2018年8月2日 星期四

與媽媽慶生台北吃喝之旅2018-04-02第四天(天晴)

星期二......食完咸蛋薯片唔使還咩....放左工去跑步....跑左3.44km......星期三....朝早又飲左我近排既新歡"長黑"(long black)....而且有特定一間好鐘意飲既....所以我成日個心都好痕好想去哥間買早餐.....唔知點解呢日勁攰.....臨放工好似有少少頭暈暈...但都有去跑跑...跑左3.58km~天氣勁熱....出得超多汗~同一時間但同上兩個星期比....好像已經早了點日落~星期四....除了受了點氣.....無咩特別事發生~也是好消息呀~~~~~~~好野好野好野!!!!!!打工仔們捱到星期五喇~~~



2018/04/02
Day 4(台灣,台北 Taiwan,Taipei->澳門 Macau)

早~今日要走喇~~~~~臨走前既早餐....我將呢個配額....送左俾我好鐘意食既顏家蚵仔麵線~~~地址:台北市大同區延平北路四段253之1號.....營業時間:07:00-19:00...但要留意係每月第二同第四個禮拜一係休息的!!!!.....由於附近無捷運可以到..所以我地就係西門町搭的士去喇~(由地址開始段野我都係copy上上次個blog~懶到~)




睇下佢門口d臭豆腐~~~起勢係咁炸~~~~帥!




簡單的餐單~




蚵仔麵線(大)...NT$55=12.6hkd......萬眾期待~~我的愛~~




救命呀~佢d滷大腸真係好好味呀~好吃得不能自拔~但係今次蚵仔我食到係外面有層炸粉咁既?定平時都係咁?(因為我對上一次叫左淨大腸麵線~所以忘了蚵仔係咪有炸粉包在外~)




仲有仲有!!!我都好鐘意食佢呢度既臭豆腐!!!!!!NT$40=9.2hkd.......記得記得~~叫臭豆腐時問靚女可唔可以俾多d川泡~~~~(川泡=臭豆腐上的酸菜...超好味的~)




同埋我覺我佢地臭豆腐個汁都好好味~~~諗起都興奮~




枱上有辣醬~請隨便~個臭豆腐加d紅色辣醬都好好味~~~但之前好似無蒜蓉係枱架喎~是但啦哈哈~




每次都食得咁開心~咁滿足~(記得~有可能的士錢貴過呢餐早餐...抵唔抵見人見智~)





番酒店攞埋行李出機場~都係搭的士~NT$1,000=229.9hkd.....由於今次無安排outlet行程~所以直接到機場~(唔去outlet先有得去食顏家架~)....一去到機場澳航counter仲未開..唯有排住隊先~我排隊老夫人作最後衝刺~買左呢個我好鐘意食既咸蛋麥芽餅~(見仁見智~有人好鐘意食有人覺得好硬一般~...但警告..此餅極度熱氣!!)....澳門都有代購賣...代購價70多mop....台灣賣30多hkd~




好喇~過左海關梗係要嘆嘆~去番上次去過既過左海關之後見到Airline Lounge個牌跟住行就到~




老實講...以唔使錢入黎講野食算係咁~隻茶葉蛋幾好食~冬瓜荼好飲~今次即煮麵叫左藥膳菇麵~淡左少少~但不錯~左上角既送酒小食好好味~




食飽行去閘口時見到有攝影比賽展覽...我最鐘意呢張!好靚呀呢個地方!!!同埋影得好有希望!!但只係得優異獎...





我地搭澳門航空NX609班機係14:40由台北飛番澳門~拜拜台北~我一定會回來~(係囉...下幾個星期就回來喇)




黎哥時無食到佢個飛機餐...本身諗住番到屋企唔再食晚餐所以回程認認真真食個飛機餐...一打開......勁似有好多獲撈黑色屎既焗豬扒飯但無豬扒........食落簡直無眼睇.....算啦...我番屋企食外賣喇...成個餐最好食係舊芭樂!....澳航台北線d飛機餐點解可以難食到咁?




hi~一粒雲都無~5點左右就到澳門~呢個時間番到澳門幾好丫~因為第二日又要番工喇~復活節假期結束了~




老夫人台北慶生之旅完滿結束~同大家說聲:拜拜~~~





總結:
1.使費:3,032mop(機票)+877.3hkd(3晚酒店)+92mop(保險)+5,137.9hkd(食買玩+交通)=9,048.2hkd(每人....今次無碌過卡...同埋請左我娘親食左餐omakase...差唔多啦~).....今次請我娘親去玩賀壽...幫佢俾埋機票加酒店~復活節出遊好貴..但開心~好彩有hotels.com既十晚送一晚優惠~
2.食左餐我好滿意既飯~好開心~我好鐘意樂埔町~
3.蟹膏粥仲係咁好味!
4.去台北真係會肥親人...
5.我估...不久既將來會有多次台北行~因為太近~
~The End~
~多謝收看~








