2019年5月30日 星期四

天團蘇格蘭高地之旅2018-10-27第十四天Part 2(陰天下雪及後天晴)

星期二....今日番工還好啦...除左同同一個客玩左一粒鐘~.....放左工去跑步~跑左3.55km..你點會估到今朝學人話雷暴警告小朋友又停課咁.....下午又走去出猛個太陽既je~好耐無跑....跑一陣又話攰~無鬼用~跑完點呀~去左買吉吉做晚餐囉~吉吉配咩最好呀?梗係我最愛既台灣綜藝啦~~~~~~~星期三....訓訓下訓到凌晨5點無啦啦勁爆頭痛下醒左....然後覺得膊頭都好痛.....胃又勁反....痛下醒下醒下又痛下之下又到番工時間...今日某人無番呀~番工番得好開心~~~~~星期四.....起身都仲係頭痛....無言...............但個心又好期待黎緊既星期六喎~



2018/10/27
Day 14-Part 2(蘇格蘭,天空島 Scotland,Isle of Skye->波特里 Portree->The Old Man of Storr->Fairy Pool->波特里 Portree)

好啦~又係民宿出發去番市區搵間餐廳食中午飯先~






搵到呢間Cuchullin....地址:Nicolson House, Wentworth Street, Portree....




坐低望緊餐牌時覺得...呀~咁熟口熟面既~......研究完餐牌....抬高頭想搵侍應落單時發現.....咦!!!你咪噚晚Sea Breezes個侍應XXD乜原來同一間黎架!!!




又叫我最愛之洋甘菊茶~£1.95=20.3hkd




麵包和大量牛油~好味~




Fish Chowder....£6.5=67.6hkd......呢個周打魚湯好彩唔怕太杰身~幾好飲~




House Salad....£2.95=30.7hkd....d菜好新鮮呀mum~




Steamed Skye Mussels(Large).....£12.95=134.7hkd.....好好味呀喂!!!!!!!!!!!勁新鮮!!!!!!!!!!!!!勁嫩!!!!!!!





Scallops.....£12.95=134.7hkd.....帶子煎左外脆內嫩....好鮮甜好味......佢餐牌寫話with risotto....我查實無咩期望的...因為我平時都唔鐘意食risotto...覺得好漏....但呢個係勁好食....質感似我地d薏米咁...清爽得多...個汁又整得唔怕杰同漏...加埋有多菇....簡直係驚世傑作!




Seafood Platter(for one).....£29=301.6hkd.....勁大碟...好彩叫左for one咋~有三文魚青口同龍蝦~




哥舊三文魚極度出色!!!!!外面又係煎得香!內裏還是嫩肉!!好耐無食過咁好食既煎三文魚!!通常都係熟到過鞋架嘛!




一貫好味的青口...龍蝦唔使講啦~好味~




隆重推介....連薯仔都好食到震!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




天空島如果食唔到Sea Breeze既話.....呢間也著實不錯吃~





高質海鮮餐....才£72.4=753hkd.....每人188.2hkd.....好抵!




食飽飽去下一個景點~又陰天烏雲但又有太陽~





黎到呢個Glen Brittle Trails睇Fairy Pools....我記得呢個停車場要收費







望落唔難行....但行落都幾難行...因為全碎石路~




間唔中又要跨過河流.....然d石又大舊同埋有時石與可相距都好遠~~~~~~~外國人的優勢又來了~





睇下d碎石路碎石到~




望住山景行又幾靚既~沿路已經有小小型瀑布景(應該話有好多)








水是碧綠色的..而且可清到見底~




沿路又見好多狗狗超開心地跑跑跑~~~~~有d路石與石中間闊到連狗仔都唔敢跳過去~







你會發現行左個幾鐘你都係向住同一座山邁進....但只係睇不同的大大小小瀑布襯托呢座山....同埋我根本唔知行到邊先係fairy pool XXXD







好囉~走喇~咁樣來回行都行左兩個幾鐘~




天呀!!!!!回程時仲見到雙彩虹~~~~~~~~~我地要走好運了嗎...傳聞見到雙彩虹會幸福滿滿的!(攝影師叫我講番...影呢張相當時落緊雨.....然後佢影相要較低隻窗影.....我地3個好安穩坐係車度...得攝影師哥個位落哂暴雨濕哂XXXXXD)




今晚唔食海鮮喇!轉食Pizza先!揀左呢間L'incontro...地址:9 Ratnad na Slignich, Portree IV51 9BU




行樓梯上到去....咦.....今日佢地搞緊籌款日!!!!!!!!你捐款(不限多少)...就可以任食PIZZA!.....有意義得黎又有野食!!天團都參與下先!




仲要整左好多款俾你任食...仲要源源不絕送上!




仲有源源不絕既沙律.....真係大器!





佢普遍d pizza都好好食!個餅底烤得好好吃!....最好吃係右手邊既辣肉腸pizza!




俾番大家睇下fairy pool既postcard....我又唔特別推介呢個景點...因為都行得辛苦架咁多碎石路....但又唔算特別好靚....睇人地d相d光反射入水影到碧綠色+山景+瀑布係幾靚既....但我地行哥段時間太陽反光加上我部iPhone影唔出哥種效果~還是買張postcard好了~








2019/05/30的開心事:
無人係我Counter發癲已經係我最開心既事



報時:距離狂歡三寶台北快閃瘋食之旅仲有---6日~
報時:距離九州自駕遊之旅仲有---128日~
報時:距離宜蘭聖誕親子遊之旅仲有---203日~

12 則留言:

  1. 山路配草地碎石地...好似幅畫,又似明信片,好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾靚~不過碎石路真係好難行~

      刪除
  2. Hi 小T 睇左幾年平時好少留言, 但真係好想知到底毛寶用咩機影相嫁, 好靚喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. HELLO~多謝你黎呢度睇我~
      毛~寶~係~用~i~Phone~~仲要係好舊既iPhone XXD

      刪除
  3. 連食物都一樣添!少左個無用過嘅開殼夾😆
    我係旅行時都見過幾次雙彩虹架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有你呢個月都好勤力噃!寫咗咁多篇卜~

      刪除
    2. 係呀~~~~真係一模一樣~~~XXXD
      我都好似係冰島睇過~~~
      睇黎我地都好幸福~

      刪除
  4. 妳點呀?妳肩頭痛好番未?妳肯跑步己經好叻叻啦......
    Pizza我至愛呀!......仲有咁多款任食........正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 好番喇~~~~~唉...最弊近排一係頭痛...一係落雨....又得成日跑
      哈哈~知你啦~呢間都幾好食~

      刪除
  5. 喱排經常落雨真係無乜跑步機會:P
    張postcard個景係靚喎^^
    尾二果張小瀑布都有點似你張postcard個view

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉...好想跑....
      但我唔知我行到邊先會見到呢個景呢~
      我都有咁諗~但又唔知係咪~

      刪除