2019年6月17日 星期一

天團蘇格蘭高地之旅2018-10-29第十六天(陰天及後轉晴)

星期四....無飯食嘛夜晚...放左工去買麥叔叔蝦堡.....配咩呀?配我最愛既台灣綜藝嘛~........星期五...終於到星期五~~~放左工又去傾大單野....傾完去左食Tree cafe飯團餐~~食完去左睇MIB第四集~新一集由雷神做....已經覺得唔再係哥回事.....好想睇番Will Smith....星期六...中午試左金樹喇終於~~~下午執野.....夜晚食左鼎泰豐~~~~之後仲食埋雲姐芋圓~~~~星期日......中午食左美麗街間Cafe....下午在家執野同幸福忙......夜晚出左去食齋~星期一.....做到下午到有d精神不振XXXD諗緊幾時到周末~~



2018/10/29
Day 16(蘇格蘭,天空島 Scotland,Isle of Skye,Uig->Fairy Glen->波特里 Portree->Uig)

早晨~一早起身~個天橙色的~好靚~睇住佢慢慢由橙色變藍色~就是美~






呢間酒店無早餐~所以係房自己搞掂~毛寶自創....無印秋葵湯加媽媽米~~(即媽媽米唔落湯包粉用無印湯~~哈哈)..查實都幾唔錯~~~





我就用靚景襯咖哩味杯麵~




出發時現....隔離狗仔屋真係有人帶埋狗仔黎入住架!!!





唉呀~俾狗仔發現左我添~




頭先起身好似幾好天咁架~依家咁多雲既~




好~5分鐘車程黎到我地天空島最後一個景點Fairy Glen....不過無停車場...只可儘量挨埋一邊泊~




泊好行入去~





剛來到既時候超多人...仲有兩團day tour....我地等到佢地走哂再慢慢影~~一黎哥時已經有個長髮男人企係石城堡頂影緊相...好有氣勢~~~




呢個景點又係有d精靈既氣息既....就係影呢個綠色圈圈加石城堡~~~~




我地企上高少少地方影綠色圈圈...之前個綠色圈圈好明顯架...因為有係圍住砌石仔....但依家唔準再砌...話砌石會激嬲精靈喎!




企左係另一邊望綠色圈圈..呢邊有平地可以坐係度影






我地唔忿氣~等人走哂再跑上石城堡看看~呢邊條路其實好難行架!!!又窄又多碎石!!!




個石城堡超難上到頂!!!!!毛寶咁瘦都咁難爬!!!






企高睇會發現原來係有一大一細圓~





然後我地決定互影~~~毛寶企係石城堡幫我影落黎~喂~~見唔見到我呀!!!!由於周圍都係綠色~我真係唔係幾明顯~





到我行番上去幫佢影.....一影你著藍色衫即刻清楚哂~影影下石城堡頂勁爆大風!!!吹郁我!!!!!差d連對隱型眼鏡都吹甩~我試過大風到要踎低等風停~



大比影既靚相~






拿~無停車場d車都只可以咁樣泊...睇你好無彩有無位挨埋一邊~




影飽~走喇~走時睇到草地有堆菇...睇d色應該有劇毒~~~




好啦~於是我地就出番市中心~




我地求其係市中心既郵筒寄埋我地淨低要寄既postcard~你知唔知天空島呢個郵筒要幾耐先寄到番黎澳門?係足足3個月呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~差d以為整批寄失~





諗住去左之前哥日既餐廳食中午飯~~點知仲有成個鐘先開~天氣又極凍唔想行黎行去....於是我地去左餐廳對面哥間酒店餐廳坐坐飲杯野上下網~睇下幾有萬聖節氣氛~~





由於太有氣氛...呢個人大慨受氣氛感染~佢話:黎丫...幫我影張相配合下呢度~................點呀..大家feel唔feel到當時既氣氛..............係大家鴉雀無聲呀?XXXXXXXXXXD




今日未飲啡~叫杯筋勞醒神先~£2.2=22.9hkd~不錯唷~




今日又來呢間Cuchullin....地址:Nicolson House, Wentworth Street, Portree





麵包~差少少..因為無烘~牛油好味~




又叫我最愛之洋甘菊茶~£1.95=20.3hkd




好開心呀~~今日soup of the day係sea breeze飲過好好飲既manhattan chowder!!!!!!£4.2=43.7hkd..超班!!!好味!!!!




其他野食同之前叫既一樣~不詳細講~因為一樣好味~想詳細睇番價錢同介紹既請按我~








最唔同係呢日既langoustines多膏到呢~~~~~仲要係橙色膏~~~~好好味~




呢日食左£72.1=749.8hkd....每人187.5hkd.....抵!好食!推介!




