2019年1月3日 星期四

♥五見Supper Moment♥@澳門漁人碼頭除夕狂歡迎2019

2019年第一篇呀~~~大家好~~~~~上星期五....多野做到呀....咁岩又肚痛喎...頂硬上啦~~鬼叫我窮呀~放左工即刻咬個豬柳強走蛋去左戀愛電影館睇夢女芭蕾(Girl)...睇完即衝去大會堂再睇9點半既大黃蜂(Bumblebee)...一晚走兩場睇戲係因為:我地唔記得聖誕前一個禮拜預售買左7點半....就噚日又買左今晚9點半既飛...好傻仔~(記性真係好差~但好彩差得黎都個時間錯開...同埋澳門真係去邊都近XXD)....上星期六....中午去左順軒飲茶~下午剪頭髮和寫blog~夜晚痴痴貢XD…星期日…中午沙北reserve…食完去左睇就完的Keith Haring展覽…夜晚又痴餐XD…星期一…番半天工....中午放工去做咩呀~~~~同左公子食西式收爐飯!!揀左食新故里....好滿意~不過我就呢日朝早成個人都好俺俺悶悶又反胃咁.....你明既....落d講~~~星期二....1月1日呀喂~~happy new year呀~~~~~原來呢日又係3工~唯有走入酒店食...去左羅浮....下午在毛寶家發下花癲....點解呀...你又落少少睇~夜晚又痴痴貢~XXD.....我仲同毛寶一齊睇叱吒...仕燊個造型成個華dee咁~~~幾鬼靚仔~~~~攞左組合銅同埋我最喜愛組合~~濕爬好叻仔~~~你地永遠係我心目中既金中金~~~星期三~~2019年開工大吉~~都係得一個人無禮貌je~~我心情靚~算你好彩~放工有d雨仔..又凍...都係唔跑住lu~....星期四....毛寶:咁唔使講啦....2019年第一篇梗係濕爬啦下嘛?.........聰明的你~值得擁有~去片~(你地都想我好架~見唔到我會失落好多天~就好似上次台北之旅咁死狗)......好野~~~聽日周五了~~~



er....就咁既...係我去鳥取期間....麥公子通報漁人碼頭今年倒數請左supper黎澳門~~~~於是我心又喜我個心又慌~~~~(簡稱又發花癲).....係日本番黎之後就開始諗要點接同今次買咩請佢地食~~請左次杏仁餅~仲有次係樂宮曲奇~今次........我諗到頭都爆澳門有咩特產呢?.....然後....我揀左葡式甜品蟲仔餅~~~~我細個成日都食...不過細個食開哥間我相信已經執左~於是我就上網搵左呢間係龍嵩正街既金燕牛油糕葡式食品~原來都開左好耐~不過我之前一直都唔知~我去買哥時個哥仔仲超好人猛咁叫我試食~(佢地d咸味芝士曲奇也很不錯吃!!)...好喇...番黎正題先.....我揀左細細禮盒裝俾佢地4個奇男子每人一盒....又寫上一堆情深義重既句子俾四位<3....(唔話俾你知我寫咩~~)




重點係咩呀?係呢隻memo我係日本特登買架!!!買既原因係:因為佢可以幫我做佢地首歌"同一"呢個手勢~~~~~~~~係咪都幾有心思呀~




記唔記得我有份野塞左係衣櫃上次台北行送唔出之後唔敢掂呀?就係呢份....上次呢包野叫做"紅館急救包"...入面立立雜雜係我一堆救喉心得~怕佢紅館前有咩閃失(當然睇醫生係最快最有效既方法XXD)....咁岩佢上次台北場就話自己之前哥晚玩命食完麻辣鍋個喉好痛....但最衰我送唔出...如果唔係...天時地利人和我自覺自己好貼心<3......當然佢最後就係係我衣櫃......今次再改名叫"澳門場演唱會急救包"XXD.....諗住捲土重來呀~(我又唔俾你睇我寫咩俾仕燊~)




