2008年9月13日 星期六

好心情壞心情

終於都有心情上黎寫下blog喇……噚日約左好耐無見既朋友…mandy出黎食飯…..傾下近排發生過既事…..唔知點解佢又咁心有靈犀咁約我出黎食飯呢?….去左氹仔既”我的意大利廚房”食飯…..食完飯之後我地去左venetian行街…..順便行埋四季酒店d名店…….



係四季酒店度既….我有少少想同鴨妹去哥度飲野….好靚呀





今日終於都要番星期六,日哥d堂喇….好悶….又係上趷腳佬堂…..佢真係好乞人憎…..上堂就唯有買d零食解悶啦……




唉………前個禮拜心情好似差到打風行雷咁…..你同我講既野…我明……就算我明但心裏面點諗又係另一回事…..我認為係我講野太過坦白累事……..雖然係咁…我都無為我太過坦白而感到後悔……其實依家只有兩條路行…就係等待或者忘記…….兩者之中我會選擇前者…..但有邊個可以擔保大家既感覺唔會隨時間而溜走????雖然我認我好掛住你….但我諗我會控制住自己唔好打咁多電話俾你煩住你喇……唯有離你遠一d啦……….係呢件事上面好多謝的朋友們對我的支持…..特別多謝毛毛球..小貞同細鴨….多謝你地呀!!!!所以我會特別珍惜我心裏面係晴天既時候



就黎去旅行喇….希望能夠散走我既悶氣啦



近黎成日番聽joey呢首歌
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=eRD05RBemSo&hl=en&fs=1]

沒有留言:

張貼留言