2018年2月1日 星期四

日本四國自駕遊之旅2017-10-14第一天Part 2(天晴及後陰天)

星期二....好似今日無咁大風...但我著左兩條褲~你知啦...坐係counter度好凍架嘛~~呢日全日都吃飽飽~星期三...仲係好凍呀....凍到根本唔想起身~~~今日很多麻煩的客~~搞咩約埋一起來?做完第一個時已經個腦攰到爆~咦....我已經有成個幾禮拜無跑過步......但咁凍跑步都無益...吸入既冷空氣會傷肺....呢個遊戲真係好難玩~星期四....今日要番早呀~~~無得訓晏一個鐘仲難起身~~到左法定筋勞日~~唯有買杯筋勞番工令自己振振奮~好野~~明天終於星期五了~~~



2017-10-14
Day 1---Part 2(澳門 Macau->日本,大阪 Japan,Osaka->香川縣,高松 Kagawa-Ken,Takamatsu)

由於塞左半個鐘車......揸揸下已經入黑.....鬼鬼祟祟的神戶塔(鬼祟的是我們~)...震震的拍攝手法很有feel~




過左神戶再經淡路島大橋.......




行過兩個摩天輪進入淡路島.....周圍勁黑.....黑到完全無燈...得反光棒....




黑既程度好似咁......................連車廂入面既人都睇唔到...你見到毛寶小孩嗎???????




由於塞車...本身既兩個半鐘車程變左3個鬆小時.....終於到達香川縣既高松市(Kagawa-Ken,Takamatsu)喇!!!!!!!!!辛苦哂你呀!!!!!一落機就要揸咁耐車!!!超辛苦你了!!!望下周圍...到達時間係7點幾8點.....就算係香川縣既首府.....都感受到呢度跟大城市的不同!




好野!!!到達我地呢個旅程既第一間酒店!!!就係高松JR克雷緬特酒店~地址:香川県高松市浜之町1-1...Mapcode:60 636 753 *81(如果d Mapcode我有去而我又有搵而又岩既..咁我寫埋出黎~等大家搵得唔使咁辛苦~有時唔使入*後面的數字)....係通過Hotels.com預訂~重點搵既時候要搵埋佢有無停車場~停車場泊一晚1,000円=69.5hkd~




大堂已經佈置到幾有萬聖節氣氛~




由於呢間酒店係無3人房(我發現係四國係幾難搵到3人房+有停車場)...所以就訂左間雙人房+單人房~要求左兩間房係同一層~佢就幫我地安排左係隔離~唔錯~我地會係呢度住兩晚~兩晚雙人房價錢為1,615.4hkd...即每人每晚403.9hkd...不錯丫!單人房就兩晚1,239.9hkd..每晚620hkd~相入面係雙人房....媽媽哥間我無影..不過差唔多大~我地3個對房間表示滿意~






之後隨即衝出去搵野咬啦~~~~~~~~~即刻黎第一餐~~ぴこぴこ精肉店...地址:香川県高松市瓦町2-10-18...Mapcode:60 606 368*76....係食日式烤肉的~~~有得上網預約..不過我地無約..因唔知幾點會到~我連左日文網站俾大家~因為中文版翻譯得有點怪怪的~我地係酒店揸車黎我諗5分鐘度~唔難搵...但難在搵位泊....市區最煩係泊車...好彩附近好多私人停車場....食呢餐我地泊左600円=41.7hkd..我諗兩個鐘度..夜晚平d~




仲要係個室設計~唔會見到隔離枱~私隱度高~正~




吸引我地黎係因為呢度有好多牛既稀少部份食~同埋呢度係食宮崎安樂牛~(但不在日本三大和牛之列~三大和牛是松阪牛..神戶牛和近江牛)




好吸引呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




叫左野食之後先上飲料~毛寶叫左德島產既柚子梅酒(左)...460円(稅込)=32hkd.....我就叫左紀州產南高梅使用既梅酒(中)....400円(稅込)=27.8hkd....好飲!!仲好抵飲!!...媽媽就叫左日本出產既whisky響(右)....600円(稅込)=41.7hkd......我暫時唔係好識欣賞~




中途我再追加多杯山崎蒸溜秉貯藏焙煎樽熟成梅酒...560円(稅込)=38.9hkd...呢杯同普通梅酒超唔同!!!!超重酒味!!如果酒量不佳飲完應該會當場倒地...




