2019年1月7日 星期一

與毛寶慶生泰國食揼嘆之旅2018-09-30第二天Part 1(晴天)

星期五....喂!!!毛寶有假喇~~~我地報左團今年去大旅行喇~~~落少少講~~放左工就去買野食野…本身想打麻辣邊…點知無位…最後食左泰華欣…然後又行黎行去…又行番去Garment Park…又行去食埋甜品…點知食左好耐無食既金xxx…個芝麻糊難食到嚇親人XXD…星期六…中午食左sip sop soup…一路食一路睇到搞笑一幕…我地一開始食時已見遠方西環湖一對母子阿媽幫個6歲左右既兒子影相…影到我地食完甜品都未影完…我同毛寶笑到:個小孩好慘呀個阿媽肯放過佢未…因為睇支體語言就覺得個小孩勁唔願意…最後我同毛寶食飽忍唔住跑去西環湖八下點解要同觀光塔合影咁多張,一行埋去原來係阿媽幫個仔錄緊朗誦短片…個阿媽轉頭走時聽到個仔用普通話大說:不!要!走!…再幫我錄!…此時我同毛寶先知…個受害人…原來係阿媽XXD…所以眼看未為實呀…寫上黎好好警惕自己XXD…下午全力排緊蘇格蘭啲相(其實有訓著過)…所以夜晚又痴痴貢XD....星期日...之前一晚我突然同毛寶講好想食日本餐~點知佢話不如去野餐...但我說天氣不好唷....毛寶回話:係車內野餐咪得囉~....真係鬼才~~所以我地買左d cheap壽司呀~用保暖杯買左兩杯long black~同埋d甜品送咖啡~~帶左去龍爪角嘆~~~~~點知.......嘆完之後......架車無電撻唔著車XXD...好彩衰公衰婆俾左個電話我地求救~搵左師傅黎幫我地換電~~我今日又學識好多野~之後同左衰婆去安德魯食葡撻慶祝~~~~夜晚痴痴貢XXD....星期一....安安穩穩過左個星期一~不錯唷~



2018/09/30
Day 2---Part 1(泰國,曼谷 Thailand Bangkok)

噚日到達曼谷既時候..一買左電話卡係的士出緊市區既時候我已經fb messenger俾某餐廳約左11點~但點知我噚晚臨訓時上網睇下呢間餐廳環境極度美....但要無人先會影得靚!!於是我靜俏俏的...預定自己提早起身....務求10點半佢一開門時我就到達!!!哈哈~好彩毛寶都早左起身~~因為餐廳同BTS站唔近....所以我地叫酒店幫我地折架的士~(酒店有呢個服務真好).....一上車講好去邊..司機同我地講:฿200!(฿200=49hkd).....我問毛寶:睇mapsme遠唔遠?....毛寶:唔算太遠架!....我:by meter pls!.....佢見我地唔理佢佢自動減價....司機:฿150!(36.8hkd)...我:by meter pls~...司機:฿100!(24.5hkd).......我:y dont u just by the meter呢?(我真係忍唔住出t式英語)....司機冷笑一聲然後起錶XXXD.....最後到達咪錶價係:฿70!(17.2hkd)......你都幾獅子開大口喎~你唔載我咪最多截第二架~泰國咁多的士~咪當我傻西瓜先得架!




好喇~講完的士司機喇~其實今次係泰國我淨係遇過一個唔老實je~好彩都KO左佢XXD~....我地黎既時候發現呢條街其實都有好幾間很有特色的cafe...但毛寶最後選了這家Featherstone Bistro Cafe & Lifestyle Shop...地址:60 Ekamai 12 Khlong Tan Nuea, Watthana, Bangkok 10110, Thailand....老實說....睇佢地個標誌我覺得有點點魔法的氣氛~陰陰的天...而且門口有棵大樹也帶點詭異的感覺....(呢度離最近既BTS站係Ekkamai..但都要行25分鐘XXD)





一入門口其實分兩邊~左邊係賣野既店鋪(待會說)...右邊是餐廳~~我地一去就話我地訂左11點~~但早左黎~佢即刻安排我地坐~仲俾我地揀位~~發現...喂!!一個人都無呀!!!!趕快拍照~~~~好美呀餐廳~~~~~~~~尤其係哥隻好似歐洲聖堂既窗!!!!!!!超美!!!超好拍!!!!





真的超美!!




我同毛寶揀左坐彩色玻璃窗前!!!!我對正就係沖咖啡既地方....我覺哥個櫃超美超美!!!!!!





天呀!!!!這個美美的女孩是誰?係一開鋪就黎真好~~~可以影到無人既cafe~~超好拍~~




牆上的掛畫也很有魔法味~




超大的冰滴~~~~~~




連俾你聞茶葉既玻璃樽咁有阿波既魔藥學影子~




餐牌都靚到好值得慢慢欣賞~像一本魔藥學的筆記....佢另外仲有iPad餐牌對照圖片~包無叫錯~(因為我上網睇到某樣野飲好想叫~)





毛寶叫的Cold Brew Ice Cube Latte...฿160=39.2hkd.....咖啡冰!!!最左邊既係奶~中間細細支一支係糖水一支係...我忘了~口味自己調~幾好~想飲奶d咪落多d奶囉~想無咁奶就落少d等d冰溶囉~包保唔會冰溶就變淡味~





官方粉絲團發放的圖片是這張~我也挺喜歡~唔知邊個影到咁靚呢?




