2008年8月6日 星期三

意外的假期

今朝早七點幾就俾一個sms嘈醒左……以為係邊鬼個咁夠膽嘈住我…..原來係gilbert腥個咩四俾我話我知原來七點鐘就掛左八號風球……噢……………………太開心喇…..簡直係一個意外的假期….本身今日要早d番去開會tim呀…….之後打俾sa同佢講話八號風球唔使番…..本身佢未醒…..但係一聽到我咁講即刻醒哂….同佢傾左一陣收左線後…….去了個廁所又再訓番喇…..起身時又睇左一陣澳廣視播既周星星戲笑左一陣….依家最關心係…..希望佢兩點半前都唔好落8號…..咁我下晏都唔使番喇!!!!!!!!!!!!!不過係我開心唔使番工既同時……希望唔好因為呢個意外的假期而對其他人做成任何的意外傷亡財物損失事故啦………….但係樓下既comebuy仲有開喎……奇



講開又講….都唔記得左講番我上個禮拜六睇左mummy3….如果睇過第一集覺得好好睇既人….今集唔使入場睇喇…..會失望….絕對無第一集咁好睇……….如果之前未睇過既話….都可以唔使睇…..除非你有用不完既時間啦…..今集已經講男主角個仔已經讀緊大學…..但係最奇係佢個仔個樣既年齡好似同佢老豆差唔多…..搞笑……仲有梁洛斯做有成二千歲既古人….又識講英文喎…..佢阿媽楊紫瓊走入個古墓度召喚d千年木乃伊幫拖…….唸哥d甲骨文既物體時又係用英文唸……d中國木乃伊都識英文…..九唔搭八




哈哈….見媽媽話想落去7仔買報紙…….迫佢再幫我買杯最愛的comebuy蜂蜜蘆薈……………….係打風天又唔多人既comebuy…..佢地整得特別好飲


沒有留言:

張貼留言