咁我同公子食完中午飯諗住去銀行搞d野~攞左籌發現要等成10個人!!!!!!但又同時知道左supper已經係漁人碼頭就黎會綵排....個銀行籌我放下....就是擁有~去到時係同佢地同公司既謝芊彤謝芊蕾rehearsal中~等左一陣~出來了~~(其實佢地行上台前有一小段路毛寶叫我跑過去....但...人地要認真試音嘛~我唔想衝上前阻住人~.....我都話我好怕醜架啦~)




然後望到個台超死實




成日等佢地哥時都攞到一袋二袋XXD成個傻婆咁~




淨係聽綵排已經心心眼飛哂出黎~(毛寶等到成個人灰色左)......等到佢地綵排完冷不防佢地唔係由原路走~~~我成個人灰左~(看到我灰色的側面嗎XXD)




好彩阿Fay好好人幫我交俾佢地~最後阿雞仲親身出黎接~~~~好多謝你呀~阿雞~~~~睇下我個頭吹到亂到~呢張我影到阿雞好童顏~




見唔到另外3位~係幾失望既~其實我仲有一次機會可以搵到sunny既~不過我見到時佢係我100米以外(毛寶:你平時練跑步就係咁用架啦!)....但重點係我又有少少怕醜就無追上去XXD....拖住失望既心情回家沖番個涼先XXD(唔知咩邏輯).....期間仲俾人鬧我怕醜學咩人出黎追星!...但我怕醜起上黎又真係會好怕醜~



再出黎時諗住食左飯先去排倒數show搵個靚位~點知我同毛寶都未覺得餓無食....8點4就直接去左漁人碼頭排隊~個show9點半先開始...呢個時間黎仲可以企到第一行既大側面!!....我等了又等....睇左6個單位既表演(我想講謝芊彤謝芊蕾把聲同d歌真係幾好聽~)....等到11點幾.....終於等到你地!!!!!!!(係~仲未食晚飯XXD)....先黎番首"靈感床"熱一熱身先~~~好正呀~~~~救命呀~~~~~~~~~~~~~







唱"飛"呀救命呀~~~~次次都跳到痴哂線~~~~我真係好鐘意睇你地既show架!!!!睇幾多次都唔厭!!!!!!!!!!!我依家都好想大叫呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(我見到我自己大聲到嚇親前面個攝影師XXD)





我企得好側~好難影哂4個人~~唱到"說再見了吧":告別要瀟瀟灑灑~不必常回頭吧~





我就喜歡台上的你又帥又瘋~~~~~~~~我又想尖叫喇!!!!!!!




唱完3首就同主持人傾傾計~~終於影到4人喇!!!!!!!!因為地下都有螢幕.....反d紫色光上佢地塊面好醜XXXD......之後請哂所有表演單位上台....




然後....然後又有magical moment喇~~~~然後....我同佢又對上眼....然後....佢用口型同我講多謝...仲要扮係個盒度攞蟲仔餅食話好食XXXXXD........好彩後面好多人迫住我咋~~~我差d又企唔穩XXD.......你到底平時正餐係咪食糖架~~~~~~~~~~雖然唔知佢咪真係有食....但係你好有禮貌好乖仔呀~~~~~~d阿媽最鐘意呢d乖仔既!(我唔係阿媽都好鐘意乖仔XXD)....同埋重點係:唔係我親手交袋野俾佢架~~~但佢係台上都認得我~~~~~~~~~~甜屎人喇救命呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



咦~然後就倒數喇喎~~~~~~~XXD...Happy New Year~~~~~~祝大家身體健康~~~~~第一張影到仕燊成隻馬騮咁~~~XXD





好好腰力XXD




仕燊的表情是世界級的XXXXXD





我以為得3首~~~~點知原來倒數後仲有!!!!!漁人碼頭你真好~~~~~~~<3........我要多d去漁人碼頭食野~~黎喇黎喇~~~~"同一"手勢呀XXXXXD





一唱呢首歌粉絲都會紛紛舉起呢個手勢!!!!!!!!好HIGH呀~~~(其實我見到我隔離哥個男仔都好驚我XXD原諒我啦)




