2017年10月31日 星期二

毛里求斯渡假+馬達加斯加麵包樹之旅2017-05-30第十一天Part 2(晴天)

星期五....5點之後超多野做~放左工梗係癲狗咁開心啦~~放長周末喎~~夜晚食左新葡京既"8"...同朋友慶祝生日~~星期六....由於有個大計劃要做~(想知係咩??我地寫落少少講~)....呢日朝早8點出左門口~~先去路環漢記食早餐~十世未去過~應該話係我人生第二次去~~食風味啦~不過手打咖啡我覺得幾好飲既~(但其實我阿媽平時係屋企都自己打到~~)...之後就開始一系列既野~忙到下午4點幾~辛苦哂毛寶~(中午食左興記..原來重陽節有加二)...夜晚就去左飲燉湯~星期日...中午去左食starbucks~飲左杯Venti的阿咩lee筋勞最是開心~下午繼續大計劃進行ing~今日由兩點到八點~晚餐食左一間我未試過既葡餐(之前一直想試)...但味道極度失望~星期一....之前講左啦~~放假嘛~~朝早去左拜老豆~中午同左朗公子一齊去食八分目..去宏達睇左陣書~之後毛寶幫我剪頭毛~夜晚去左食維康乳豬海鮮煲~~~~~好好味呀~~~~~~仲要係阿sam大比請我地食~~~多謝~~之後仲去埋食聰少~~~所以無時間寫blog~(對..看得出那是籍口了吧?).....星期二.....突然地要番早...起身時勁眼訓~好多野做呀今日~~~~不過算啦~~~~今日放早衝左去買船飛~~星期六要去看Supper Moment嘛~~但....個遊戲仲未知會唔會揀中我~~~我到底有無勝出呀~~~~我好緊張呀~~神經質左3日~~~~~~~~~



2017-05-30
Day 11---Part 2(馬達加斯加,穆龍達瓦 Madagascar,Morondava->Bekopaka)

船坐左30分鐘度~就去到另一個小鎮喇~




11點幾就放低我地係呢間Karibo Hotel入面既餐廳食中午飯喇~(點解我地咁早食飯?因為我地早左好多出門口丫嘛~)





好正呀~餐牌係黑板手寫架~同埋全部都係法文~我地請侍應弟弟為我地翻譯叫野食~




叫左野食之後~我同毛寶行去雪櫃睇下有咩野飲~揀左呢支馬達加斯加既汽水試試~係番石榴味~...Ar2,000=5hkd....飲咯....喂~好甜好難飲呀~~~~~~~~~有頂帽吸住枝飲品口~個侍應話俾我地吸住唔怕有烏蠅入去喎~係幾貼心既~




我地仲買左一頂~~~~~~~俾阿寶架~~~呢隻色係咪好襯阿寶呀~係咪好可愛呀~~





前菜叫哂佢黑板哥3個....都係沙律類~但唔記得咩沙律~有其中兩個Ar12,000=30.1hkd....有一個Ar10,000=25.1hkd...正常野~






衰婆上網睇到呢間其實係有龍蝦食既~咁我地梗係要叫一叫啦~~~叫左4份龍蝦...兩份係有汁煮既!每份Ar18,000=45.2hkd.......我覺得係唔錯既....份量好大....未至於勁好食~食到有一隻係唔新鮮"木".....話佢係龍蝦...不如話係大蝦會好d~但以呢個價錢黎講....都可以話係超值!!!!!我覺得側面d菜都好好味!仲要碟邊學人畫花~




另外一隻係燒既~一樣係Ar18,000=45.2hkd....我鐘意呢隻多d呢~~~揸住食啖啖肉~~~~~40幾蚊真係抵~





整野食比較慢~但不錯吃不錯吃!食野期間超多烏蠅"嬲"我地...有野食又嬲...無野食又嬲.........但撥烏蠅...但發現隔離枱無乜烏蠅......發現左......點解我地咁吸引烏蠅....原因係....因為我地噴左好多驅蚊水!驅蚊水驅到蚊...但陣味吸引左烏蠅....認真有辣有唔辣~任君選擇!




呢餐食左Ar122,000=306hkd...每人76.5hkd...唔錯!




沿路見到.....有人踩單車!!!!!!!!爛路喎!!!沙塵滾滾喎!!!仲見到年齡層係幾大下....我覺得..好勁!




