2019年6月12日 星期三

天團蘇格蘭高地之旅2018-10-28第十五天Part 2(晴天)

上星期二....又落雨...又無得跑步...唯有留係屋企執行李啦....上星期三....你有無見過有個成年人食零食食到個胃好滯?我有..我真係有見過...因為哥個係我~~放左工去跑步...跑左3.5km.....勁爆熱囉....上星期四...唔知係咪跑完步過熱....我起身又頭痛...係咪咁慘...跑個步都唔俾.......又執行李又頭痛咪懶下唔出blog囉........上星期五至日....同狂歡三寶去左台北嘛~又笑到標尿~星期一....放左工有大單野傾~~~~無上黎寫blog~遲下講......星期二....又下雨了......放工唔使跑步了....係咪真係關落雨事?我頭又痛.....今日仲開左ot添~~我覺得自己好強~~~~~~星期三....朝早勁忙~下午好少少.....哥單大單野搞到個心好累~你又估我唔到星期三出Blog~梗係...因為我聽晚無飯食:P~呢個禮拜既天氣都不適宜跑步~(死啦...我好懶呀)



2018/10/28
Day 15-Part 2(蘇格蘭,天空島,波特里 Scotland,Isle of Skye,Portree->Quiraing->An Corran Beach->Kilt Rock & Mealt Falls Viewpoint->Uig)

好~再下一站~Kilt Rock & Mealt Falls




好似呢個Viewpoint附近係有一個恐龍博物館~~唔知天空島係咪發現大量恐龍呢~如果我係恐龍我估我都好鐘意住係天空島(有無人知呢個blogger想講咩?)










行到前面就係一個Viewpoint~





不過呢個viewpoint同個景係平排~所以有d難影~~~~要隻手伸到好出~~~小心相機跌落~~~本身阿sam諗住攞個航拍機出黎由海哥邊影番過黎會靚d...點知測試左一陣發現好大風所以我地無放.....點知見到另一對情侶有放....隻航拍機越飛越遠好似不受控咁......佢地經歷好耐既操控部航拍機先肯乖乖落番地面.....航拍機平安著地一刻...對情侶相擁在一起XXXXD(什麼畫面?!)





好~呢日既景點行完喇~~~去放飯喇~~~~大比搵到呢間Art Coffee~~~~~~





其實呢間Cafe好細架咋~~~




但係咁細仲有野賣~~~哈哈~~~~




不過佢無咩食~我地唯有叫湯飲當一餐~Today's Soup係Red Lentil Coconut & Lime.....£4.2=43.7hkd...有少少辣辣地又幾醒神~~~~毛寶同我分享飲~~~~~飲完之後...唔知大家記唔記得呢...我今朝講話我喉嚨裂痛~~~點知傳染左俾佢~~~~~




我忘了大比叫左咩XXD




我就叫左Long Black.....£2.4=25hkd....非常香濃同非常濃香~~~XXD.....我地仲叫左蛋糕配咖啡~蛋糕又忘了幾錢~左邊哥舊質地不喜歡~右邊Brownie好甜XXXD





有靚景配搭咖啡~




毛寶同大比有幫襯買野.....強烈推介呢個系列既海鹽朱古力!!!!!!極度好食!!!!我平時唔食朱古力都覺得好食!!!而且包裝紙很美...很適合做手信~




Cafe外仲有帥氣的羊仔~~~





望左我地兩眼次後就各自各吃草~~哈哈~




我地驅車前往今晚住宿~~~又係係半山~~~~~~~仲有隻氣勢牛~~~






我地呢兩晚既住宿叫The Cowshed~





仲有自家杯墊賣~隻羊毛氈毛牛又吉得幾出色喎~




reception後面就係一個好大既公用空間!!有廚房有梳化.....wifi得呢度有...房無





我地今晚住呢d屋仔呀~~~~





注意注意!個gip拉上去呢條路都幾辛苦架~~~~XXD




到了!!我地同大比間屋仔~




房號唔係用數字~~~係用呢d磚表示~~可愛~






入屋睇睇先~~~~~其實都唔錯既~~~~~~咁細仲學人有小廚房XXD....呢度每個pod每晚959.3hkd....每人每晚479.7hkd~






但我最不滿係個廁所.........................差....又係沖涼會整濕哂成個廁所哥種......




大比佢地哥間又整到咁喎!明明屋型一樣點解唔整得一致?!奇~我地哥邊仲要唔夠熱水~我寧願唔要個廚房整大d個廁所好過~




屋仔既鎖匙....喂!乜咁熟口面既XXD你咪reception個杯墊?!?!?好大條鎖匙帶出街呀喂




係屋望出去....係靚既~




床後面都有隻窗望出去有羊食草....成幅動態畫咁~




佢有另一種屋係有埋俾你隻寵物訓架~~~~~~~~~好可愛~~~~




我地間屋望出去個景~~d雲靚到痴線~~~~





大比幫我影的~




喂!!呢度d風夠穩定喇喂~~~~可以放航拍機出黎喇XXD.....不過d圖我係片度cap落黎~有d唔清~~~~








好啦~日落喇~去食飯喇~






去左附近呢間Uig Hotel附設既餐廳~







麵包好吃~




我同毛寶叫左杯智利白酒同唔知咩汽酒....杯白酒£3.2=33.3hkd




毛寶仲叫左杯唔知茶....£2.5=26hkd....重點我想講碟邊粒糖好搞笑~~~




Sweet Potato and Chill Soup....£5.5=57.2hkd.....都ok~




Scottish West Coast Mussels in White wine, Garlic and Cream Sauce....£7.95=82.7hkd....平..但不算好吃隻汁




