2008年8月18日 星期一

收到小禮物呀呵呵

今日一番到去……..就見到sasa…..佢話:等左你好耐喇。……等我?點知原來佢買左隻小海綿杯送俾我!!!好開心呀~~~不過今日我地都係要做食屎狗……….真係慘…做到我傻喇………好緊張呀….聽日就要驗身喇….仲要驗尿…唔知我痾唔痾得中呢………..



好得意呀…小海綿佢仲有好多對腳tim





最鐘意係個杯裏面….佢地兩個都無著衫但係佢地係幫對方遮住先……表現出佢地好好朋友…希望我同朗仔都係咁啦




前幾日去八佰伴買既biotherm…好貴..兩支要770蚊…好彩有50蚊coupon……….減左之後720蚊…..貴都無辦法用開




0岩0岩好如果買夠720蚊就送左呢套野…好雷呀




仲有係八佰伴買左隻小b女呀…..之前上網見過….但二手都要賣百六蚊……依家八佰伴都有…..新既都係賣百六咋..叫豆千代

沒有留言:

張貼留言