2008年9月2日 星期二

少女口味

苦悶係咪要跟住我呢?….如果係既話…..我只可以用一個向好哥面既心情黎面對………所以今日放左工就去左八佰伴逛左一轉超級市場……..今晚有貴客係屋企食飯……逼佢買左雪條俾我食……….屋企無一個人鐘意食….得我一個鐘意…..因為係少女先會鐘意食呢隻味…..佢地聽完之後無人再出過聲





仲買左一包零食一路行番屋企一路食……好好味呀….不過要成十四個幾一包…..當然唔係我俾錢啦我咁窮…..食完開心完既後果就係…………….喉嚨極痛加狂咳




我今日攞番之前買哥d大圓形襟章出黎……依家已經有九個喇……唔知廿年後會唔會好值錢呢?呢三個係我地舊年去日本哥時買既…..不過今次應該買唔到咯…因不去迪士尼




呢兩個係居屎幫我買既……萬勝節




九個之中我暫時最鐘意呢個…係毛毛球家姐幫我買架…..一年到尾我最鐘意就係聖誕節架喇

沒有留言:

張貼留言