非官方既係我揀既!點解揀呢張?因為呢張影到佢好似瘋狂博士咁左溝右溝杯野會爆炸咁!




一看就知這杯是一個少女叫的!Mermaid Drink....฿160=39.2hkd.....太美了吧!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!冰入面雪住蝶豆花花瓣呀大佬!!!!!






中間透明哥支係梳打水....個樽靚到呀!!!成個好靚好優雅哥d女人既香水樽咁~藍色哥支係普通藍色糖水.....老實說.....這個口味很一般~就是甜甜的梳打水~味道不夠豐富就加點檸汁吧XXD.....但......整個配套就是一個美女要弄一杯愛情靈藥給心愛的人呀XXD....重點已經達到了..就是很好拍~






到底係邊個美女要調愛情靈藥?非官方發放.....呢張毛寶無揀...但我幾鐘意~因為個女仔真係好靚~




官方粉絲團發了這張....呢個樣通常係我又俾人話完我:你平時飲野咁飲既咩?XXD然後我老尷笑的狀態~.....完整的故事是原來就係呢個美女想調愛情靈藥給心愛的人希望佢飲完會愛上自己.....所以.....飲完之後.....依家我好愛我自己.....你睇我笑得幾開心~魔藥真的靈驗~故事完~XXXXD




Apple Cranberry Walnut...฿250=61.3hkd....估唔到佢個沙律都幾大個下~~~而且極度清新~~推!!





Minestrone Soup...฿150=36.8hkd....估唔到既好飲~係雜菜湯黎既~湯后毛寶:你唔飲喇可?




Chicken Skin with Mashed Potato.....฿195=47.8hkd.....勁!!!!!!!!!!!!!!!!!!爆!!!!!!!!!!!!!!!!!!好!!!!!!!!!!!!!!!!!!味!!!!!!!!!!!!!!!!!!!呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~雞皮炸到極度脆....配上gravy sause既薯蓉.......我整個人吃到醉了~(餐牌寫住呢個係popular)....好想再吃到!而且放好久雞皮還是超脆的~~~~~(我係極度鐘意吃雞皮的人)





Egg Bacon & Cheese Pizza....฿290=71.1hkd......瘋了!!呢個價做到呢個質素~~~~個餅底做得超!好!食!.....而且蛋還是流心蛋~~~~~~~~~~~~~~蛋漿加pizza...一絕!(呢個又係popular黎架)





難得有間cafe係全部野我都覺得好食~~~~如果個個禮拜日係澳門俾我食到有間cafe咁高質既食物....咁就好喇~過一個愜意的星期日~好舒服~(但通常星期日我都係憂鬱的)




好喇...我扮完少女搞愛情靈藥喇....我要係甜品時間飲咖啡喇~~~Featherstone's Cold Brewing Black Coffee....฿150=36.8hkd.....不錯呢~~~






甜品我孤注一擲叫一個!本身我係諗住試 Creme Brulee或者Tiramisu的....但見佢有Signature...即叫!Fresh & Fluffy Coconut Pie....฿140=34.3hkd......一黎到...咦....弊喇...好醜呀...唔係講好呢餐要少女心既咩?....毛寶直頭無理佢係度搞電話d相......我鼓起勇氣食一口......超級好味!!!!!!!!!!!!!!完全不漏!!!!!甜度適中!!!!椰味香濃!!!!質感似布丁....真係真係好好味!!!!!!




老實說....甜品配埋咖啡真心一絕~~~~愜意星期日~~~你去左邊呀~~~~~~

食飽飽...我問侍應弟弟可唔可以周圍影下餐廳相...佢開懷的笑說:of course~~




佢有一邊真係好似歐洲d小餐廳咁既~~




另一邊又唔同style架!!!充滿花既佈置~少女味濃!!!!好值得影~~~~~~最岩少女著靚靚去影相~有陽光灑入黎真係好靚~~~





另一邊向牆既座位都整得好靚~~~花花花花~~





最後埋單佢會攞埋個籤筒既物體過黎XXXD...記得求籤呀




佢叫我Never let go of your dreams呀!!!!係咪講緊叫我上次台北見唔到仕燊唔好氣餒呀?我明架喇!!!!(事實上唔氣餒又真係成功左~)





呢餐食左฿1,465=359.1hkd...每人180hkd.....如果澳門有間咁高質既cafe就好啦!!!環境又靚!!!!野又好食!!!!!又好影!!!!我試過係澳門食每人2xxhkd都唔知食左d咩!