來~乾一杯~乾一杯~乾一杯恭祝友誼~(媽呀~點解張相有聲既~).....真係辛苦哂毛寶喇~~~好好吃番餐~~~




泡菜...580円(稅込)=40.31hkd...全部都好吃!




就咁菜沙律...630円(稅込)=43.8hkd....點都要食d菜架嘛~正常野~菜新鮮~




呢隻係安樂牛R.O.S....3,500円(稅込)=243.3hkd...完全唔知點解佢叫R.O.S~但係見推薦餐牌哥度有佢~所以試試~油花超靚!!!好吃得過份~推介~~~





肩胛骨下肉....2,800円(稅込)=194.6hkd....超濃香牛肉味!!!!!!唔係三大和牛又點?好食就得~~~~~~~~~~~~~~好好吃!!!呢個價錢簡直係佛心!!!推介~~~





唔識日文~唔知呢個係咩~淨係知佢配個汁..同埋1,280円(稅込)=89hkd.....呢個肉質較硬~我麻麻~




野菜盛~680円(稅込)=47.3hkd~日本的蔬菜都好好吃~




牛骨湯...1,480円(稅込)=102.9hkd....超重的味精味!可以不點!




話明有稀少部位食嘛~梗係叫個內臟盛合....1,780円(稅込)=123.7hkd.....佢會視乎當日有咩俾咩~




除左牛柏葉...其他都唔知係咩~





但內臟是有點難燒~我唔知幾時熟~似金錢肚物體哥個其實味道不錯~不過我燒耐左~硬左d~





仲叫左條腸狀物體...1,080円(稅込)=75.1hkd....因為唔知頭先個拼盤有~又叫左條~點解我話佢係腸狀物體...因為我覺得好似豬大腸~




但燒極耐入面d肥豬肉狀既物體仲係度.....我試食左少少...我平時係好鐘意食豬大腸哥d人...但呢舊我真係頂唔順!!!!!成個口都係油.........好核突!!!睇下燒左超耐仲係肥油狀態!!!





菠蘿雪糕...360円(稅込)=25hkd.....25hkd仲要兩大球~好香菠蘿味~食完烤肉清清個口不錯~




呢餐食左16,310円(稅込)=1133.5hkd..每人377.8hkd....我地驚唔夠現金用~所以大部份食飯都碌信用卡~我覺得安樂牛真的超好吃!!!牛內臟就某部份不錯~可能我食唔慣~但都推薦呢間~咩都試下嘛~




日本烤肉真的好~好~吃~~~食完我地就揸車番酒店休息喇~









我想講...我左邊背痛左好耐....
我諗有成個幾禮拜.....
係呢幾日先好番d......
但係個背唔痛....佢好似走左上頸同頭痛...
我就開始諗...會唔會係我係香港買既枕頭..
入面d物料俾我訓扁左....
或者我頸形變左?
我媽頭先見我又貼退熱貼....問我做咩事又唔舒服...
我:可能個枕頭訓耐左d物料俾我訓扁左卦..我頸都好痛..
媽:咁快?訓左唔係好耐咋喎!(事實上未夠一年)
我:咁呀...可能我生得太靚卦~
媽:唔!可能係啦.........
(然後靜左佢諗左一陣)
媽:你生得靚同你個枕頭物料咁快變有咩直接既關係架?
我:無架~只係你咁都信~~~~~~~~~~
哈哈~~係咪好無聊呀~~~~~~
快d唔好頸痛背痛頭痛啦...呢兩個禮拜都係咁...



2018/02/01的開心事:
華!!2018年咁就過左1個月喇!!!
今日已經係2月!!!!!!
即係距離睇sunny bb場show仲有9日咋~~~~~
好緊張呀~~~~~~~~~
到底你地係邊個碼頭上船呀~~~~~~~~~~~
好想見到你地4個呀~~~~~~~~~~



報時:距離與媽媽慶生台北吃喝之旅2018仲有---56日~
報時:距離和歌山嘆溫泉自駕遊之旅2018仲有---136日~
報時:距離與毛寶慶生泰國食揼嘆之旅2018仲有---239日~
報時:距離天團蘇格蘭高地之旅2018仲有---254日~

22 則留言:

  1. 間房都吾算細幾好,日本的蔬菜多數都好好食,頸背痛快啲去睇,過左黃金時間,到時醫就好長手尾﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 都ok呀~~因為我成日住過d更細~~~~
      係呀係呀~~日本d野全部都好好食~~~
      我換番個枕頭其實好好多喇~~

      刪除
  2. 可以食到咁多款牛部位,可以每樣試少少,好正啊!唔一定食3大牛都一樣美味~
    我都5日無跑,太太太凍喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~我懷疑所有日本既牛都好吃~~~真係唔一定3大牛~
      好凍呀..凍到我捲埋係屋企~~

      刪除
  3. 唔理佢係咪三大牛啦,講到稀少喎!睇相都流晒口水🤤
    早前講過努力打卜,而家又要忙銀仔,少咗時間巡卜,原來你台灣都打完了⋯⋯ 等遲D接銀仔返來,有佢陪伴再努力清埋D遊記先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~咁又係~~日本真係咩都好吃既~~
      我先唔準你掛住打blog巡blog呀!!依家銀仔是首要~~~~~
      慢慢打啦~我會等你同港女~

      刪除
    2. 多謝你小T~ 你嘅留言永遠是最真摯的😢

      刪除
  4. 好正呀D牛
    ♦*。。☾好友🌜晚安☁・。。゚๑🌛
       ╭───────╮✬
       │瞓覺豬呢💤│
       ╰───────╯
    ╭───────╮☆
    │甜夢安睡💤│
    ╰───────╯★
      O
       o❉♬
     .∧_∧・。。゚♫♩
     ( ・ω・ )*♪
     |⊃/(___◇۩۞۩ഐ
    /└-(____/✾•ೋგஜ⊹
    ✨眨吓眼時間過得好快2月2日🌟

    回覆刪除
  5. 小t媽梗係信啦,因為在佢心目中你永遠是絕色美女小公主丫嘛wakakaka....
    話時話近日我又係瞓到有啲頸痛,我懷疑係咪因為天氣太凍有關?!!@@
    check到未?今次會唔會買杏仁餅去接船??
    安樂牛係咪都係聽音樂安樂生活果隻?
    條腸真係成舊肥豬肉咁喎@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 野~~~好衰架~~~又氹人既~~~~~
      下!!唔通太凍血液運行得唔好!!?!?!?
      check唔到呀...但我買左野呀!!接唔到我會好傷心架!!!
      我估係地方名!!
      係...超恐怖..我真係唔敢食..雖然我很年輕~

      刪除
  6. 個頭或者頸痛好多時係個枕頭問題,我都係,所以你試下唔用枕頭睡覺,會好好多㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我換番個舊枕頭訓好似好番好多!!
      如果再痛我試下唔用枕頭!

      刪除
  7. 其實張相都見到右邊有個人影,不過感覺幾靈異下...
    三大和牛只試過神戶牛,不過我係食唔出有乜咁特別~~另外豬大腸D肥膏真係多到幾得人驚
    段對話搞笑還搞笑...但痛左咁耐就要留意下,枕頭訓扁但有冇變硬?同埋會唔會關你睡姿事?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~你唔講我唔覺架!!唔準講~~~
      其實...呢個旅程尾我地有食..同你同感.........係呀!!勁恐怖!!!!!!
      我訓幾日換番之前個枕好似好番好多!

      刪除
  8. 和牛餐好正呀.......又抵食
    叫Sunny BB同妳按摩就唔痛啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔錯呀!!我覺得呢個價真係唔錯~
      要見到bb先得~~~~

      刪除
  9. 我都係枕頭好快俾我睏偏, 原因係, 我頭大, 比普通人重.... 西瓜咁大的頭, 嘩哈哈! 我成日都買到減價帽, D人無咁大個頭, 就唔會買咁大頂帽嘛. 小T, 你買帽買乜碼先, 嗱! 如果係 XL 呢, 恭喜你了, 終於找到你背痛頸痛的原因了. 哈哈哈, 我可能有方法幫到你了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~我個頭正常大喎~~~~~~
      唔係特別大哥種~~~~~~
      你平時睇相覺得我個頭好大?

      刪除
    2. 無呀, 我見你講你好快枕到個枕頭偏左咋,我誤以為你同我一樣, 頭大呀.

      刪除