2008年8月24日 星期日

大鴨生日會

今日大鴨Ada生日…..佢請左我地去氹仔漢城韓式烤肉食任食烤肉…..都算係幾齊人啦…..爭Iris同sasa無去…..希望大鴨生日快樂啦!!不過我噚晚玩online game所以好晏先訓…..但朝早又好早醒左喎……痛苦



今日聚會都幾開心…..因為我地好耐都無聚會係關於食飯





到送禮拜既時候喇….我地10個人夾份送左條dior鏈俾大鴨….雖然我覺得有少少貴(因為今個月我已經窮到傻)….不過算啦!!佢鐘意就好喇………..




candice哥份都好靚呀….因為有我想要哥支香水仔




開完生日會之後………我地就去左澳門旦度碌齡…..哈哈…..今次係我碌得最開心既一次呀….




我既超招積鋪屎…得個樣….唔落坑我就開心




我好鐘意呢張相呀!!!!!佢地跳起黎影….影完之後佢地問我個樣係咪好衰……我話唔係呀…………….因為根本影唔到




欣賞下各位碌齡既英姿




我今次終於過左30分喇….不過哥局係同欣欣杯夾份打…..睇一睇2號單數哥d就係我打……..可想而知我落坑機率有幾大




今日奧運閉幕喇……………………….真係好唔捨得…唔知幾時中國至有機會要舉辦過奧運喇…….我要記住2008年8月8號呢一日!!!!!

沒有留言:

張貼留言