2018年2月8日 星期四

日本四國自駕遊之旅2017-10-15第二天Part 2(雨天)

星期二...一起身個人又反下反下...個頭超暈...諗住去食麥當福叫杯即磨醒醒神....麥當福的帥哥幽幽的說:我地今日部即磨壞左..........聽完都心痛......呆下呆下番左陣工...好彩仲有我娘親救駕買左杯筋勞我飲....飲完有醒到但最後都變成頭痛......下午不敵頭痛...搞咁野食粒止痛藥算喇..妖!.....supper moment出左新歌呀!!!叫"不要死在崇拜裏".....依家先出星期六就係喇喎好驚我背唔切!!!.....夜晚我頂唔順喇...我叫我媽沖暖水袋俾我~~~我唔笑主席個福袋禮物喇~~~~~星期三....起身都係有d頭痛~~無計啦都要食藥~~~快d好番啦~~~我星期六要去睇supper架~~~~星期四.....起身...又頭痛....我喊.....法定筋勞日!!下午食左另外既止痛藥又好左d....唉呀....快d唔好頭痛啦...我好辛苦呀!!好野~~我聽日要去食魚蛋~~~~~



2017-10-15
Day 2---Part 2(香川県,高松 Kagawa-Ken,Takamatsu->直島 Naoshima->香川県,高松 Kagawa-Ken,Takamatsu)

落船時影番我地頭先坐黎既哥隻船~都幾大隻~又搭人又搭車~宮浦港Mapcode:19 147 398*52




其實我地黎呢度係有兩個重要景點~第一個已經出現~~就係位於宮浦港既紅色南瓜(by草間彌生)...係咪好可愛~~





丫~這個這麼帥氣的女生是誰?有無人認識佢?(自我感覺良好mode)....話時話...呢陣時勁凍....又大雨...又大風...難得還能保持帥氣




呢個南瓜仲可以行入去架~內部係咁樣~




毛寶眼中的我與紅色南瓜.....做咩我咁似旺旺龜龜架!




叫你唔好踩紅色南瓜仔呀~




宮浦港仲有好多其他細船仔泊係度~令我諗起格陵蘭~





行番過去碼頭(其實同紅色南瓜既距離係廿步)....買左回程飛先~行過去既時候望到...好靚呀!!!!!係紅色南瓜同埋黃色南瓜既巴士呀!!!!!唔知係咪觀光巴士呢!!





其實售票處旁邊就有紀念品+cafe~我地買完一輪紀念品....就要食食一直好想食既Cremia雪糕~(我知香港有~)




550円=38.2hkd....唔知香港食幾錢呢?我第一次食咋!!一入口...超香奶味...好滑~好好味呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我暈喇~~





又買完又食完終於再出發~第二個重要景點就係....無錯!!你無估錯!!就係黃色南瓜(by草間彌生)喇~~~~黃色南瓜Mapcode:19 119 173*16




Hi~黃色南瓜~你一個人係呢度有無d孤獨?




已經落雨落到黃色南瓜前面有個水氹~如果細雨番少少有番個鏡面倒影番南瓜仔應該會好靚~




呢個景點超多人~等左好耐先可以單獨同佢玩下~






我放呢張相上fb時有人以為南瓜仔係放係沙灘上面會掂到海水~其實佢係石級上面架~但呢張真係幾似係沙灘上面~




雖然落雨天遊覽係有d唔方便~但我幾喜歡有點淒清feel的你~




附近有間紀念品店~有好多南瓜紀念品賣~很不錯~其中一樣..係呢個南瓜擺設!係幾靚既!價值19,440円(稅込)=1,351.1hkd.......毛寶.....已入手~




潛台詞應該係:a!你蟹緊咩也呀~




行番出黎攞車時發現有個向海的鳥居和地藏




呢個島我地已經行完我地想行既景點喇~(俾咁多船錢就係為左睇兩個南瓜...我鐘意呀~)...其實呢個島仲有幾個美術館架~不過我地暫未有興趣~諗住搵野咬下~咪周圍兜下囉~(因為直島其實唔係好大)....路過呢個藝術裝置~我覺得有d風之谷feel~




決定係呢度落車行下~周圍都係民居~我覺得好似番左80年代~





發現呢間家庭式的cafe Konichiwa






最鐘意手寫餐牌~




媽媽叫左expresso..毛寶唔記得叫咩熱啡...我鐘意佢d糖~




我叫左Affogato...500円=34.8hkd....咖啡類我除左阿咩lee筋勞....chio湯媽ki丫圖之外....最鐘意就係Affogato~呢度球雪糕不錯吃~







望住瀨戶內海嘆一陣啡~過了一陣子的悠閒~






呢度有個服務生係外國人黎架(係鬼佬樣哥隻外國人)....用英文問下佢...直島係咪好似成日咁樣落雨架?佢好愕然咁答:唔係呀...呢度唔會成日咁樣落雨架..大部份時間都好好天架!...................聽完到我好錯愕~到底我地發生咩事?