呢條路係5月先開番架!因為之前係雨季....如果d水未退哂成條路都會好似咁樣!!爛路加泥水!所以雨季時會封路




有一個極大既水氹!!由於司機唔知個水氹有幾深架車過唔過到.....有d小朋友係水氹爭住幫司機行落去試水深....司機之後俾左少少錢俾小朋友....另一個小朋友同司機講左一輪...相信係:司機~下次揀我啦~




好咯~又要坐船過河囉~今次要駕車駛到河中心先上船~好堅挺呀架車~






佢~就係我地既司機喇!衰婆改左佢個名做佢最愛既史奈達~hi~史奈達~百力滋就係換左呢個司機俾我地喇...佢揸哥手車真係一流~人也友善......但重點係.....佢可以話完全唔識英文.........................................................唔係怪佢d咩...係我地溝通唔到~例如我地想沿路買水...我地狂講water!water!佢都唔知我地講咩~我地頭先就好似呢架車咁喇!過到河中間先上船....都幾深下~




上左岸原來就係我地聽日要去既荊棘貝馬哈保護區(Tsingy de Bemaraha National Park)







我地係呢度買埋入場劵(個local tour包埋).....但係另外都一定要再請個導遊~導遊個local tour唔包~我地要俾錢請一個~請個導遊Ar135,000=338.7hkd....呢個已經係一個導遊一日既費用....每人84.7hkd~(如你覺得佢做得好既話可以最後再俾貼士...每個車我地既司機因為我地唔需要再額外俾錢...但你可因應佢地哥日工作多少或你滿意程度再自己俾貼士)




買飛哥時...毛寶望到佢地國家公園有個印.....於是膽粗粗問可唔可以幫我地吸個印~我地護照上又多個印喇~~(拿拿拿!!千祈唔好學呀~~)..佢個印係環尾狐猴黎架~~




到左我地今晚既酒店喇~就係Hotel Solei de Tsingy.....呢度係lobby加餐廳....個景都幾靚幾唔錯~但好多蚊蟲呀~




唉呀~又有welcome drink喇~都唔記得呢個旅行飲左幾多杯喇~呢杯幾好飲喎~





好啦~飲完welcome drink都搞掂完check in既野喇~又番房lu~呢間係我同毛寶的~




其實間房係幾唔錯幾乾淨既..個廁所花曬仲好新式添!但....無冷氣得把風扇.......同埋我唔敢開窗呀!我驚多飛蟲呀....所以間房有d焗~(係有紗窗既..但我驚d蟲識轉入黎....)





休息左陣就食晚飯啦~叫左野食佢就上前菜~送既~華!係幾鬼好食既法式多士~講得幾好聽即係芝士火腿治~但勁好食...令我好想食澳門既茶餐廳~~~~




蕃茄芝士沙律...Ar8,000=20.1hkd.....華...幾抵喎~不錯吃~




南瓜湯...Ar8,000=20.1hkd....一般~有d漏~




肉醬意粉...Ar20,000=50.2hkd....一般~




咁我地想叫個pizza食..叫左呢個Pizza Soleil des Tsingy....Ar25,000=62.7hkd.....個pizza又幾平喎咁大個!我地叫呢個既原因係因為Tsingy呢個字~到底呢個pizza有幾Tsingy呢?華~~點知中哂伏~~~~~~又漏又油~~~攞命~




呢個類似燉牛肉既物體...Ar17,000=42.6hkd....雖然肉挺鞋~但係衰公衰婆幾欣賞~話牛味幾好味~




呢個係我叫既芝士漢堡...Ar17,000=42.6hkd....極~度~難~食~~~~~~~~~食飯期間其實發生左件事....就係衰婆諗住慰問下百力滋阿媽....就係fb messenger問旅行社老闆Baba阿百力滋點喇...點知Baba話百力滋咩事呀?我地話佢今日搵左第二個人車我地呀...然後Baba原來咩都唔知...話了解下先....之後就覆番話百力滋話佢自己病左喎...今日請病假.....er....係你自己病咩?你今朝明明話你阿媽病架......(都已經司馬昭之心喇喎....)....之後好喇~百力滋仲自己好急咁打史奈達電話俾我地....話佢即刻揸車黎見我地.....大佬...條路爛既...無燈既...無路牌既....仲要揸10幾個鐘.....唔通你通宵唔訓咁揸黎咩....同埋你黎做咩je...我地都有史奈達喇~於是衰公極力叫佢你咪黎!......然後百力滋就話我地番到穆龍達瓦(Morondava)就會出現再見我地...食飽飽早d訓喇~聽日又要早起身行程啦~








