2018年5月3日 星期四

日本大阪自由行之旅2017-12-10第三天Part 2(晴天)

上星期五...呢個星期五既工作好正常呀!咁我梗係知點解先會咁正常啦~當我傻豬咩~放左工去試一間新開既西式素食~都唔錯~叫尚膳蔬食~之後去左探菓子軒~~家陣佢學識左傳波呀!!叻仔!!!...上星期六....我又俾樓上臭小孩嘈醒!!!(落少少詳講!!!!火!!!)....中午食左心醉吧~因為我上次食完有coupon~~但今次食又無上次咁好食喎..又唔掛住喇~下午搵和歌山mapcode~好乖~我搵哂喇~夜晚去左威尼斯人~~~行街~~食北方館~~~睇Bruno Mars演唱會~~~~~~好好睇呀~~~~~火星人好勁呀~~全場觀眾勁high~~~(其實我內心好想聽the lazy song同埋count on me~~可惜無唱~~)...星期日.....中午去左順軒飲茶!下午去左戀愛電影館睇西班牙片死無對證(The Invisible Guest).....勁緊張好好睇!!絕對估唔到既結局!!......夜晚去參加菓子軒一歲生日會~~~咦...我發現我呢日無俾過錢食野...拜菓子軒所賜~~~~星期一.....番一日工~~心情係唔同d既~~~(雖然多野做到痴哂線...)...放左工..由於我娘去左旅行..我去左毛寶度痴餐~~~食飽飽就去UA睇復仇者聯盟3~~今集出多左好多個英雄喎!但又唔怕分得太散好緊湊好好睇~呢幾日我睇左好多表演+戲~~~星期二...勞動節假期....中午去左食羅浮咖啡~唔想去茶餐廳俾人加二加三一定要走入去酒店食啦~下午在家幸福忙~夜晚叫澳覓外賣pizza~星期三....估唔到有個外表正常既人叫我主動去問人係咪低能....好好玩.....放左工去跑跑~跑左3.47km.....哈哈~但跑完食左個酸辣粉~解我上班既無理事件......星期四~朝早明明曬親人.....夜晚放工就個天黑哂同埋落狗屎~好野~~~聽日星期五~~~~~~~~~



2017/12/10
Day 3---Part 2(日本,大阪 Japan,Osaka->京都 Kyoto->枚方市 Hirakata Shi->大阪 Osaka)

食飽飽行飽飽錦市場....我地就坐巴士番去京都駅啦~當時已經有聖誕樹係駅入面喇~~




係京都駅唔係搭JR...今次係要搭近鉄線呀!!(上次去奈良都有搭過近鉄線)




搭近鉄京都線向奈良方向...至丹波橋駅落車~然後行去另一條線~都係丹波橋駅但要行去京阪本線!!呢個真係第一次搭真係要俾個叻俾自己...好彩兩個唔同線都相通架je~好好紀錄一下~






京阪本線d車都幾靚~我地依家係搭京阪本線淀屋橋行...我搭左班特急既....車廂靚到係我以為自己坐錯d指定席車箱...驚緊哥時仲要有個職員鞠躬行入車廂我以為佢查飛...點知只係行過~XD




去到枚方市落車~我地要黎一個新景點~就係枚方T-SITE...地址:大阪府枚方市岡東町12-2....係京阪本線枚方市南出口一出就會見到~~~呢個係關西新地標~文青必來的~除左有蔦屋書店~仲有生活百貨同埋超市~仲有餐廳~一出站就會見到~






一到就急急腳上唔記得3樓定4樓賣書既樓層.....特登黎呢度一睹呢個書牆!!!華~~~好高呀~~~華~~~好靚呀~~~華~~~好文青呀~~~




另一邊書牆仲有埋聖誕佈置~~~





華~~我真係好有型~~




行上一層望~真係幾靚~






癡漢偷睇我睇書呀!!!




有d攰又上住低食少少野~(唔知攰d咩~)...千揀萬揀呢間最岩輕食~




我真係完全頂唔順佢地開暖氣既環境~都係坐室外位好d~我地坐室外位佢仲貼心到俾張被我地吸腳~坐外面幾好丫~境觀唔錯~





完全忘記毛寶叫咩茶飲...我就係上圖哥個...Orange Chamomile.....550円=38.2hkd...一飲...wow~甜到就黎糖尿~





無理由齋飲既~叫少少野咬下~Angel Food Cake Vanilla Caramel....550円=38.2hkd~華!!估唔到喎!!超級軟綿綿呀個蛋糕~~~好少女~~~d cream勁好味!!讚!