食飽下午其實已無事幹~周圍行下~見天色開始轉好~




行左入一間充滿亞洲民族風情既紀念品店逛逛~




有個位俾客人寫下說話留念....突然見到有中文字八卦睇下.....睇完只想講句:.....I know that feel broXXXXXXXXXD




然後又走到另一間充滿北歐風的ÒR.....好靚~





兩姊妹在努力的尋寶~有人有斬獲架~




呢度立立雜雜咩都有d~又家品又手飾又hand cream之類之類~全部野都好靚~我好鐘意行呢d~(鏡入面個女仔最靚<3)






下午勁好天~




再行去另一條內街(其實唔遠)...發現另一間ÒR~~~~~~





最勁既係.....佢賣d野同另一間完全唔同~~~~~~~~







好襯我呀~~~~毛寶幫我揀架~~~~入左手~(仲戴過佢同仕燊影過相~<3)




諗住番酒店抖下~回程路上.....咦!!!!!!終於見到你!!!!!!!天空島盛產既毛牛!!!我地叫佢做毛cow!咁多日....除左前兩日去完Fairy Pool回程路上見過毛cow之外...我地都見唔到喎!!!!




即刻停埋一邊影張先啦!!!!!咁難得見到!!!!睇下pat蔭幾鬼靚~~~~~白色毛cow叫極都唔睬我地~~~走喇~





我除左係ÒR買左對耳環之外仲買左呢兩樣野~




有人忍唔住買左隻木杯~




呢個旅行最後一次既天空島日落~




晚餐選了在The Market Place....呢度周圍極黑.....咩都無..就係無啦啦有間咁既餐廳....入到去淨係得番一枱就快食完既客~






叫左個Earl Grey....£1.5=15.6hkd....我超記得....我地3個飲到...呢杯茶有陣up味.....好似一間好耐無執過既房哥種up味...........




Sauteed Wild Mushroom Bruscetta....£6.5=67.6hkd....呢個ok好味既~




Isle of Skye Steamed Mussels(Large)....£9.5=98.8hkd....er.....一般啦~




Uig Bay-Landed Langoustines....£15.95=165.9hkd....一般~少少特別佢d薯仔好似用椰子油炸咁...幾好味




Isle of Skye Lobster Thermidor.....£21.5=223.6hkd....er....算吧啦....醬超重味....肉梅的~




叫左兩個side.....一個係洋蔥圈.....£3=31.2hkd....炸得不錯~




仲有一個係Buttered Market Vegetables.....£3=31.2hkd.....呢個勁怪....超勁怪.....有d碎濕濕既菜絲..有d我最憎既青豆..有d粟米.....然後又成兜無切過既小青瓜同成兜無切過既小蘿蔔......撈埋一兜....好怪..............................又唔美觀又唔好味XXXXD




古靈精怪既一餐飯......係Tripadvisor仲攞4.5粒星...........




回程無啦啦勁塞車.....係一個人都唔多既地方......竟然塞車~~~




原來.....係鋪緊路呀!!!!!!!!!仲封住上我地民宿條斜路!!!!!由於點程在對面線好難切過對面上.....被逼兜左一圈u trun去隔離線......自己搬開雪糕筒上民宿~搞左成大半個鐘先番到去~









我家仕燊佢地係就黎要出國語碟喇~

本身話6月21日出既~家陣話要推遲出~
係第一隻國語碟~叫無盡~
第一首主打係我好鐘意既"一樣不一樣"
但將一樣不一樣直接變國語咁唱呢個玩法真的利害~
我地唔好講好無聽先....
我想講既係....睇睇第一隻國語MV先~
想推介既原因係:隻MV係澳門演唱會時拍架~~~~
濕爬~~濕爬~~濕爬~~~
鐘意你地鐘意到我自己都無哂辨法~



2019/06/17的開心事:
上半日就另外的工作唔使對客~
好舒服呀~
(但下午對眼眼訓到化開)



報時:距離九州自駕遊之旅仲有---110日~
報時:距離宜蘭聖誕親子遊之旅仲有---185日~

12 則留言:

  1. 第一~,毛COW PAT蔭真係堅正~

    回覆刪除
  2. 唔駛對客係咪舒服好多?XXD
    家品店幾有特色幾好行喎
    喱度咁無人都塞車真係估佢唔到:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係~但呢d機會唔多~
      我都好鐘意行~一係就超市~
      因為有工程~我地都諗左好耐點解會咁塞~~

      刪除
  3. 兩餐D野食都不差多款、但我覺得第一餐D野好食、因有蝦膏。
    一個一個大圓圈是否外星人整架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一餐好食好多~~~~
      我都有諗過XXXD

      刪除
  4. 爬城堡好似好好玩,不過好易夾實,搞到唔上唔落...
    見到牛唔可以亂叫,佢可能會衝過黎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地咁瘦都咁難SIP過...我咁肥真係上落都SIP實左XXXD
      我以為有紅色佢先會衝過黎~~~XXD

      刪除
  5. ♦好友◇🌜晚安☁・。。゚¤🌛
    開心萬事得╠╣aΡpy週四
       ╭───────╮✬
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯☾
    ╭───────╮✨
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯⊹º°¨★
      O🌟
       o
     •.∧_∧・。。゚☆
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___∴*。。゚∵₡Ϡ
    /└-(____/º°¨*♬♪♫♩
    ☘ღೋგஜ❉۩۞۩✾ഐ*

    回覆刪除
  6. 泊好行入去張相你好似拍毛寶偷拍小便咁呀🤣
    Tripadvisor嘅嘢,好假架!港女朋友曾經講過比負皮,但被Tripadvisor delete⋯⋯
    圓圈圈好型!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥個係大比黎架喎XXXXXD
      華.....乜原來咁黑暗架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      係呀~好外星人傑作咁~

      刪除