2008年9月7日 星期日

patience and repentance(好彩我仲識解)

噚晚去左睇戲………..張飛好離奇…..係一個人話唔使錢送左俾我地……….其實我入場前都唔知睇乜戲…….到開場先知….原來係無聲火2.0(bangkok dangerous)…….套戲好唔好睇就真係見人見智喇……..最重要既係睇下邊個坐係你隔離……如果坐係你隔離哥個唔係一個有一定搞笑情度既人…..都係唔好去睇喇!



就係呢套….睇之前連聽都無聽過套戲





其實我覺得套戲無問題架……不過係個男主角既造型有問題囉………….係個男主角令到成套戲都唔型…..坐佢後面哥個好好多…….我覺得佢成套戲個頭都好”立”





呢個禮拜發生左好多事…..心情大起大落….如果再有任何激烈既事發生係我身上………..唔知我個心臟負唔負荷到…..其實我個人都幾無耐性…..不過依家似乎除左等之外….似乎無乜野做得到…..你噚晚問我有無後悔…….答案到依家都係一樣….無

哈哈…..我想做番哥個好型又成日跳黎跳去既小t

沒有留言:

張貼留言