再黎一個White Chocolate Cream Waffle...780円=54.2hkd....個waffle林林地既...個waffle唔掂..放咩都唔掂~最正係頭先個蛋糕~




叫做坐下~hea下~我地好少去日本會咁坐係度傾下計~幾舒服~




坐左陣又去行下~由上而下咁行落去~估唔估到呢層係咩??係銀行呀!!!!!!!!!救命!好靚~




跟住有一層係專係小朋友既~有好多好多玩具呀兒童圖書之外~仲有野玩~






有無人會親手整鞋仔俾自己小朋友?我覺得好有愛亦好可愛~




特登影呢盒陀螺...因為想俾大家睇下玻璃樽入面有一個超細粒既小陀螺~~我好想試下玩~




又行過~又影下~夜晚拉開左個簾靚d~




送個全景俾大家睇下~




係靚既~但d書其實攞唔到~~~~但我都見好多日本黎影相~





個架咁高唔知呢個小孩想攞咩禮拜呢?XD..個小孩好細粒~




有層係賣生活離貨的~





地下都有兩層賣書呀~雜誌哥d~都係望下架咋~又唔識睇日文~





有時佢賣某一類型既書會有相應既物品放係隔離賣~例如刺繡書會放埋d線呀~靚剪刀呀係隔離~




其實賣咩書都唔關我事~因為我淨係參觀下書牆架咋~最精神都係行地庫既超市~




睇個名就好有氣勢喇!!!!都幾大個好想試..不過諗起酒店仲有晴王未食哂...放下...就是擁有~




五顏六色既茄仔我係最不能抗拒既!!!好!我入手!(根本把尺就係我度~)





係凍櫃見到...喂...我忍唔住喎!!!!點好呀!!!




如果我坐係呢張枱讀書應該會好分心喎~




呢度除左有樓高兩層既書牆之外.......仲有一幅咖哩牆!!係幾有氣勢既!!








藍色既咖哩....er........我唔係好敢試..(我淨係諗起透明奶茶...)




自從上次去完四國之後我就對鰹魚產生左好感~(好似講緊對個男仔產生好感咁)




寫住過有480種架~唔知有無人去數呢?




呢兩樣都入手!!





然後話不如買少少野濕濕個口咯~佢收銀機後面有好幾張枱俾你坐低食野~唔錯~




買左天然鯛霜降...598円(稅込)=41.6hkd......同埋買左頭先既海膽~1,180円(稅込)=82hkd.....




好味唷~~




食海膽時個味....咁....特別既?因為覺得同平時食既味好唔同...見佢有寫產地.....咁咪問下google老師囉~點知google老師既回應係:智利......真係估你唔到...但哥時係智利食既海膽又唔係咁既味喎!呀...是但啦~過下口癮je~




回程都係搭京阪本線淀屋橋行...去到淀屋橋駅...就轉番地下鐵搭御堂筋線新大阪行去梅田駅番酒店~呢個車廂就係京阪本線快速急行既車廂!!係咪好靚?好似上左銀河鐵道列車咁~




原來毛寶想頭先濕濕完個口個晚餐就算.....我即跌入萬尺漩渦.......下?!今晚無晚餐食??....毛寶應該知我心意...即問:你係咪想食野呀?.....我:係呀~~~~~~~~~~~~~........即衝去Lucua 1100既7F食Bills~~~~~哈哈~我想試好耐~因為之前佢係東京開既時候我知自己根本無本事排...大家都知我唔鐘意排隊架啦~我寧願開店前早d去~知佢大阪開左我心痕痕想試...仲要係我地酒店咁近既Lucua 1100開喎~要食食先~~佢都係開幾早...朝早開08:30-23:00.....呢日我地成夜晚9點黎到...都!仲!要!排!隊!!!!!!!!!!!!!!!我瘋了..我以為避開尖峰時間會唔使排.............




好彩二人枱易等d~等左10分鐘度~餐廳入面其實估唔到佢咁大...不過燈光好昏昏暗係我最憎的~




望一望餐牌....下!??!!?原來夜晚無蛋料理食架?!?!?!我想食all day breakfast喎!!!!輸!!!




好彩我最想食哥個hotcake仲有je~~定d~




叫左杯Hibiscus and Lime同埋Mandarin....完全唔記得邊杯打邊杯~各730円=50.7hkd.......兩杯都唔好飲....我哥杯仲要勁甜(前)...




