~~~~~~~~~好不容易來到星期五了~~~~上午仍在學習階段....只做了一個申請....下午就開始挑戰來了......都做左好幾個....有奇形...有怪狀的人.....不過都算安全咁渡過~臨放工前一小時教我哥個同事頂我唔順....佢自己做番~~~~wakakaka~無計...我初起步階段係咁慢架喇~~~俾d時間我啦~不過真係好攰好攰好攰!!!!!!!!!!!!!!!!!因為d人真係好多問題.....一係就好串..........一定要用食野黎舒解我坐機既抑鬱~將來的日子可能會很難過....



唔知有無人明我對一份份套餐既熱愛???無論日式呀...西式呀....就算中式都好啦.....每人一份份咁攞出黎.....就係令我有興奮感覺~~hehe~所以我對午市套餐有一份迷戀既心情~~成日週末都會去食....或者不停試新既套餐~味藏都係其中一間我成日會去食套餐既一間餐廳~~佢地d餐....$3x開始有交易~唔貴~呢日我叫既係吉列蟹肉忌廉餅定食 $45...有前菜有湯有甜品~~佢另外有個薑汁豬既定食都唔錯的~






鰻魚飯套餐 $58....濃濃的醬汁加上燒得很好吃的鰻魚~~價錢就是吸引喇~~~




刺身定食 $80.....刺身也很大堆頭~~不過我唔係太喜歡刺身配熱辣辣的飯~~感覺有點怪怪的~~~而且食飯無汁我又覺得怪怪~~~





另外我都好鐘意食Eiffey cafe的~~雖然野飲係另外叫的~不過都唔貴.....一壺茶先$18......飯餐好似都係$40左右~又靚喎~

哈哈~暫時影得四個~睇住先~今日講d野立立雜雜~



之前媽媽去香港.......我又未食過香港間Laduree喎~咁佢就特登買番黎俾我食啦~~~~包裝真係靚到無得頂....我問媽媽8粒賣幾錢....佢答我:$300幾囉!.......我心諗....下!?!?咪成30幾40蚊一粒?!!?!?!?咁貴既???後尾我地一齊再去香港先知....原來呢個係禮盒裝!!!所以貴d的~~~用番平時d盒都係10幾蚊一粒je~真係macaron都係Laduree的最好吃~






某次去三井食日本野影的~由於之前已專程開文介紹~所以唔特別寫一篇~但係又好想分享佢地個厚切三文魚刺身喎~~~~真係真係好好味的~~







今晚去左華生堂飲燉湯..

平時我飲開哥個花膠螺頭雞湯由$3x加到依家$63!!!!
唯有飲下其他湯...
今次叫左個淮山蟲草花杞子鷓鴣湯~
$4x都還可以~
之後再行去新龍記食番個蟹黃撈麵~
不過我還是覺得牛記好味d~
食到飽飽又行番出中區~
去富豪酒店入面間neway唱個k~
呢間富豪好似好d喎~音響又正d~
下次都黎呢間先~
依家我把聲拆哂~



嗚嗚嗚~

明天要乖乖的上學.....
一~整~天~
幸好星期一~補假~
訓番覺好既~

31 則留言:

  1. 放3天假★。¤•☆...Zzzz有個美夢甜睡。☁¤•☆...Zzzz

    回覆刪除
  2. 慢慢習慣咗、我諗妳好快上手啦~~~~
    妳影咗四個套餐~~~邊個係妳叫架.....唔通妳四個食晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦~~~~
      唔係呀~有3個係我食的~~刺身哥個唔係~~不同時候影的~

      刪除
  3. 嘩 個Laduree盒真係好靚呀!! 佢哋呀 成日都整啲靚靚嘢出嚟 我就得個恨字
    我呢度暫時得一間喺 New York 咁遠!!! 你就好啦 想食就可以食到

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~但禮盒太貴了~所以我之後就咁散買~~~
      華~~又真係好遠喎!!!

      刪除
  4. 間甜品店好似係置地有喎,我地仲收到邀請卡,去拎經典口味馬卡龍添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩???我以為淨係海港城先有添~

      刪除
  5. 澳門lunch都幾抵食,
    香港大X樂都四五十蚊,
    妳嚟香港買macarco之前人龍排到九彩,
    而家無喇,
    我食過,我覺得太甜,唔喺咁啱我口味
    朋友送咗葡京X宫曲奇俾我,
    話好出名??

    回覆刪除
    回覆
    1. 午市套餐唔錯的~我幾鐘意~
      咁又係呀...澳門係一dd野抵囉~有d香港平d架~
      我知呀~~~所以排好多人哥時我無食呀~~~
      呢隻已經唔算甜囉~平時港澳整既哥d仲甜~
      係呀~樂宮係經典手信黎架~

      刪除
  6. 照計魚生飯好好味㗎,試下去北海道政壽司食海膽魚生飯,新鮮嘅魚生配上暖暖嘅飯,你一定會愛上它。唔知點解,我覺得喺法國Laduree嘅macaron,好食d同埋抵d。遲d銅鑼灣時代廣場都開Laduree呀,得閒去逛逛啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我可能未試過食咁既形式~所以先會覺得有d怪~我係now仔~
      係咩~我覺得都ok呀~時代都有呀~不過我唔會成日想特登食~

      刪除
  7. 這類午飯套餐價錢正常又夠份量,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~~最緊整得都幾靚靚~~睇得人開心~

      刪除
  8. 我好想食Laduree呀>0<
    baby返學辛苦嘛>_<??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都愛吃~不過又唔會特登走去買~~
      辛苦呀~10至10~無哂自由~

      刪除
  9. 雖然冇得食, 望吓都好有FEEL.

    回覆刪除
  10. Eiffey cafe的綠筷子係顏色筆嚟架^^
    你餐餐都好豐富呀))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~你好叻留意到~~~~
      哈哈~~係儲左好多次既午餐黎架~~

      刪除
  11. 啱啱學係咁架啦,要時間上手架嘛,加油啦。想食咪食囉,不過唔係食到個胃爆炸,好辛苦架。
    我明呀,我明呀,我都鍾意呀,一份餐俾到我好完滿既感覺,大愛。
    今次過唔到關了,因為個親子丼同三井個牛柳粒好似好好味咁。macaron 就令我諗起我大愛既 pierre herme,laduree 都 ok既,但我更愛 pierre herme,不過佢香港店好衰,最少要人買7粒。明明係paris同london都可以散買架嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉~~我驚我做極都做漏野..同埋d客串好多~~~~~
      係錯~~~~套餐真係一種偉大發明~~~
      wakakaka~~~我又引到你了~~~
      我唔知呀~~因為我次次都買8粒的~所以唔知~~

      刪除
  12. Hi小t!首先、多謝妳介紹海都酒家食大閘蟹,昨天是最後一日做優惠!地方又o.k.喎!食物又o.k.!真滿足!澳門lunch 好低食呀!四個套餐邊個是妳食架!Laduree 好正呀!妳媽咪真是二四孝媽咪呀!返學辛苦嗎?加油呀!聖誕節會過來香港行嗎?bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好食就好了
      唔係呀我只食3個不同時間的

      刪除
  13. 你以後返工係咪都拍住貞公子架?
    個鰻魚飯五十幾蚊真係抵到爛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想但唔係...點呀...有野托我同佢講呀
      無錯~仲好好味~

      刪除
    2. 咁你又講到以後拍住上咁款......叻女,不過駛鬼托你幫口,我親自過澳門兜口兜面講.

      刪除