2019年5月27日 星期一

天團蘇格蘭高地之旅2018-10-27第十四天Part 1(陰天下雪及後天晴)

星期五.....放左工去左食唐吉訶德~不過呢晚有味餸真係...咸左少少~~~~~.....星期六...有人要番工~中午去左食凱峯魚湯米....下午休息下寫下Blog...夜晚同左媽媽和毛寶去食金沙城間Chiado....跟住去UA睇阿拉丁~~~~星期日..中午去左盈暉飲茶~~~下午又小休....夜晚食左日麗~~....星期一....呢日一起身就黎超大雨~~~個天超黑~~搞到我起身時以為仲係5點幾~~~然後中午番屋企訓晏覺時俾個超勁既雷嚇到我成個彈醒~~唔好落雨喇~~~星期六唔好落啦~~求你啦~~~



2018/10/27
Day 14-Part 1(蘇格蘭,天空島 Scotland,Isle of Skye->波特里 Portree->The Old Man of Storr->Fairy Pool->波特里 Portree)

早早早~起身食早餐~呢間包早餐~有部份可以自助攞~佢會問你想食咩然後即煮~(好野~~~有熱辣辣早餐食~~~~)




華!!!!!!!!!!!!!!!!!好豐富呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~隻蛋勁好味~蘑菇勁好味~咖啡都幾香~





呢隻芝士包裝好得意~




望望民宿外的天氣好像有點陰天呢~好~出發~




華...個天黑到呢..................................






泊好車落車聽到dark dark聲打落我身...唔係下嘛~~~落雪粒磨?




我地今日既第一個景點係The Old Man of Storr...






起行~有人搶鏡~~~~d外國人行山真係佢地既強項...相中既外國人幾分鐘後已經消失係我地視線範圍!!!




剛開始行其實還挺好行的~同埋天氣好古靈精怪~向海望有耶穌光~






向山望係乜都睇唔到丫!!!我地個Old Man of Storr呢!!!




呢日天氣溫度都幾低架.....吹到我狂流鼻水....天空島呢度既天氣都變化幾大~最好都係記得著d防風防水既外套同埋最緊要既頸套啦~又可當頸巾又可當面罩~




行行下望番轉頭其實風景都幾靚~對面山仲好似有個空中湖咁~




拿!!!上次有人話想睇令我醒覺既羊咩背藍色毛~就係咁既色喇~你地話橙色係咪好真~





開始好斜好艱辛~





咦!!!d雲霧開始散咁d喇!!!




然後行到呢到....就要直行上呢條直不甩既爛石路!!!!救命呀!!!仲要濕濕地!!!!爛泥又多~~~





行行下有雪既....咩玩法?!?!





我是怎樣挺過來的???????????????????我好強呀





上到黎天氣開始放晴了~~~~






唉呀~呢個咁靚既女仔係邊個黎架~呢d叫逆光美女~你估個個都得架?(講夠未?)



我地諗住再行高少少個角度影Old Man of Storr靚d~經過一個小湖~令我諗起冰島個火山口湖~





上到黎影..真心靚!






呢個角度影最靚~~~~~~~~~~~~~~~~就是有型~呢個位影得好有氣勢~







無論係企高定坐低影一樣咁靚~




突然見到好似天氣又變番少少差..我地就落山啦~天氣變得真快.......其實影倒影合照都好靚架~唔一定影樣~hi~影子朋友~點解我靚到連個影都咁靚~



又行番爛泥路落山~~~




天氣又無啦啦轉差......突然仲落起密密雪!!!係幾有詩意既~呢張我真係影得有詩意既je~



落哂條爛泥路又停雪了~好天到~





其實去到第十四日我先見到第二個著蘇格蘭裙既男人~




落落下山發現!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




你好呀貨貨呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我地又撞到喇!!!!!!你好可愛呀~~~~~~~~~~






細粒貨超可愛~碎碎步跟住主人上山了~~~~~你又黎睇Old Man of Storr呀~




好喇...我地終於落番黎喇~我諗一來一回影埋相大約3小時~




我地早呀泊到停車場....遲來只能泊路邊呀....




我地番左民宿放低幾斤尿...我見我地對面房房門開而且無人住入去望望個房型...大小是一樣...但多個望半山景既露台!正!(我地係望停車場~)




臨番民宿時經過係市區既information度問下有無郵票買~見有唔同款既又買齊佢寄番澳門~仲買左old man of storr既明信片~有一個朋友收到我呢個特別版既postcard架~





出番黎又是個天朗氣清~民宿望出去個半山景其實幾靚~家陣可以用熱黎形容~












阿拉丁真係好好睇~~
色彩豐富畫面豐富故事好睇d歌又好聽~

好似去番摩洛哥咁呀~~~~~阿拉伯既世界~
以前細個阿媽帶我睇卡通版~
大個左我就帶阿媽睇真人版~
有邊個女仔唔想有個阿拉丁帶佢坐上飛氈周圍去~
然後大唱:a whloe new world~~~~
帶佢去見識世界~
真係冧屎人~



2019/05/27的開心事:
今日有見到毛毛球~
仲係自製機會~



報時:距離狂歡三寶台北快閃瘋食之旅仲有---9日~
報時:距離九州自駕遊之旅仲有---131日~
報時:距離宜蘭聖誕親子遊之旅仲有---206日~
仲有一個星期多少少!!
我就可以同狂歡三寶一齊出發去台北咬咬咬喇!!!!
捱埋佢呀!!!!!!

12 則留言:

  1. 睇你D相令我想返起去冰島的時候, 天氣變幻莫測. 我上次去都無去到Old Man of Storr, 但原來咁靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冰島又真係幾靚既~天氣又係時好時壞~可能咁樣係最吸引人~~哈哈~~~
      Old Man of Storr我覺得好值得一遊~

      刪除
  2. 落住雪行山,不一樣的體驗
    山上的耶穌光也真美呢....
    雖然無飛氈,但有得坐飛機周圍去也開心^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未算去到落雪既~冰粒啦~
      對對~~~睇到耶穌光就會覺得世界真美~
      對對~也開心~

      刪除
  3. 星期六唔會唔會一定唔會下雨 ;) !

    回覆刪除
  4. 當時已經十月尾,蘇格蘭又係咁北,加埋上左高地,變凍都唔出奇~~
    阿拉丁個故事本身都好吸引,應該更多人想要神燈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥朝真係極凍~~流哂鼻鼻~
      我想要阿拉丁多d~哈哈~

      刪除
  5. 早餐都好豐富呀.....
    個湖睇落幾靚.......
    舊石好似牛角咁..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味呀~鐘意熱辣辣早餐~
      靚呀~
      又幾似喎~

      刪除
  6. 行行下望番轉頭<--我有時掛住望前面,一望返轉頭原來美景在後架~
    除了似冰島火山湖,我仲想起復活島

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~真係唔好錯過任何風景~
      都有少少似~咁我又覺得復活島哥個好似靚d~

      刪除