Pan Seared Uist Scallops in Herb Butter with Candied Beetroot and Strawberry Salsa.....£9.95=103.5hkd.....食左咁多餐有帶子既.....所以帶子都好食!到底係因為佢地帶子質量好好...定大家都煎得好好??個Strawberry Salsa同埋帶子好夾~




唔知咩Salmon....£17.95=186.7hkd....個汁隻味同隻色都好恐怖!!!!!!!!!其實舊魚本質係無問題既!!!係個汁有問題!!




阿sam叫左個Veggie Burger....£12.95=134.7hkd




Seafood Linguine.....£18.95=197.1hkd.....你睇個意粉杰到....又漏又難食.........愧對個價錢呀!!!!




最後仲揀左4隻芝士試試佢...£9.95=103.5hkd.....分吃係Hebridean Blue..Drumloch..Isle of Kintyre's Old Smokey..Orkney Mature Cheddar....


呢餐食左£103.4=1,075.4hkd.....每人268.8hkd......不推薦....然後哥晚...我喉痛然後咳到痴線訓唔到...就係食左泰國蜈蚣丸....然後成個世界靜哂~







成日澳門有事或打風香港Blog友都會留言慰問我..
我只希望係香港既大家一切安好*3*



2019/06/12的開心事:
俾個人安慰左我少少~(關於哥單大單野)



報時:距離九州自駕遊之旅仲有---115日~
報時:距離宜蘭聖誕親子遊之旅仲有---190日~

18 則留言:

  1. 突然見到有新卜...
    你地連航拍機都有帶...
    房號用圖畫表示又幾得意,但用咩做次序?
    希望大單野唔會有太大影響,至於香港...都係唔好提~~

    回覆刪除
    回覆
    1. SURPRISE~
      有呀~~不過係阿sam帶~
      我都唔知佢用咩做順序XXXD..重點係鎖匙都條條一樣都唔知點認XXXD
      大單野有排玩~~~

      刪除
  2. 原來蘇格蘭以前有咁多恐龍......
    屋仔環境一流,幸好也不太大風
    蜈蚣丸原來係止咳咁有效
    希望大單野唔會影響你外遊大計

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉~~~蘇格蘭好山好呀~~~
      哥幾日又幾OK喎~算係好天氣~
      但係對訓時止咳有效咋...但對個咳既病情無咩大幫助~~~純好訓D~
      外遊大計就無咩影響既~不過有排玩我呀呢樣野~

      刪除
  3. 陰公,妳好似時時都有頭痛,有冇睇醫生,看是否因為眼對亮光(bright light)有敏感?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有睇開架~都係話我偏頭痛~~
      我又無諗過對光源敏感喎...我下次問下醫生先~

      刪除
  4. 感恩🐾各位好友謝謝💕祝福💗

    回覆刪除
  5. ☾*。💫好友🌜甜夢安睡☁๑🌛
    🌟開心萬事得🎈時刻╠╣aΡpy
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗✨
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安º¨⊹
    ഐ☘ღೋგ✾♬♪♫♩ஜ✿۩۞۩❀

    回覆刪除
  6. viewpoint條瀑布好靚呀!
    間木屋好鍾意,我諗如果帶埋河B仔去就好~
    你係澳門就好啦,我而家連寫卜都無心情⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係識貨~我都覺好靚~最衰放唔到航拍機啦~
      係呀~~~岩哂你帶河B去~~~
      唉....我對住電視都無心機...何況你地

      刪除
  7. 屋仔出面有羊食草既畫面...好治癒啊...不得了))不得了))
    我都無跑....因為頭痛,發現跑完就開始嚟料,唔跑之後痛的次數係少左好多好多
    可能係自身的血液循環不太好,血氣不足等等,不過每人都不同

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有望左好一陣子XXD
      下!!!真架???但會唔會係前排太熱有關呀?因為我同你都有跑開架嘛...就無啦啦一跑就痛..我都對自己好費解呀!!但你又同我一樣~~~

      刪除
    2. 之前無事架喎,係近3個月就好明顯,跑完後休息...就慢慢開始嚟料,都留意左一排,唔跑極少痛,一跑就開始想痛想痛,好無奈....
      尋日成個月第一次跑,好慢好慢欣賞風景咁...又無事喎,可能要慢慢,不能一下子急做運動,血液運行得唔好,血氣虛啩~

      刪除
    3. 係呀係呀!!我之前跑都無野架...係呢排咪成日落雨既....跑完就慢慢出頭痛.......我最近無跑......又真係極少痛~
      我下次試下跑慢D先...因為我真係好驚佢頭痛發.....成個人梅哂

      刪除
  8. 妳既大單野係咪九州自駕遊D野、希望係啦。
    妳成日頭痛、不如睇下"劉小慧"教人雙手一招ko頭痛呀!
    上次她教人整蛋黃油止手痕呀、妳去睇下啦.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係唷~唔關旅行事~不過唔使擔心~
      我有睇呀都有試過~不過好似唔係好得~

      刪除