2008年8月19日 星期二

抽血體驗日

今日一早起身七點鐘……….因為今日要去ss度驗血…….八點半開始…..因為我番工番九點十…..所以好驚唔夠時間番工….所以我提早七點八就去到哥度諗住早d可以快d………..點知我去到已經有十二個人係度等緊…我見到個同事..佢好似排第三….佢話我聽佢六點鐘出門口……下?!所以我都係排第十三……….點知未夠八點半d護士就開始做野喇……十二個人佢地都抽得好快……終於到我喇……有少少痛呀…..但抽完之後好開心…….我懷疑佢抽走埋我既不快…..抽完之後出門口睇睇個電話……….發現八點半都未到……..開心到暈低…..情緒到達最高點…..即刻跑去麥當當度買個早餐食………食完九點都未到……超high~~~




點知好景不常…………..下晏俾我遇到哥一家三口………..唉……佢地真係好煩呀….叫左佢地…..成日係度走黎走去不特止…………又話辦又話唔辦最後又話辦………頂佢個肺…叫佢老豆叫佢地番黎…..最後連佢老豆都唔見埋………..想點呀?乜都想快………佢地話喎:上次都係咁俾我即日有……我話:但係咁唔代表今次都會一定俾你喎…………..我最唔明佢地咁既表現竟然會令我抓狂……搞到我心情極級鼓譟………….呢樣係我好耐都無出現過………我依家心情好差………差到唔想講野….唔通去捐血先可以抽走我既不快???



係我眼中…..原來我唔係食屎狗………佢地一家三口先係食屎狗………我真係希望可以批佢地……等佢地去到迪士尼………..但我好希望哥日係落狂風大雨…..米老屎都唔會出黎……..只有烏蘇拉出黎迎接佢地…..同埋所有機動遊戲失靈

沒有留言:

張貼留言