Snapper ceviche, avocado and blood Orange....1,320円=91.7hkd.....華~有ceviche食~都整得幾好味~但個汁都係偏向東南亞風味~





Wagyu burger, grilled swiss, pickled greem chilli, herb mayo and rocket...2,200円=152.9hkd....由於唔係太肚餓...所以就咁叫左一個和牛漢堡兩份食.....上次係澳門文華東方食過和牛漢堡覺得好好味....正諗緊呢度比唔比得上佢時.....一咬........勁多肉汁!!!!!!超好味~~~~薯條質感不錯~但不喜歡佢配泰式甜酸醬~





查實我入呢間野係為左食你咋!!!你個衰妹!!!Ricotta hotcakes, fresh banana and honeycomb butter....1,500円=104.3hkd......wow~好多塊呀有~




隆重推介呢舊充滿蜜糖既牛油~巧滑~~hotcake熱力約其融化....wow~




呢度唔係食空氣感很重的那種...係實打實作既!但幾有蛋香~我都不錯地欣賞...但不能一人獨吃一份.........




濕下咀仔..食左6,998円=486.4hkd...每人234.2hkd




食飽諗住行出室外抖抖氣..因為餐廳太熱太焗....突然見到.....我終於搵到我搵左好耐既大阪駅內聖誕燈飾!!!!!




即衝落去拍拍!!!唔係好大型既~但睇到都開心~







跟住番去要食下頭先超市買既蕃茄仔~~~真係唔同色唔同味~~~








我樓上有個臭小孩...
但唔係長期係度住..有時係度有時唔係度..
佢係極度嘈..因為佢會狂!!!...係狂!!跑黎跑去
跑完再喪跳....我講哥隻喪跳..
唔係普通跳兩下...係痴左線哥隻狠狠鋤地跳!!!!!
我忍左佢好耐...點解忍佢?
佢無犯法丫嘛...佢有權係自已屋企做任何野丫嘛
我之前有試過忍唔住上過一次去...
因為佢又係周末嘈醒我......
哥日係星期日.....你無權嘈嘈貢喇卦?
原來佢係得閒先係佢阿(女麻)度住下....
我哥次上去我同佢講:我求你保持安靜!!!
唔該你!!我想休息!!我想訓下!!係咪要我跪係度求你?
(我擺明係串個臭小孩屋企人...其實我媽都上過去話佢)
到上星期六......我又終於再忍唔住要上去話佢..
因為佢係喪跳到嚇到我成個彈醒!!!!
我望下電話.....大佬呀....8點半咋!!!!!!
(我想講由我第一次上去到上星期六其實係有不停嘈...只係我唔想搞到咁彊無再上過去)
澳門有法例係每日晚上10時至翌日早上9時...
"不得在住宅樓宇進行任何可產生騷擾噪音的日常生活活動"
咁.....我可以上去xx佢啦下話?
我牙都無擦...頭都無梳...亂過打風衝上去....
個阿(女麻)開門都知咩事...
節錄我同佢既對話...
我:請問你可唔可以叫你個小朋友安靜d唔好跳?
廢老:佢無跳喎!你有無聽錯?
我:佢係我主人房頭頂上跳喎...咁都有聽錯?
廢老:我"覺得"佢無跳囉...佢無入過主人房喎
我:你"覺得"呀?但事實上佢有囉
廢老:佢無跳呀可能係其他住戶發出既噪音!
(其他住戶可以做到係我頭上跳既聲效?你好野!)
我:其實你個小朋友係到達可教育既年紀你可唔可以教下佢?
廢老:我個小朋友得1歲咋!點教?使唔使抱俾你睇?
我:(因為我之前見過佢小朋友)有個1歲..仲有另外一個呢?
廢老:5歲................
我:咁都唔去教?!?!?!?你知唔知你咁樣好嘈住人休息?
廢老:依家又唔係星期日..你理得我做咩?
我:你知唔知澳門有法例監管由晚上10時至早上9時既噪音?係每日適用?知唔知我可以報警?
廢老:咁我都建議你報警囉...
(條廢老勁無賴....講完繼而睇錶)
我:唔使睇喇....仲係8點幾咋
我:你知唔知番工既人得兩日休息?我淨係想朝早訓個好覺...你係合法既時間狂跑喪跳我有無上過黎話你?我都話之你啦!
廢老:你都無湊過小朋友!!!
我:我有無湊過小朋友同你要有公德心有咩關係?
(大佬呀...我迫你個仔生架?你個仔生左小孩我要負責任架?我無湊過小孩所以我無同理心呀?我其實無責任對你個臭孫同你個廢老有同理心架..你有無同理心過我?)
廢老:我住咁多年我都無見過你d咁既鄰居!
我:我都住咁多年都無見過好似你咁既人!!!!
(我大大話話住左係度廿年...我頭10幾年有無上黎見過你?大家相安無事咁多年..點解近幾年先見?因為你個乖孫囉!)
我:有你d咁既家長教小朋友你小朋友大個一定"好出色"
廢老:我都覺!
有無見過有人咁無賴?
我到星期六先知...由相熟看更報料
個乖孫個老豆係著名作曲作詞人喎
作過幾首幾紅下既歌.......
你d歌作得幾好都無用...因為你都唔識教仔!!
你同你作既哥首歌既歌名一樣...唔怪得你作到!!!!
妖!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2018/05/03的開心事:
今晚我阿娘仲未番~~我去左買cheap壽司自己開餐~
依家已經流緊口水~~~~~



