2008年9月16日 星期二

早來的生日禮物

今朝一早番工……一打0吉就見到好耐無見既臭男人……有成10日無見呢…..話實在都有d掛住既……因為話哂我地都係綜合戰友嘛…………………不過最開心就係……可以問佢攞手信啦~~~好開心呀…….做做下野哥時走去佢個窗時….佢同我講:我依家送生日禮物俾你喎……….我:下?!………………跟住佢就衝左入去攞俾我喇………佢一攞出黎俾我………我承認….我的確有手震……….




是我今次一定會去買的head porter呢….簡直流哂汗!!!!但離我生日仲有個幾月呢~~~真係有心呀佢……去到日本咁遠仲記得我生日…….就算佢唔係買呢樣野俾我…..我都一樣咁開心…..因為有朋友記得我生日呀!!!!!!哈哈…..至於佢咁早送既原因係因為佢驚我下個禮拜自己去哥時會買……





哈哈…..係一場及時雨呀呢份禮物…..係一個鎖匙包呀!!!!!其實我想講呀gil……我係唔會對我d鎖匙咁好架!!!!所以好多謝你!!!!巧合既係………..我都有諗過去日本時買head porter俾你做生日禮物!!!依家我又要另覓禮物喇…………..好靚呀




我依家個鎖匙包…….注意….條拉鏈係上面….中間哥度係爛開既




仲有張生日卡….搞笑既係…..佢話太趕趕唔切寫喎…..叫我倒番轉頭送番俾佢生日……我是不會的…….我會自己收埋..哈哈




原來除左生日禮物之外仲有手信架………..真係均真呀!!!!!我都好鐘意……….不過個喜悅已經被鎖匙包蓋過左呀……….hehe




仲有呀……..這是iris買給我的手信…..超小的香體露~0岩哂我去旅行時用呀………因為我發現澳無得買的~~謝謝






謝謝阿gil…………你令我的心情去到今個月既最高點(暫時)….我真係真係真係真係好鐘意你送俾我既禮物呀:]

沒有留言:

張貼留言