2008年9月1日 星期一

無期望都會失望

對於今日…..自己本身已經預左一d心理準備…..對於其他人唔再有任何既期望…………..原來你對一個人已經無哂期望……都可以令你咁失望……..其實我應該對呢個人存在咩睇法呢?……今日做野…..辛苦就預左啦…..不過我身體上唔覺得攰…..反而係哥個人令我心理上好攰………



不過一番到屋企…………見到佢地我就好開心喇!!!!!!!!!!!!!!

係表哥一家去完日本買俾我地既手信!!!!!!!!!!!



好開心呀…..表嫂仲記得我託佢幫我買既迪士尼大圓形襟章


好靚呀……多謝表哥表嫂…令我又捱過一次唔開心既時候



今日去左覆診睇報告…..得知自己身體機能一切正常……真係好呀!!!但係星期三好e又番黎喇…………..唉

沒有留言:

張貼留言