報時:距離和歌山嘆溫泉自駕遊之旅2018仲有---45日~
報時:距離與毛寶慶生泰國食揼嘆之旅2018仲有---148日~
報時:距離天團蘇格蘭高地之旅2018仲有---163日~
我好乖咁5.1勞動節在家幸福忙~
睇左d泰國酒店同spa~
雖然仲係咩都未訂...
但睇完d spa都覺得自己好似已經做左咁舒壓~
(p.s泰國真係好多spa)

20 則留言:

  1. 真的冇公得💒嘈到人,也冇口得

    回覆刪除
    回覆
    1. ☾*。。♦好友🌜甜夢安睡☁。。゚๑🌛
      🌟開心萬事得╠╣aΡpy週五✨
      ╭~╮⊹
      ╰╭╯
       O
         ☆
       .∧_∧°o💤
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___★¨**
      /└-(____/✬₡º°¨¤Ϡ
      ✾ഐ๑۩۞۩❉•ೋგ☘ஜ

      刪除
    2. 係呀.....我超慘俾佢嚇醒!

      刪除
  2. 我知我知,係咪無賴呀?咁最後有冇報警?橫豎話已說盡以後嘈一鑊報一鑊?但又會喺非監管時間受罪,點算好?你唔夠啲爛泥鬥,因為你住樓下......
    見到啲熱香餅就開針,我應該一次過可以食十件以上.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實你唔做偵探真係浪費哂~~~~睇下佢下次衰到點先~同埋睇下姐姐心情點~
      但呢件好厚喎~~10件好多~~

      刪除
  3. 難得有日可以訓晏d,一早俾人嘈爆好沮喪。我地兩老習慣早起,星期日起咗身都會細聲d,費事嘈豬我地隻豬仔啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉.....我真係俾佢嘈到我好灰心

      刪除
  4. 堆到幾層樓高既書,我以為戲中先有~~另外書旁邊賣相應物品係為左促銷~~
    有咁既家長咪教到咁既細路...不過報警都未必告得入...

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近睇過人地個instagram見到韓國都有個好高既書牆~~~好靚~~好想參觀下~
      梗係告唔入啦...唔通拉個臭孫去坐監咩~~~~~~~~

      刪除
  5. 我哩D C9 最精神都係行超市,估唔到海膽係智利
    和牛書枱 想一坐不起呢,要大叫))))比個爐我啊~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鐘意行超市~~~唔搵google老師都唔知d海膽係智利...
      我都好想食哥d和牛~~

      刪除
  6. 復仇者聯盟3我都覺得好睇.....期待第4集
    書店好大呀.......超市好多野吃.......
    睇見妳食D野我好快.......頂唔順啦......Help...Help...Help
    妳遇到咁樣既樓上鄰居、真係倒楣拉......咁妳睡覺要用耳塞先得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀~~好似出年會做~~~
      都幾好行既~可惜唔睇日文書~~
      乖啦乖啦~好快可以食~
      唉..我唔帶得耳塞架..我會頭痛....

      刪除
  7. 書牆同咖喱牆都好宏偉,見到佢個咖喱牆會有選擇困難症XXXD
    暖氣我都唔慣,有時會頭暈:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~無錯~~然後會唔覺唔覺又買多左野~
      我好驚焗~~~~

      刪除
  8. 3.47km,短唔短D呀~😁
    諗緊D書咁高應該好難清潔
    排咗十分鐘啫~ 隆重推介,港女應該會流晒口水~

    回覆刪除
    回覆
    1. 短架~攰呀嘛~
      哈哈~呢個係理性問題~
      好彩係兩個人先10分鐘呀~如果唔係就有排等~

      刪除
  9. 枚方T-SITE好正呀!! 我鍾意咖喱牆同埋書牆, 早排去左韓國諗住去影書牆, 但最後太趕冇去到呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最近都見到人影韓國既書牆~都好靚~

      刪除