我係門口影緊呢塊玻璃哥時個侍應弟弟追出黎問我係咪想送個太陽眼鏡俾佢XXXD...我漏低左~唔該哂~(有人又摸緊耳仔~仲裝你唔到~)




一入餐廳既右邊就係頭先餐廳~(我地走時開始多人)




而左邊就係佢間Shop~臨走可看看~




d野未必岩買~但成間野整到斜角巷d鋪頭咁~入去望下都開心~











頭先番屋企沖完涼...
我企係露台望出去....
我:你睇下..家陣6點2喇!個天仲未黑..依家開始日照時間慢慢變長緊喇~
然後成間屋靜靜的~
我:(我問我媽)...你唔應既?係咪我講既野好無營養呀?XXD
媽:都幾架..我咪由你講囉~
可能查實有時都唔係想要咩實質既回應~
都係想番屋企有人聽我Xup下d無聊野XD
(因為我大部份時間都係講d無營養既野XXXXXD)



2019/01/07的開心事:
仕燊仍在我心中站得穩穩的!<3



報時:距離六公子峴港嘆世界之旅2019仲有---86日~
報時:距離北非摩洛哥之旅2019仲有---107日~
華~~~~~~我地要去摩洛哥呀~~~~
講下今次有咩團友先~~
其實我本身想自由行的~
但.....考慮到....
其實呢次旅行我係想陪我阿媽去~~
我阿媽想去係因為我老豆最大心願就是去摩洛哥看看~
所以想佢舒服d~還是跟團好了~
由於係跟團~~我地仲說服到毛寶爹娘一齊去~~
最勁係咩呀?
連我表姐同表姐夫仲有舅父都去~~~~~~
好興奮~~~~好耐無試過咁多人一齊join團去旅行~~

24 則留言:

  1. 正喎,咁多親友一齊去個family trip一定好夠熱鬧,係咪可以包團?
    本身想打麻辣邊<===睇錯以為你話想打麻雀XXD
    去picnic個畫面好靚....可惜無電wakakaka
    想像到你講by meter pls時,個氣場好勁下!!
    餐廳環境超正+靚,蝶豆冰都畀佢諗到

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對~期待~8個人包團應該好貴喎~
      哈哈~~我就算打都係新年同D表妹打一次咁大把~因為我覺得打麻雀好攰~
      好搞笑~不過又係一個新既體驗~
      無呀~我好友善架~
      真係好好影呢間餐廳~~~

      刪除
  2. beautiful cafe;
    beautiful drink;
    beautiful girl; (Mobo's photo is better than you lol)
    nice food and not expensive, wanna try, thanks for share.
    wish you have a happy trip in Monaco.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最靚都係個女仔~(車~咁佢不嬲都影相靚過我架啦~但佢都要有個好模特兒先得架~)
      多謝~

      刪除
  3. 間cafe好有特色,menu同飲品都設計到好似教人鍊藥~~
    你爸爸竟然最想去摩洛哥?因為睇左北非諜影?
    跟團同自由行各有好處既~~
    今年兩個旅行都係新地方,祝你有新發現~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!!勁魔法世界~
      對對!!!!!!!!!!!!!!!!!!你!超!叻!呀!!!!就係哥套戲喇因為!你太叻了!俾個讚你~我無估到有人估到~
      都係~不過同D老小孩去還是跟團舒適D~唔使搵路時徬徨~
      對對~又有新既體會~

      刪除
  4. 可能查實有時都唔係想要咩實質既回應~
    都係想番屋企有人聽我Xup下d無聊野XD,我最鍾意你這句^_^回到家有人聽是好幸福的^_^間餐廳好靚好似去到歐洲咁,打咭一流﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~想有人聽下我講無聊野~XXD
      係呀~真係好岩打卡~

      刪除
  5. 笑都露齒咪幾靚.....笑多D
    Pizza我至愛....正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係麼~我覺得我笑得太誇張哥張相~
      我都愛PIZZA~我愛薄批~

      刪除
  6. 呢間嘢勁有特色得嚟又搞嘢又平,幾盞鬼!!
    去摩洛哥跟團好啲,疊馬都係咁話.
    我未見過有人鍾愛雞皮程度拍得住我.....你懂欣賞雞皮,我欣賞你!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對~我都覺得呢間好值得去~
      都係呀...如果好玩先慢慢研究自由行...廢事帶住我媽搵路~
      鐘意呀~~不理燒的還是炸的我都愛~~~~~(查實平時食豉油雞哥D雞皮我也愛~)

      刪除
  7. 間餐廳超美! 蝶豆花花瓣冰冰至美至美至美 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~少女心大噴發~~~~真係打卡一流~

      刪除
  8. 哇,間餐廳真係好靚,俾我都會影餐飽!
    非官方既果張相,真係似似地搞緊實驗,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 影相都影到飽~~哈哈~
      瘋狂博士~~~~~~~

      刪除
  9. 嘩!你大家族旅行,同包團有乜分別!成團比你玩晒~🤷🏾‍♂️

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有呢間餐廳真係不得了

      刪除
    2. 我地團超勁多人...係!好!多!人!呀!!!!!!!!!!!!

      刪除
    3. 少女好似我咁樣黎就岩哂~

      刪除
  10. 間CAFE好靚!! 去泰國記住要試佢地整既Coconut蛋糕, 好正架!! 去犘國影多D靚相.

    回覆刪除
  11. 真係真係好好味!唔漏哥下抵死~

    回覆刪除