我要講喇我要講喇我要講喇~~
我要講我星期六日去做左d咩喇~
就係~
因為~
麥公子同戈巴要結婚了~~~~~~~~~~~(請鼓掌~~)
咁佢搵左我最愛既御用攝影師->毛寶
幫佢地影pre-wedding~~~~~(其實佢地下個月就結婚~~)
咁我呢兩日既職能係攝影助理(笑)
但我無咩做過野其實~~~哈哈~~~~~
之前諗住8月影架....但...遇上了天鴿.......
(諗起個風個心都痛左一下)
改左10月影~
我地星期六食飽早餐後遊走路環走走影影~
下午食飽再去氹仔走走影影~~
星期日再去影澳門景~
講真...我已經率先睇左d相~
毛寶對攝影技巧同用相機功能方面其實無學過既...(有d影得太光係事實)
雖然佢無學過.....但佢有攝影眼~
佢攞既角度我覺得真係好靚(讚)...
簡直男帥女甜........
仲影到不一樣的澳門出黎~~~~
我在想.....我應該反過來做佢經理人....
幫佢接下pre-wedding既job都幾好喎~
(唔知點解我覺得有d相有d韓式feel...唔知個主要原因係咪因為真係有個韓國人係入面~~~~~~~~~~~~~~)
恭喜戈巴恭喜麥公子~~~~~~~
(我好感動呀我要行埋一邊印淚痕喇........)
最開心係戈巴即將進駐澳門~~~~(講到戈巴成間商場咁)
以後記得煲多d米水俾我地飲喎~~~~~~~~~~~~~~~~
公子第一個出嫁的女生是杯公子~第二個是麥公子~
第三個會是誰呢?唔通係你?~~~~~~~~~~~
毛寶~~~我又要影輯靚相呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



2017/10/30的開心事:
咦~係喎~仲未話俾你地知添...
我....番埋聽日....
星期四又放公眾假期喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(偷懶既機會你自己計下~)

所以你地好有可能要下個禮拜先知個遊戲我有無贏到lu~~
(可能無人想知~)



報時:距離日本大阪自由行之旅2017仲有---37日~
報時:距離新加坡熱辣辣聖誕節之旅2017仲有---51日~
下~得番30幾日咋~
但我咩都未得閒搞喎~淨係買左環球片場飛咋喎~

40 則留言:

  1. 好友☁¨♦晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔════❉•ೋ⊹ஜഐ๑════╗💘
    💛█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█¸💜
    💙█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█💖
    ╚════♪♫*¨*۩۞۩♩♬✾════╝💚
    💕開心萬事得💗╠╣aΡpy週三💞

    回覆刪除
  2. 恭喜恭喜...百年好合^^
    唔知有冇機會揀一兩張靚相上來欣賞下呢?!!
    頂帽仔幾靚,有冇畀阿寶戴住影返張出trip相?
    原來蚊怕水會吸引烏蠅,果然係看blog長知識了...!!
    百力滋其實係咪自己另有私幫生意走咗去做外快呢?
    無水飲唔掂,第一時間想起aqua,或者講Bonaqua佢會唔會明?或用google translate....
    btw,都係唔好咁多口水,驚阻你趕去搶花球...XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 代佢地多謝你祝福~~
      我要問佢地先呀~其實真係影得幾靚~
      野~留意下之後啦~唔好咁心急啦~
      因為我見其他人係完全無烏蠅嬲架囉!!!淨係我地四個超!多!...唯一同其他人唔同我諗就係因為我地狂補蚊怕水囉..因為有d甜味
      拿拿拿~~我無講呀係你諗架咋~~~不過我覺得係...仲等我朝早聽到佢阿媽有事個心為佢痛左一痛..................
      佢地講法文..我都唔知水既法文係乜..如果係西班牙語系就唔驚無水飲..因為我淨係識aqua~~~~當下無網絡..問唔到google大神~~~
      wakakakakaak~仲有兩個禮拜~~~唔使驚阻住我~~~

      刪除
  3. 芝士火腿治睇落好掂喎,點解買左頂帽比呀寶無同佢影相?張手寫單啲字幾靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好味就係送既芝腿治~~~有架~~大家要留意番劇情既發展架~~~~~係..佢地d字都幾靚~

      刪除
    2. 代佢地多謝你祝福~~

      刪除
  4. 恭喜麥公子& honey <3 !!!!
    好開心呀 (好似我認識佢地咁),但係真係誠心嘅祝福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 代佢地多謝你祝福~~
      哈哈~可能大家已經係呢度睇到佢地熟哂~~~

      刪除
  5. 草帽樽蓋又幾得意喎,阿寶戴住應該都幾得意~~
    一直都唔知驅蚊水會引烏蠅 ... 唔知係咪隻隻牌子都會?

