2013年12月16日 星期一

琥珀日本料理@午市套餐

今日一半時間係另一邊~一半時間係自己哥邊~~~下午做到暈左~~~~~星期六:同上個禮拜六差唔多...晨咁早八點幾出門口去m記食早餐....獎自己食左個珍寶早晨套餐~..->番學;[ ->去食依家呢篇blog介紹既琥珀日本料理->番學小測;[ ->放學買包去毛寶家休息->番學;[ ->放左學去海立方裏面既食堂度食~都幾抵食~又夠大碟~味道就同佢既價錢成左正比啦~.....星期日:陪毛寶去攞番佢d大作~佢既作品真係一次比一次靚同有驚喜呢~...->去滿記食牛肉檬粉~滿記真係唔錯的~...->去800伴攞tester~~滿載而歸~~攞埋公子今年送我的禮物(吸塵機)~~勁重~~...->去venetian行街~買左條leggings~都算節制(其實係無野岩我買~)->食開左有好一段時間既海榮上海菜館...去食飯既途中發生左件事....睇埋今日既介紹先講~



由於我之前係皮皮的instagram成日見到佢去食呢間野既午市套餐幾靚靚~作為午市套餐控既我~梗係要試試啦~~呢間野叫琥珀日本料理....地址:澳門皇朝波爾圖街493號地下U鋪...電話:6328 9898....去過三次~無訂過位都有位坐~(午市咋下~)





我淨係坐過樓下咋~不過樓下d檯同檯之間我覺得靠得太埋~講野無私隱~(講實在就係不能大聲講壞話~)










第一次去既時候我叫左呢個行政午市套餐 $159....平就唔算平啦....酒店食日本午市套餐都係呢個價...不過見咩都有d咪試下囉~內容有:鐵板大蝦一隻(唔錯地好味~用牛油煎香的~),炸雞柳一份(份雞柳係蝦隻碟度...一般~),刺身"三文魚兩片..八爪魚兩片..甜蝦兩隻"(唔會唔好味既~不過如果三文魚可以大片d會更好~),壽司"加州卷兩件"(正常味道),生果沙律,面豉湯,跟飯或湯烏冬(我揀左烏冬..不過唔掂~唔夠熱之餘質地仲唔知點咁~).....呢個價錢既話還是星際酒店的稻菊比較抵吃~










毛寶叫左滑蛋雞柳飯 $58....套餐附送:生果沙律,麵豉湯,刺身兩片....咁先係架嘛~咁睇抵好多喎~~~~~而且飯的味道不錯吃~~~~




再另一次去試試~毛寶的燒汁牛肉飯 $69....套餐附送:生果沙律,麵豉湯,刺身兩片....好好味呀牛肉飯~~~~~個飯仲要超級夠多汁~~~仲要好似個盤咁大~~~




我叫的壽司定食 $72.....不錯吃!!吸引!!唔叫行政套餐就無事~




之後再黎~~~~~就係星期六番學哥時食的~~~成9個人一齊黎無訂位都有位~~呢次試左雜錦魚生飯 $68~~唔錯喎~~仲有紫菜俾你~~我幾鐘意紫菜+飯呢個組合的~~




另外的朋友叫了海鮮烏冬 $96(隨餐有生果沙律及加州卷兩件)......華...使唔使咁貴呀?????個海鮮烏冬都唔係d咩費野je....因咩事可以貴過壽司餐同魚生飯???????而且我飲過佢個湯........並唔係平時飲好好味的豬骨湯!!!而係有種味精味既肥淋淋湯....嘔嘔!!!!!




叉燒烏冬 $63(隨餐有生果沙律及加州卷兩件)....湯底一樣係味精湯味....難食.....叉燒仲要肥到化開......難食!!

總結:睇過佢晚市既餐牌~我覺得貴囉~佢咁既價錢我不如去食譽路八好了~不過午市套餐的確唔錯~平平地~可以一食~只要唔好叫行政午市套餐同拉麵就好了~飯餐同壽司魚生飯類真係唔錯唔錯~~~~





噚晚去食飯既途中...