成日都舞黎舞去支野...我今次見到佢自己舞呢支野舞到打到自己個頭XXXXD




仲有"幸福之歌"!!!!!!!!呢首歌對我黎講有另一個回憶XXD...我見到企我前面既工作人員都有忍唔住HIP眼一齊唱XXD






我想講其實無論你唱緊"唱著幸福屋~之歌痾~"..定係"心~早已屬於你~~"...當你打開手唱時都會令我企唔穩XXD.......我明既你係屬於全球既XXD





個show完左.....我真係忍唔住急急腳跑去港澳碼頭(毛寶:我好肚餓呀).....但你明啦....我好耐無埋身喇XXD....好似等左無20分鐘(仲要坐住等XXD)........我見到佢地d工作人員行入黎~~~~~~第一個入黎係CK~~~~我成隻狗仔咁跑埋去:先生..可唔可以幫我簽個名呀~~~XXD(好似問佢可唔可以買支旗)......簽完仕燊就進來了~~佢真係一個好孩子~~因為一入黎話多謝我XXD...我叫哂佢地幫我簽名之後仲叫佢地每人掂下我條毛巾......佢地覺得我好奇怪問我點解...我話:你地掂完我決定以後唔洗呢條毛巾喇XXXD......然後仕燊話不如我地影張相~咁呀~好啦~(唔通我等左千年為呢刻我又流哂口水咁表達咩...我女仔黎架嘛<3)....大家好~我地係SUPPER MOMENT~~~~~~~~衰婆話成日覺得濕爬係有5個人......唔怪得啦~~~~~~~XXXD...影完仕燊又搞GAG:移交支票儀式完成~(依家睇番相覺得仕燊你好高呀~~~高我成大半個頭~~好帥氣~~)...............查實阿達都搞左個GAG:蟲仔餅有禾蟲係入面架嘛XXD.....btw~阿達你既新髮型好好看~~




野~食糖大的男孩~開心到我痴哂線~~~~~2019年第一影~~~~~(咁計落其實18年我同佢影左一次咋)...好開心好開心好開心~~~~6個鐘之前我仲係一條死狗XD......原來一個人好緊張既時候係真係會唔知有人搭住我膊頭XXD.....事後睇番先流哂口水.....下一次...我會勇敢好好感受你既搭膊~~~同埋我想講真係有必要寫幾句俾佢地貼係送俾佢既野上面....因為我其實諗左好多野同佢地講架....但見面時我又怕醜咩都講唔出..........影完費事阻佢地入閘...講左聲拜拜就走了~~~~另外有兩個香港過黎既粉絲都有搵到佢地合照~仲話好難得可以一次過同哂4個人合照.....突然...我覺得自己好幸福<3.....謝謝四子.....我最愛的樂隊....多謝你地既貼地+有禮貌+錫粉絲.......我想講:我的世界有你們..真好<3............我唔係淨係睇樣架~我其實係鐘意仕燊既舞台魅力先架~所以說...不要隨隨便便去看一個演唱會.....(因為我對上一個男神都係因為睇左佢演唱會而痴戀左佢3年)....我相信我的2019年.....很完滿~(今次貼得好近..好怕醜)




hehe~~~~我搵佢地簽左佢地第一次紅館演唱會尾場張飛呀~~~我覺得好有紀念價值~~~~~~~~~~~~~~<3




我既完滿~因...有你....擁戴<3.........多謝你陪我瘋了一整晚.....仲要有10個鐘無野食~XXD.....同埋挨凍~好多謝你~多謝你借埋頂帽俾我去追仕燊~~~~~~~~~2019年還請多多指教!仲要仲要!!多謝永遠榮耀追星顧問凱公子!!....仲有仲有仲有!!重點多謝麥公子!!!!多謝佢係我去左鳥取既時候第一時間通知我濕爬會黎澳門倒數!!仲快過粉絲專頁~~等我好好準備~~成就呢次任務成功~~~~~~~大功臣呀~~~下次有咩記得通知我~








2019/01/03的開心事:
濕爬還在我心生緊花<3
見到佢地一次...睇左佢地一次show...
可維持好幾天的快樂~



報時:距離六公子峴港嘆世界之旅仲有---90日~
仲有3個月咋!!!!好緊張呀~~~
但仲未做越南簽證呀~~
第二個旅行默默誕生中~

20 則留言:

  1. 唔想衝上前阻住人<===你果然係super乖粉絲
    你地下次要帶定兩三個面包和兩三樽水傍下身好啲喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然~我最體諒男神架喇~
      查實次次都會咁樣...但次次都唔醒目買D野食~

      刪除
  2. Happy New Year !!!