好啦~飲完啡就番碼頭排隊等上船啦~~(我真係好驚搭唔到17:00船番高松~~)...等等下期間見到...華!!!波點船呀!!好靚!!好可愛!!我地係咪搭呢班船?




係呀係呀~~係坐佢呀~~~




之前係便利店買d野食~岩哂依家無無聊係船上面食啦~~呢隻Jagabee仲要寫住grand字!!芝士!!!好香好好味!!!!好正!!之後買左幾杯番澳門~




6點度就到番高松啦~即刻去食飯先~(有無人留意到其實我地係無食到中午飯~)....揀左寄鳥味鳥...地址:高松市兵庫町1-24 2F.....Mapcode:60 636 157*78....要注意..周六休息...係位於商店街入面...商店街後面有私人時鐘停車場




睇旅遊書話呢間野好多人食...所以我地都早早食飯算喇~唔想同人爭位~我地黎哥時已經有幾枱人食緊野啦~居酒屋格局~





有中英文餐牌.....睇完餐牌想叫人過黎叫野食既話...呢間鋪既傳統係揮動枱上既大紅旗...我有根據傳統做...令人很害羞呢~~~~~~~~~~~




叫左杯梅酒飲~500円=34.8hkd




好~飲勝~又順利完成一日行程~




叫左d前菜送下酒啦~有黑枝豆..400円=27.8hkd......好味~仲有芥末章魚同埋生海蜇皮...各450円=31.3hkd......很好下酒~





仲有呢個香川特產黑豆"しょうゆ豆".....450円=31.3hkd.....講到明特產唔通唔試下咩~~~不過勁似超大粒版紅腰豆....個味係幾好味既整到蜜蜜地咁甜味...但個豆咬到變豆蓉哥個質感我麻麻地~





老夫人~好襯你呀個鼻哥窿~




仲有呢個雞肉丸子"とり団子"....旅遊書都有推介....500円=34.8hkd.....真係唔錯~超濃香滑雞肉味~




茶泡三文魚飯...500円=34.8円...正常野~不過不失~




成晚既焦點要來了!!香川縣除左烏冬呢個名物之外...仲有盲 係骨付鳥...即烤雞腿~係採用香川縣內養殖既雞~分為"若雞"和"親雞"....."若雞"係小公雞肉...而"親雞"係老母雞肉~餐牌有寫明每張枱都要叫人頭雞脾!





"若雞"....880円=61.2hkd.....咁嫩雞我地叫左兩個...為左方便你食已幫你整到有切痕易d食既...一食....er......係幾嫩既...但味道極!度!重!!!!!!!!!!!食到好多香料味......好多胡椒味....極度咸....而且也很油......er.....我覺得一般囉....




"親雞"...880円=61.2hkd....佢會附上剪刀俾你食老雞.....味道都係一樣重....但終於食到雞既濃味...而且幾有咬口..但唔係鞋.......講真呢兩隻雞脾都入唔到我最喜愛...但如果你一定要試呢間寄鳥味鳥我建議你食"親雞"會好d~其實成間最好食係"とり団子"




又襯毛寶沖涼我又玩下d戰利品~係直島買d好多南瓜紀念品~~好靚~好鐘意條毛巾~紅色那個是Tote Bag~




呢個成塊磁磚咁既磁石超靚....其實我已經有一塊..因為之前皮皮送左俾我...我諗住買黎俾衰婆....一買之下先知呢舊磁石要成200hkd!!!!!!皮....你對我太好了~




呢兩個匙扣也太可愛了!!!!!!!!!!!!!




仲有買左少少野食~(記得唔好買燒賣哥個零食...勁難食~)




由於呢晚唔係食得好飽~食埋噚日買既松茸杯麵~(我家樓下7仔也有售).....總結:似芝士味多過松茸味...好奶狀...不算好吃~











2018/02/08的開心事:
毛寶請我食左個水嫩嫩既戚風蛋糕~~好好味~~
**************************************************
我唔理呀!!你地快d祝福我!!!
祝福我星期六係碼頭接到supper moment呀~~~
如果唔係我星期一就會係度發癲~



報時:距離與媽媽慶生台北吃喝之旅2018仲有---49日~
報時:距離和歌山嘆溫泉自駕遊之旅2018仲有---129日~
報時:距離與毛寶慶生泰國食揼嘆之旅2018仲有---232日~
報時:距離天團蘇格蘭高地之旅2018仲有---247日~

30 則留言:

  1. 好友💫晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    💙*¨*💜・゚。💚。・゚゚💛
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗💗。゚
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║💘*。
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝¤*¨*
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝週五💞
    💟*¨◇💖º°¨⊹💕∵`∴💓