毛寶揸緊車...我坐佢隔離
落橋時係我哥邊無啦啦有啪一聲巨響..
原來有架電單車係我隔離跣低左...
架電單車飛左去前面...
有個女人倒地....
嚇到我鼻哥窿都無肉...(不過唔係我地撞佢..)
於是毛寶停低車我落車睇下佢...
原來後面都有個阿叔連人帶車跣低左
個女人坐左係地郁唔到....
個阿叔高呼:佢剎車太急自己跣低左...搞到我都跣低!!
於是我問哥位坐係地既女仕:你得唔得呀?使唔使call白車?
個女人點頭.....我叫毛寶:幫佢call白車...
於是我地幫佢call白車...
根據999報案中心既指示...叫我地唔好離開住...
等白車黎到先走...
咁就尷尬喇...因為我地係橋中心...
單行的...我地架私家車無得泊埋一邊...
硬企係度.........後面d車過唔到...
只有電單車可以攝下攝下咁過.....
d電單車過我地既時候斜望我地....
我肯定佢地覺得係我地撞到哥個人既!!
當時落住雨...我帶住褸帽擋雨....
係咁尷尬既時候....毛寶叫我上車等...
我話唔使啦....咁毛寶叫我攞遮....
我先發現佢件褸無帽....
咁我上車攞把遮俾佢.....
點知佢話:唔係俾我呀...你遮佢啦(佢指個傷者..因為我企佢隔離)
我又先諗起...係喎...雖然佢帶頭盔..都要遮一遮喎
咁細心又咁乖既孩子係邊度搵?!?!?!?!?!?!?
最後有個交通警早過白車黎到..(因為成條橋塞住左)
我同交警講:我地幫佢call左白車但未到
交警問:call左白車有無call交通??
我:無呀...因為唔係我地撞佢架..係佢自己跣低左我地幫佢call白車...但白車哥邊話我地唔走得住
之後交警詢問傷者問題...咁我地就問佢我地走得未..
佢話我地架車夠過就走得架喇............
er.....我想講.....
天雨路滑....大家真係要小心駕駛!!!!!!
尤其電單車呀....皮包鐵...
落雨個地濕真係好容易跣到...
盡量使用公交為上策~~
(今日先知原來毛寶架車係噚晚被整花左....er..........)



今日真係冷得我騰~騰震呀~
真係好鬼凍呀今日~~~~
又落左成日雨喎~
又大風喎~~~~
仲要.................
我地公司今日仲係著緊夏季制服~
真係真係好清爽呀咁著~



咁凍既天氣會令人....
唔想寫blog~~~~~~~
但我今天還是寫了~
好乖呀我~

29 則留言:

  1. 毛寶真係一個好孩子!要記佢一個優點,同埋葛來芬多加50分~~~~~
    你都好乖!同EE擔遮,又成日帶我地食好野~~愛愛~~
    咁凍都咁快寫BLOG~~~今天再沒有像你這麼乖的孩子了~~
    今天真係好凍~~平時BOil 9分鐘幾鐘GE水今日要成11分鐘AR~~~!!!! freezing~~

    回覆刪除
    回覆
    1. wow~毛寶真係叻~有咁多人讚佢~
      咁都有得讚~又幾好喎~
      無錯~天底下最乖既人係我~
      我噚日同寶研究過~應該真係會呢~~~

      刪除
  2. 快啲著返件防寒內衣打底啦。

    回覆刪除
  3. 妳一d都唔夠醒目喎~~~不過、妳可能被嚇親啦。
    妳乘乘地啦

    回覆刪除
  4. 毛寶有大將之風,相反你就騰哂雞,樣衰!!......見你咁講,都唔會動搖我考電單車嘅決心嘅!!
    滿記?你介紹過未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 車...咁我見世面少嘛~哥下巨響真係好驚~
      你唔好考啦..你咁肥~年紀又大~電單車唔岩你的~
      未呀~遲d出~

      刪除
    2. 你日日見唔同嘅人都唔算見世面少啦......
      你真係唔好咁講我,陣間有人誤會(如貞公子)就唔好啦,又肥又老都講得出......我好恨揸綿羊仔的,哈利好想,仲有一款唔識講又係好想揸......

