2008年8月31日 星期日

三寶盛宴

星期六起身就去左學校攞學費單……….我地間學校真係幾無稽架喎……..星期六俾張學費單人……..星期四之前就要交學費喇喎……..都唔知係咪白痴………有d同學甚至連學費單都仲未通知去攞…..都唔知點交….痴線….希望快d畢業盡快擺脫呢間咁白痴既學校!!!!!!!!!!



跟住之後就去左搵欣欣杯傾去旅行d野喇……好俾心機呀!!!由於第一次去關西….所以上次講去關西d野講足成個月…真係有d悶呀講到………毛毛球有時講講下走左去梳化床訓覺….特別鳴謝欣欣杯…..因為欣欣杯係特別用力去搵京都d野…搵到連佢最愛睇既電視都無心機睇…..講去東京就唔同喇…始終係第二次自遊行….就唔使煩搵唔到路啦




夜晚就去左我屋企煮野食……明明話少女煮野食….但哥兩寶洗完野同煮完蝦之後就走左出去睇電視….頂佢地唔順….咁噚日我(地)整左冷面…..凍蝦….粟米娃娃菜湯….仲買左d三文魚tim………..哈哈食得好滿足….又魚又蝦咁每人都係40蚊咋….好抵呀……….

沒有留言:

張貼留言