2013年12月18日 星期三

婆婆生日會2013@觀光塔360旋轉餐廳

今日好彩出番太陽咁先無咁凍咋~~~如果唔係又落下既話真係........凍屎~~~~上午都係另一邊過.....越做越覺得自己低b~下午番自己哥邊做左一個鐘野....之後上課程~上完就放工了~今日都算係唔錯~除左個肚痛同人覺得雪雪凍之外~



今年我婆生日時....家人就同左婆婆去觀光塔既60樓360旋轉餐廳食自助餐~~~~~




大家乖乖等上60樓~~(同我上次生日食下午茶係同一間)




一去到~wow~個景觀又真係唔錯既~~上到去哥時應該係6點幾度~




雖然無香港個101樓咁高~但都好過無~~






講下有咩咬先~刺身部..行貨野...得d三文魚..八爪魚同吞拿魚哥d~



亦唔算特別肥美好吃~而且師傅很無禮貌的~



華~呢d呀~我一樣都無掂過~睇個樣就知唔討好~




反而有d熟食唔錯的~但你問我有咩唔錯....我答唔到~~因為係8月既事喇~






甜品都係一般般~




哈哈~~~睇下~~哥時我岩岩剪完杏兒頭呀~~~婆婆生日快樂呀~~~~~~~~成班表弟妹~~有兩個表姐係外國~呢度就我最大~~~~~(我阿婆除外呀下~)...祝你生日快樂~身體健康~




野食就真係麻麻架喇~不過叫做俾一眾親戚們聚聚啦~平時都和有各忙既~




總結:好似要成$300幾蚊一個人架!!!!!!!個景就真係無得頂~但野食就.................................又係一間得個景既餐廳~



勝在日夜景都睇哂~



呀~我好喜歡我哥時初剪完頭髮毛寶幫我影既一張相呀~好靚~影到我呀~瘦到呀~








yeah~yeah~
番埋聽日工~~~
我就可以放6日既聖誕假喇~~~~
首先聽晚一放工就跑去同公子們開聖誕聯歡~~
明天哭福袋就會有結果~~~~
好緊張呀~~有公子話哭袋無野可以送出喎~
岩哂~~~~我就要呢個哭袋啦~~
唔知今年邊個最哭呢~~~~~~~



岩岩睇有99,053既瀏覽量呢~~
唔知明天會否過100,000呢???
興奮中~

27 則留言:

  1. 短短幾個月,你都發肉得好緊要下喎。

    回覆刪除
  2. 觀光塔360旋轉餐廳環境唔錯~但食物就唔掂喎
    妳之前好瘦喎~~~但現在就好............

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦簡直係差呀~~
      其實都係塊面瘦咋~

      刪除
  3. 今日冇落雨都凍死人。。。。。。
    呢間自助餐都算臭名遠播,係人都知得個景。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個禮拜日日都咁凍~
      我地都知~不過叫近囉~

      刪除
  4. 真係好瘦呀~~~~~超尖尖~~~~~
    緊張呀~~~我又要無限LOOP~~~我要睇哭袋blog!!!!! hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 得塊面~個身圓的~
      我仲未執相~~~~應該有排~~~~

      刪除
  5. 咦,你無帶眼鏡個樣好好睇喎,個髮型都好正
    三佰幾蚊真係食景,d食物睇落都麻麻,真係一分錢一分貨.....
    以你禁積極咁食嘢,家陣都唔係肥好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 個髮型係之前夏天囉~~~過哂氣~~依家唔係咁既頭lu~
      係呀..不過叫做無分時段咁囉~
      哈哈~個肚腩已飛脫在外~

      刪除
  6. ☆my █▄❤VҼ 好姊妹*ღ¨゚*❀
    ¸.*¨¸.•*¨*✿我行完街吃飽回家喇喂•*¨*ʚïɞ„ø¤º°¨ƸӜƷ
    ¤☁♦⊹話咁快又晚安喇喂☆*☁¤甜夢安睡★。.❉•:。。
    っˆヮˆ)っ•:。*░H░A░P░P░Y░•*¨*░星░期░四░•*¨*♡
    ▓─▄██▄──▄██▄───▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄
    ▓▐█░████████▌─███████───▄▀
    ▓─██▒███████──▀█████▀▀▄▀¸.•*¨*❤
    ▓──▀██████▀─────▀█▀¸.•*¨*❤
    ▓────▀█▀。.♪°•♩¤⊹♫*•。♬.❉•。2Ѽ13聖誕快樂¸.•*¨❦
    ▓.▄▅▆██▇▇▇▆▆▅▅▄▃▃▂▂▃▃▃▄▄▅▅▅

    回覆刪除
  7. 你婆婆有咁多個乖孫陪住食飯 望住你哋就夠開心啦 ^^
    哎呀 好期待你哋個哭袋呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~開唔開心真係問佢先知~~~~
      哭袋真係好哭呀救命~~~

      刪除
  8. 祝婆婆生日快樂、身體健康 ^.^

    回覆刪除
  9. 其實你短髮個樣真係幾好睇吖,點解唔keep住呢?
    有得同一班親人聚聚真係好開心同幸福,餐飯好唔好食都好次要啫 (咁當然好食就最好啦,wakaka)
    期待哭袋同計時器呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁短要成日剪架...而我個髮型師又超多人搵佢剪髮~我唔想等~~~
      我都想最好係好食就好喇~~~~~~~
      哭袋未有住~~~計時器有了~

      刪除
  10. Hi 小t,婆婆生日2013 觀光㙮!真係sale 個景喎!同班表弟妹張相,好好笑架我!初初我認唔度邊個是妳架(因為妳冇帶眼鏡)完全認唔到妳!最美張相超得喎!又靚又瘦呀!短髮個樣好好睇呀!點解唔keep 住呀!我補祝妳婆婆生日快樂!身體健康呀!!!妳返埋今日就放六日假起爽喎!今晚又去聖誕聯歡喎!祝妳抽到個哭袋啦!!!bye!

    回覆刪除
  11. 係呀瘦呀你.......個臉型又幾尖喎!!

    回覆刪除
  12. 一月中我又黎澳門喇!等我去試下你介紹既餐廳先😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 華~多謝你成日黎澳門消費呢~~多多黎呀~~

      刪除