2008年8月17日 星期日

sound of music+waiwai生日會+第一次行新八佰伴

有好幾日都無上過黎喇……….有少少偷懶….寫番呢幾日d野先呀…..好開心星期五去睇左sound of music…..雖然同套戲有dd唔同….但係我都好鐘意睇呀…..因為個女主角唱歌好犀利呀…..仲有個最細既小朋友都好得意呀……d修女唱d歌仲好好聽呀…..我地仲好衰咁話都唔知個宴會d女賓客係咪都係哥d修女扮…hehe



臨開幕之前偷偷影…..哈哈塊幕都好靚




今次個位都唔錯架….雖然唔係貴飛





睇完之後就去左細鴨waiwai的生日趴地喇…..明明諗住話會好早走…..切完蛋糕就走….走下走下又唔知點解變左最後哥幾個走……………………



與壽星女的親蜜合照




茶煲三兄弟




由大鴨同其他人送贈既禮物




由俊男們及小貞送的marc jacobs香水…其實我覺得幾靚




我同毛毛波..欣欣杯同sasa送既swarovski心心頸鏈…..睇得出waiwai收到真係好鐘意同埋好開心….不過太細影得唔太清楚




星期六既時候終於去左新開既八佰伴喇……雖然有八層但梗係覺得無以前咁大…….個款仲好似銅鑼灣sogo咁呀…..不過都係賣哥d野啦……哥日就去買左biotherm….仲送左套旅行裝既護膚品……有成5樣野仲送埋化粧袋….都幾抵….最有驚喜就係超級市場…..因為我覺得好似大左靚左咁….仲有d超級市場推車有d變成咁….小朋友實好鐘意…仲見到d小朋友唔捨得走呀




至於今日星期日呢…………去左venetian行街…….見到有火炬展出…….不過我唔知呢個係真定膺品喎………………………………..




行完街後同欣欣杯&小蘭係氹仔興記下午茶…第一次上樓上….由窗望出去幾有味道…不過下面有位又落番下面囉




番去澳門途中…..見到前面架小van仔…毛毛球話:點解咁逼……我話係喎…..




點知架車行去佢地隔離數下……………….原來總共坐左成10個人呀…..痴線架佢地…….我地仲係度講笑話如果條橋有交通警都唔知佢地點算………點知跟住由於橋上有人撞車所以有交警係度…….跟住見到前面架車d人超驚!!!!!!可能感受到有皇氣…..明顯見到佢地起哄….跟住有人指手劃腳示意d人趴低…..場面都幾慌亂………..笑到我地死




今個禮拜上左去欣欣杯度傾去日本d野…..星期六哥時終於都落左訂…………最後決定左去十日…….雖然要俾多晚酒店錢…但就有多一整日時間玩……仲可以去多兩度地方呀—神戶(可以食神戶牛柳呀~)仲有京都(買有關綠茶商品同埋可以去清水寺!!)…萬分期待!!!!!!!!!距離我地去日本仲有40日咋~~傾緊野既時候……….離遠見到柏仔訓覺想影低佢既po屎……..點知影左出黎變成咁……..好似係隻眼射d死光出黎呀……….好驚






沒有留言:

張貼留言