    回覆刪除
  2. 妳現在啲頭痛好左未呀?
    明天好好享受偶像嘅演唱會啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀有呀好左好多呀!!
      好多謝你呀~~~錫哂你~

      刪除
  3. 咁我先祝福你成功接到船^^
    個戚風蛋糕舒唔舒緩到頭痛?
    好彩有個暖水袋XXD
    啲南瓜手信精品手工真係幾靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!!!!!!我今次有成功到~~~
      哈哈~~~食飽個人點都好d既~~~
      我要為主席平反~
      係呀!!我都覺得好靚~

      刪除
  4. 呢兩個匙扣也太可愛,我都好鍾意,比我見到必買呀﹗

    回覆刪除
  5. 你件黃色衫好襯個黃色南爪 勁正呀

    回覆刪除
  6. 祝你頭痛快D好返!祝埋你聽日順利接到船!
    唔使錯愕,即係又畀你見到罕見既風景~~
    切左既若鷄好似只方便用刀叉食,成隻咬反而唔方便...

    上回提到...我正身處北海道,呢兩日都有落雪~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 後生仔真係識講野~
      都係呀!!陰天既南瓜都幾淒美丫~~~~
      反正我就唔想再食~~

      wow!!!!!!!正呀北海道~~~~~~
      我都好想去~~~

      刪除
    2. 今次終於親眼見過落雪,不過日日落雪都有其他問題...
      北海道行程會同日本其他地方好唔同,歷史建築較少,睇自然風景多~~
      日本你係咪爭九州同北海道未去?(唔係逐個縣計)

      刪除
    3. 但見到落雪又覺得好浪漫喎~但如果自駕會有少少危險!
      我鍾意大自然景呀!可能啱我喎!
      好像是,成日話好想去北海道但又仲未去XD

      刪除
  7. 你地合照張相好精神吖~ 看來你一見到Sunny乜病都好返晒啦~
    80年代幾有Feel吓喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥日真係精神番好多~~~見到心中所愛點都精神哂啦下~~
      好feel但唔好食~

      刪除
  8. 紅色南瓜原來可以入去玩o既,好過癮喎!如果影相我就鍾意黃色南瓜多d .
    黃色南瓜磁石超靚 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~我都覺得幾得意~~~~
      黃色哥個係海灘邊我都覺得好靚~~~

      刪除
  9. 南瓜波波妳一定鐘意.......因妳鐘意波波
    星期六一定接到偶像啦.........
    雞脾好似好好食咁媧.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我覺得好可愛呀~~~~
      多謝多謝~~~我接到了~~~~~~~~~
      我覺得唔好食~~~

      刪除
  10. 若雞....>弱雞~....笑左^^
    證明你地無密集恐懼症,南瓜黑點唔係個個都接受
    如果天氣好就更完美

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎!!!我無諗過弱雞~~~~
      我之前無諗過咁...但原來真係有人愛唔到南瓜同黑點~~~~
      雨天有雨天既美~~~(我係咁說服我自己~)

      刪除
  11. Hi Hi Hi好耐無上嚟啦,上個月中去咗泰國風流咗五日,返到香港第二日就返工受返五倍折墮,做到日日收遲工仲要凍屎,返到屋企都唔想開電腦上網,實在太凍喇!!!!!!!!!!
    烏東早餐真係好抵食呀,雖然山長水遠但呢兩個南瓜又真係好靚喎,最鍾意日本嘅配套,連巴士同船都襯返晒,睇到我地啲遊客好開心!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 掛你呀~~~
      去泰國真係relax既~~~但番黎咁慘又真係好可憐!!!!!凍真係咩都唔想做~~~
      烏冬唔錯呀~~~我都好鐘意南瓜仔~~~~無錯無錯!!架巴士真係靚到離譜~~~

      刪除
  12. 哈哈,我星期六过咗澳門飲結婚酒順便玩多日,你fb都見到我去边喇,今日星期日响市中心多人到嘔之後去氹仔果边就無咁多人,去咗睇吓恐龍啦鉄塔啦坐永利覽車,本來想上鉄塔頂不过覺得貴無上,氹仔食嘢真係貴啲囉。本來無諗过買嘢返香港,不过响市中心行过有間賣罐頭沙甸魚呀吞那魚呀果間舖頭都係唔小心失守了!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我係你隔離威尼斯人行緊街~~~~
      澳門真係好多人~~~~~~~~
      但其實氹仔真係好多人~~~~~
      人就係咁~~~係唔知點解無啦啦失守架~~~~
      歡迎你來澳門~~~~

      刪除
  13. 見到你接船又成功啦,仲要佢哋記得你!

    回覆刪除
  14. 唔記得讚毛寶,佢張手寫行程真係好好好靚呀,佢係天生藝術家👩‍🎨

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯無錯~~我都好欣賞佢手字~~~

      刪除