2019年6月24日 星期一

天團蘇格蘭高地之旅2018-10-31第十八天(又陰天又晴天)

星期五......下午真係好難頂呀....好攰...放左工我就去左阿鴻小食...跟住再買糖朝盛世外賣+華麗燒烤.....好彩有買糖水...因為燒烤勁味精..............星期六.....中午食左Comma Cafe~下午剪頭毛同執野~夜晚叫左我最喜愛既食味方丈外賣~~~~~星期日.....中午食左jasper~下午又執野~夜晚食左星際品味坊~~d塔斯曼尼亞生蠔好好味~~~~~~~星期一.....唔知點解今日d人...同個天氣一樣....古靈精怪咁...好彩順利收工~~~~



2018/10/31
Day 18(蘇格蘭,格拉斯哥 Scotland,Glasgow)

早呀喂~天陰陰咁~但又有太陽~




噚晚咪去超級市場買左好多料既~今朝等我為咁多位大大服務下先~~~~我實話我自己煮得好好味~熱情果味既倍樂醇唔似熱情果味~~~最好味都係士多巴梨味~隻蛋真係煎得靚既je~





好味呀~~~呢隻咪冰島乳酪~~~~~~




窗外既景色同我地兩個禮拜前到既時候差好遠了!d葉已經落左好多!





食食下早餐聽到斜對面超嘈~~~原來斜對面係學校~~~原來...今日係萬聖節呀!!!!!d小朋友呢日可以扮鬼扮馬咁番學~~~~放小息又可以互相比拼下~~~哈哈~





呢個小朋友好出色~~~佢係扮一粒lego~~~~~~就係咁.....朝早煮完早餐....hehehaha坐埋一齊食早餐.....食完望下d小朋友...左攤右攤又訓一陣....




兩點鐘我地就揸車去市中心~~~行下~飲下啡咁~今日都幾凍架喎~




大比上網搵到呢間Laboratorio Espresso





唔算好多野食揀~我唯一好奇呢樣係咩.....唔...算啦...望落好甜~




我要左杯Americano....£2.2=22.9hkd....岩我口味~




Affogato....£3.5=36.4hkd.....





飲完啡行下~無啦啦見到詭修女呀喂!!!!!!!!!!!XXXXD...望真d佢應該係附近既髮型屋度番工~~~~~望見入面另一個髮型師都扮緊另一樣野XXXD如果你果日去剪頭髮係佢幫你剪你會點????XXXD




搵左一間賣雜貨既行下~





都幾多野賣~但又唔係幾吸引我~





已經開始有聖誕野賣~




吸引我既只有呢堆毛cow~




吸引毛寶既就係呢堆手XXXD呢個女仔真係好特別~




諗住行下商場......




間商場悶到發慌~~~~~~~~無野岩我行...係得間北歐雜貨Frying Tiger想行下~






本身想搵間餐廳坐低食....但係實在係無野好行....唔想再hea到食飯時間....最後決定買外賣番去慢慢食~~~~~~揀左burger king~~~~~(咩je....澳門無丫嘛~~~~~)




再買埋之前食過番尋味既KFC~~~




手多到........XXD...萬人空巷搶野食XXXD




我食埋堆早餐沙律菜~好彩有買沙律汁je~




今日收獲~~~~買耳塞係因為聽晚上機睇戲用~~因為我唔記得攞自己個耳塞~~~才10hkd~




哈哈~~我係食太多熱氣野而喉痛然後咳~後面係俾我傳染既人~我地一齊食泰國蜈蚣丸訓~~~~~條脷一齊黑哂~~~








2019/06/24的開心事:
好開心咁又過左一年6月23日~
wow~~~~~~~~~~~~~~



報時:距離九州自駕遊之旅仲有---103日~
報時:距離宜蘭聖誕親子遊之旅仲有---178日~

20 則留言:

  1. 都係自己煮嘅早餐係最好的,又夠豐富!所以住民宿真係唔錯,我最鍾意有廚房同洗衣機^_^
    哈哈,估唔到市區悶成咁,連個商場都係咁。
    啲手手都幾得意吖,用黎咁樣影吓相真係幾過癮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係~包無黑心食材~XXD....去長旅行就好鐘意民宿囉~短就無咩所謂~
      係呀....D野完全唔會岩我行...
      無錯~~~但你問我佢地依家係邊...我都唔知XXXD

      刪除
  2. 最緊要係順利收工XXD
    行行下街轉角見到個詭修女都幾驚喎:P
    毛毛牛和手指手都幾有趣,手指手係純粹玩定有實際用途?

    回覆刪除
    回覆
    1. 順行收工勝於一切~~~
      佢真係超出位~~~
      無實際用途架純粹搞下笑~~~~XXXXXXD

      刪除
  3. 妳上圖咖啡店內,圓筒型入面喺忌廉芝士,喺意大利傳統甜品,用油炸

    回覆刪除
  4. 有時見啲客好冇理,但係都要笑臉迎人,好慘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D都好好既~
      不過唔多囉~~~哈哈~~所以我成日係COUNTER假笑XXXXXD

      刪除
  5. 原來已經到左萬聖節正日,氣氛係唔同D~~
    手仔本身係咩黎?
    澳門已經冇Burger King? 香港都越來越少...

    回覆刪除
    回覆
    1. 學校好好玩~~~
      無實際用途架~~~~純粹影相開心下~~~~~

      刪除
  6. 睇到最後果碟KFC沙律,即刻無乜胃口😄
    中晒蜈蚣毒啦~
    D手仔好攪鬼~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩呀~~~超市買之嘛~~~有咩咁無胃口呀~~唔係KFC黎架~~
      但令我訓得舒舒服服喎~
      手仔影相一流~~~

      刪除
  7. 小手拍套好得意
    去旅行食快餐漢堡都一樣開心架

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都好鐘意小手XXXXD
      去旅行真係乜都好~~~~~

      刪除
  8. 望落好甜嗰幾碌嘢好似"教父3"米高個妹整嚟毒死襯家啲美食.

    回覆刪除
  9. 係喎﹗萬聖節個日我在匈牙利,但一點氣氛都沒有啊,個幾隻毛cow~好得意﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪美國英國先多人D會在意呢個節日?

      刪除
  10. 妳煮D早餐都睇又食得又放得靚......
    嘩......妳最尾幅相......想嚇死人咩.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 野~好衰既~
      有咩咁驚JE~~~~~遮哂樣喇喎~~~~見埋樣咪仲驚?!XXXD

      刪除