    恭喜妳可以同偶像一齊影相同聊天,睇到都覺得開心<3。

    一晚兩場電影真係。。。幾厲害,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. HAPPY!!NEW!!YEAR~~~~~~
      好多謝你~諗起都甜~
      哈哈~無計~鬼叫我自己笨笨的~

      刪除
  3. 組合銅,老實說而家香港組合邊個紅得佢地吖🤷🏾‍♂️
    港女有個朋友,追星追到幫人地個女補習,不如你都抓撈撈返一官半職啦🤣
    睇完呢篇真係要同你講2019加油加油,不過唔係同你或Supper講,係同毛寶講呀🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以宣佈銅變已經係濕爬我都打個突~不過佢係我心中已是金!
      下!!!!!!!!!!!!!!!真架~~~~~有D咁好玩既野架~但陳仕燊未生女喎幫唔到佢補習添真可惜~~~~~
      WAKAKAKKAKA~你真係關心佢~我幫你轉告佢知呀下~

      刪除
    2. Rubber我都幾like,但謝咗好耐啦,至於Dear就更加未係個級數(講緊Hit,紅)
      港女另外有fd都幫近Supper撈近一官半職架,唔係佢點會咁容易買嘢🤪
      擺明關心佢啦🤷🏾‍♂️

      刪除
    3. 未來見好聽呀!
      我知呀上次紅館有見過🤤
      我代佢多謝你關心🤤但我會迫佢繼續陪我追濕爬😝

      刪除
  4. 我好想知...
    葡式地道甜品金燕牛油糕,唔會太甜?
    咸味同曲奇,幾特別,真喺咸架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 金燕牛油糕係店名~佢入面有好多葡式糕點買~蟲仔餅真係唔錯~
      芝士曲奇更係一絕~係咸架~好好味~

      刪除
  5. 雖然怕醜無追上去,好彩之後都係碼頭影到合照
    你真係好幸福影到相又簽到名

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀如果唔係我又嬲我自己架喇XXD
      唱著~幸福屋~之歌痾~~~~

      刪除
  6. 一晚睇兩場戲會好攰好辛苦.
    最鍾意睇你啲癡女日記,啲自嘲好啜核......如果唔係你諗多咗,台上扮食餅餅嗰個位好甜,彷彿宇宙間嗰剎那得你倆......你導唔到毛寶同你一齊愛上濕爬咩?佢耐唔耐串你一句勁中!!最後多謝邊個邊個似得獎感受,癡女!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有一套係大黃峰JE~都唔使點用腦~
      因為我真係真心鐘意佢~所以好睇~.....我今次肯定我無諗多呀~因為毛寶都有睇到~~~~~~~~~好可愛呀佢真係~不枉咁多少女為佢死心塌地~甜屎人~
      哈哈~話樣野你知....查實係毛寶帶我鐘意濕爬架~~~~自從鐘意左仕燊之後我比佢更狂...所以佢好後悔將濕爬介紹左俾我識XXXXD
      咁多人幫過我梗要多謝下人地啦~如果唔係下次無人幫我架~

      刪除
    2. 真係估你哋唔到,居然係毛寶鍾意在先.......你發花癲在後

      刪除
    3. 所以佢好後悔導左我鍾意,因為佢依家賴哂野😂

      刪除
  7. 恭喜妳2018埋身濕爬成功、仲同偶像影相添......

    回覆刪除
  8. 隻手掌memo又幾得意喎,手指摺埋後會唔會癡實?
    聽你描述...咪即係由八點幾餓到第二日...
    我第一次聽到蟲仔餅都以為入面有蟲,因為蟲仔糖入面真係有蟲~~
    新一年第一次留言,祝新年快樂!凡事順順利利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀LE係呀LE~~唔會痴實架~~哈哈~~我自己強行摺埋咋~~~
      係3點食完中午然後一直餓到凌晨一點~~~~~~
      下~~真架~~~咁我唔怪阿達喇~~~~~~哈哈~~
      多謝多謝~我都祝你身體健康乜都好~去多D旅行~

      刪除