2008年8月11日 星期一

第一次番雅居樂住

上個星期六…..因為我地係內地既新居就快裝修好……所以爸爸話想番去玩番兩日…….所以呢兩日我都係番左上大陸….朝早好早九點就起左身喇…..之後我地就過完關等車…..係等車期間就快上車時….竟然俾我地撞到舅父舅母靖靖同細佬….所以我地就一齊坐車番上去喇…之後就中午約埋一齊去威尼斯食飯……



次次番去都係食威尼斯….今次飲左呢個面包湯真係好好飲呀




仲有今次終於食到最好食既果木炭烤牛小排…五成熟剛好呢~



但係細佬好變態成個餐都食得哂呀…..食左個餐包…成個面包湯連面包(我飲左d湯同食左個包蓋咋….雖然真係好好食)…成碟扒(佢叫哥個好似仲多我一塊扒架)….一整碟意粉…仲有杯餐飲……………..呀…….我碟意粉食左兩啖咋!已經好飽



我地仲有去參觀佢地間屋……佢地間屋又真係靚好多架….係陽光別墅…………仲好似好有外國feel..呢個係街外景




佢地屋後面有條小河架…呢個係由佢地哥度影過對面屋




屋後的小花園….好綠樹林蔭feel




屋後的小河……..不過條河d水好濁….如果換左水會好靚囉




係佢地天台影出去既……同我地哥度差好遠….因為我地望出去仲係一笪地盤…..不過我都鐘意我地哥度




那…..我地哥度d街景都幾靚啦




我間房差少少傢俱就搞掂喇..不過佢地無問我就幫我整左藍色




之後去左超市買左d日用品咁樣….跟住就番左自己度….咁媽媽就執下野…爸爸就係出面搞下花園d樹….我就係間屋度打下機呀…..睇下奧運呀……睇下報紙咁….又約左細佬佢地食晚飯咯……哥晚係去左食梨花苑韓國餐…呢次係我第二次食既…不過我就覺得好似第一次好食d..第一次仲有家家一齊食




話實在佢d價錢都唔係平…同澳門差唔多仲要係俾人民幣




當你燒烤時會好想飲但空口就唔會想飲既韓式果汁




不過d前菜都幾好食既…仲好多款tim




套餐內既海鮮煎蛋包拼盤…呢個麻麻啦




熊火猛燒既烤肉呀….佢d肉質又真係好食d既




完事….食飽飽lu~…哥晚細佬仲飽到要食消化胃藥…ooo




第二日臨走時仲逼爸爸陪我打羽毛球…爸爸話佢唔識打…又話廿幾年無打過叫我讓下佢……點知佢打敗左自稱好叻既我…(火羅)呀…跟住我地就坐車番拱北喇….但係去車站哥時我地係坐三輪車去…..但我地三個成年人都係坐同一架三輪車…….我唔知個司機點踩到去



要搵我地哥5蚊真係唔易….三個都無個輕…真係辛苦哂




之後係拱北仲要按左兩個鐘摩…..今次唔怕痛喇!!!希望下次毛毛都一齊上下去就好喇



沒有留言:

張貼留言