我成日跑跑下步都會忽發奇想...
就係....
我依家成日跑步既地方...
就係我老豆以前日日跑步既地方...
我有諗過.....
我會唔會....
跑跑下步.....
係度撞番佢........................
(因為我成日跑哥時同我迎面跑有個阿叔好似我老豆)
我只係忽發奇想呀下...唔係憶父成狂呀下~



2018/08/02的開心事:
毛寶黎探左我兩日班呀~~~~~~~*3*<3



報時:距離Supper Moment[Dal Segno]專輯巡迴台北站2018仲有---21日~
報時:距離與毛寶慶生泰國食揼嘆之旅2018仲有---56日~
報時:距離天團蘇格蘭高地之旅2018仲有---72日~
報時:距離鳥取自駕遊之旅2018仲有---120日~
仲有3個星期見仕燊喇~
我到底見過呢個人幾多次?
到底我前世有幾多年既修行....
先換黎今世見佢咁多次面?(打左個冷震)

26 則留言:

  1. 其實我都久唔久見到一個好似你爸爸嘅阿叔架~真係幾似~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地應該係見到同一個~~~佢係連個髮型都似埋哥下離譜~

      刪除
  2. 蚵仔好正呀~~仲未食過臭豆腐加酸菜,味道一定好獨特
    去台北真係好近,經常去都得,係怕肥囉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好正正子架~~~下次去台北吃吃~~~
      係..真係唯一係怕肥....基本上有平機票星期五放工都可以走一轉~

      刪除
  3. ☾*。♦好友🌜晚安呢☁。゚๑🌛★
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週五✨
    ╭~╮⊹
    ╰╭╯
     O
     ¤ ☆
     º∧_∧°o💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___¨**
    /└-(____/✬°¨
    ۩۞۩❉•ೋგஜഐ✾

    回覆刪除
  4. 代購價70多mop....台灣賣30多hkd~<====原來食水都幾深喎XXD
    忘記了筋勞:P
    幀相靚喎,原來台灣都有咁靚景
    下次跑會唔會同阿伯伯點下頭打下招呼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!所以如果去開台灣咪自己買囉~
      我沒忘筋勞兄~只是覺得長黑兄也很適合我XXD
      係呀係呀好靚!!!搞到我想去下哥度親眼睇下~
      唔會啦~~~佢都唔識我費事嚇親佢呀XXD

      刪除
  5. 年輕人,係咩驅使你近期密密出Blog啊,係愛吖定係責任啊?~
    Anyway,有新blog睇,真高興,不過我覺得台灣臭豆腐無香港臭豆腐咁正啫,香港果D夠那渣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我一個禮拜兩篇原來已經係好勤力~~~我真乖~
      香港哥d仲臭d~唔同食法~我兩隻都好鐘意~都好好味~

      刪除
  6. 真喺開心之旅完成呀,
    妳&伯母一齊旅行,都好有幸福...
    最近聽商業電台903主持少爺占話想去旅行,佢上網睇下,驚嘆發現香港仲有寫旅遊blog,佢以為絕跡,近年真喺香港、澳門寫blog嘅人,少咗好多,但多咗一批所為KOL,
    好似賺錢為先呀,當然打bolg只喺興趣,都喺無收入,義工咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~又一個旅行~
      我都開心可以請到佢去旅行呀~
      我都覺得仲有寫旅行blog真係好難得..包括我自己...我做咩都3分鐘熱度...唯獨寫blog..係堅持得最耐~係呀..我地以前有班blog友都無再寫lu!因為寫blog真係會用好多時間~
      所以我都好多謝一班寫blog既blog友帶左好多歡樂同資訊俾我~

      刪除
  7. 每次睇到你的報時就會聯想起自已,想問鳥取是甚麼地方?好似冇乜人介紹.

    回覆刪除
    回覆
    1. 鳥取係日本既山陰地區~我見好多台灣人都有去~港澳又真係好似唔算多~

      刪除
  8. 優異獎已經咁...咁冠亞季係點架?
    冇豬扒既豬扒飯?佢放漏?
    人有相似啫,唔好諗太多...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢張靚過冠亞季~
      好似有幾粒排骨既...但個飯既氣味已經令我唔想食~
      立眼望好似~我有心跳~

      刪除
  9. 好勤力有跑步....暈就唔好去跑休息下啦....身體緊要呀。
    妳係松山跑.....可能諗得多所以有咁既奇想唔出奇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 知囉~聽日考慮下跑唔跑先~太熱了~
      你又知係松山既?!?!?!?!

      刪除
  10. 看見啲滷大腸又好掛念台灣添。

    回覆刪除
  11. 最尾張相你們好開心呀,好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~拜拜相既精粹係要拜拜到隻手影唔到同埋笑得開心代表自己玩到開心到痴線~~wakakaka

      刪除
  12. 好貴啊~3000機票,去到個日本

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確!!!!就算澳門去日本都唔使咁貴,但買的是不用請假去旅行(^_^)v

      刪除