      刪除
  5. 今日真係...凍凍凍...藤藤藤,,,震震震...又落雨
    MY █▄ϑVҼ 好姊妹`*•ღ食飽就窩心去見周公子喇喂
    *。❉*˚☁ ˚ ˚❉ ˛ •*☾。•*˚
    ♦♡•・゚晚安安啦喂•☆。
    ˚❉* _Π_____*。*˚★*• ˚∴
    •˚ */______/~.\。˚⊹❉
    • ˚| 田田 |█..| ˚ ღ˛°
    •▓╬▓╬▓╬▓╬▓╬▓╬▓•❥

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~~又凍又落雨哥下先攞命呢~~

      刪除
  6. 最想食都係......毛寶的燒汁牛肉飯)))))
    好凍呀))))).....我都唔想郁

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥個真係唔錯~又多汁~~
      係啦....淨係想入被竇度~

      刪除
  7. 下面o個d又真係好抵喎﹗
    呢排天氣真係好凍呀,黎緊仲凍d呀,小心身體呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~哥d抵好多又好味d~
      大家咁話呀~

      刪除
  8. Hi 小t,天氣咁凍,都寫blog 真乖,不過明天返工出門記得加衣喎!小心泠親!琥珀日本料門面都好得喎!行政午市套餐唔貴呀!鐵板大蝦好鬼正!平日是否有位呀!妳同毛寶做咗巿民應做架事、比十贊妳哋、T.A.P.I 交通意外!澳門要分開打call白車,同call 交通咁特別!香港只打999報案中心就得啦!毛寶做咗件幫人架事、今日架車被整花左!真係好心冇好報!唔低!!!bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過平日去呀一係你試下打去訂位囉

      刪除
  9. 俾十萬個like毛宝,夠冷靜
    魚生飯正,唔知点解,套餐d烏冬好多時都唔夠熱
    香港都好凍呀,最憎係仲要落兩
    吓,咁陰公仲係著夏季制服,你公司係咪有暖氣架....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦~佢真係叻仔~~~
      係啦!!!!!!點解呢???我最憎食d熱既野唔熱的!!
      又濕又凍先最攞命呀...
      er....都算有既..不過唔係中央囉~

      刪除
  10. 你同毛寶都好乖呀!抵錫!
    小心揸車呀!

    回覆刪除
  11. 毛寶好細心丫真係 !!!!
    聽你介紹間野既烏冬真係唔好食啵 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就好啦咁多人讚佢~~~
      不過其他野都ok既~

      刪除
    2. baby都好好呀~~~~~~>3<
      我成日讚你架都~~~

      刪除
  12. 琥珀我想去試佢午餐好耐, 現在有你食評, 真係太好, 去到唔洗做白老鼠, hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~咁你記得唔好叫任何湯麵類同行政餐喇~其他都唔錯~

      刪除
  13. 哈哈,我今日都咁啱線食日式既午市套餐喎,味道就不過不失啦。
    仲有呀,我噚日喺你上上篇blog留咗言,又係向你推介午時套餐呀,哈,午時套餐充分住我嗰腦袋呢。
    毛寶好細心呀,你地都係乖孩子,有啲人真係唔理走咗去。btw,條橋單行既,報案中心要你地留守係嗰度,咁白車點可以去到事發地點呢?
    點解12月仲係夏季制服呢,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁岩既我地~~
      wakakakakak!~我個人黎講都係好鐘意午市套餐的~食得實在令人太開心~
      咁走左去又唔得既~又真係係我地隔離跣低~因為白車可以係另一個方向黎嘛~又唔使跟交通燈~
      我都唔知~不過聽日可以換喇~

      刪除