    原來就快有喜事發生 ... 祝佢地白頭偕老

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日一login就見到 ... 恭喜你可以同BB握手影相

      刪除
    2. 梗係梗係~阿寶喎~~~
      我都唔知...但佢有少少甜味..唔知係咪咁而吸引烏蠅~
      代佢地多謝你祝福~~

      刪除
    3. 我真係覺得我自己哥段野作得唔錯架~哈哈~~多謝~

      刪除
  6. 恭喜麥公子^^好想聽戈麥愛的故事......下一個大熱係貞神?

    回覆刪除
    回覆
    1. 代佢地多謝你祝福~~
      華~~戈麥愛的故事~~~我唔知人地想唔想我講架喎~~~粉紅色的夢~~~
      唔知呢你覺得呢~

      刪除
    2. 你問問啦,應該好多人想知呢段異地情緣開花結果嘅歷程.
      我覺得唔係,話哂我哋都未見過面,會唔會太快呀?

      刪除
    3. 有咩XXD好似得你一個想知喎~
      我以為得我一個癡女...原來你也是癡男

      刪除
    4. 冇x理由?!應該個個想睇但又唔好意思開聲啫
      癡男好聽/順耳過癡漢太多太多,ok,做住先,我這癡男要含淚向貞神說:我未ready

      刪除
    5. 哈哈~"個個"係咪就係你~
      你真係一個痴男...痴線男~

      刪除
  7. 餐廳手寫黑板字好靚呀。
    喺河中間上船好特別,我會好擔心架車會唔會入水。
    wow..... 恭喜哂麥公子,祝福佢哋永遠幸福快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~仲好整齊~~
      我都左望右望丫..我都勁驚入水...但我哥次蠢到條安全帶俾門夾住.....所以條安全帶濕q哂~~~~
      代佢地多謝你祝福~~

      刪除
  8. 恭喜麥公子.永結同心.白頭偕老...
    下個應該是妳.嫁比Sunny BB....

    回覆刪除
    回覆
    1. 代佢地多謝你祝福~~
      華~~~人地有女朋友架喇~~~(好怕醜~~走先~~)

      刪除
  9. 恭喜哂麥公子, 祝佢兩個快快樂樂, 白頭偕老!!
    我又祝你抽到可以同SUNNY握手呀(希望我無記錯)

    我好想睇PRE-WEDDING相呀, 有冇一兩張放出黎睇下??

    回覆刪除
    回覆
    1. 代佢地多謝你祝福~~
      野~好衰架~多謝你祝福呀~人地....真係被抽中了呀~(不過我好紳士我無握手)
      我要問下d當事人先~~原來大家都想睇~

      刪除
  10. 酒店好靚啊,食物有伏有唔伏,都係睇彩數^^
    個PIZZA真係唔得掂

    回覆刪除
  11. Baby,我呢幾日都加班呀 人都癲呀
    果邊物價好平呀!好抵食咁呀!
    估唔到個司機呃你地 咁都有既 ~好想知後續發展呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解咁可憐架!!!慘慘!!
      其實真係幾抵既~野食方面~
      仲等我朝早聽到佢阿媽有事為佢心痛左一陣...

      刪除
  12. 頂帽係免費手信,正!
    好似坐船咁呀!!!
    嘩!毛寶做攝影c,好勁呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 買架!!係買架!!!!!呢頂俾錢買架~~~~~
      坐一陣都ok..但如果要我住兩晚我真係搞唔掂~
      可惜佢無學過影相..如果唔係可以更好~

      刪除
  13. 恭喜晒呀麥公子,㊗️兩位甜甜蜜蜜, 白頭偕老
    估唔到百力滋咁古滑!
    屋房簡簡單單都幾好,個toilet 都唔錯,我幾鍾意個沖涼位的牆,個洗手盆好得意呀!真的是木製的嗎?
    食物好平喎,雖然有啲質素可能差d,點到好過貼多多錢買難受!

    回覆刪除
    回覆
    1. 代佢地多謝你祝福~~
      咪囉!!!仲等為我為佢阿媽有事心痛左一陣!!
      其實係幾乾淨出乎意料之外~~~我唔記得左..到底係木定石~~~記性差~~
      咁又係..你又講得岩~~

      刪除
  14. 恭喜麥公子同戈巴 幸福滿瀉 !
    唔敢開窗, 係唔係紗窗o既窿大到飛蟲入到屋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 代佢地多謝你祝福~~
      其實唔大~~不過我驚蟲蟲識sip入黎~~

      刪除
  15. 越來越「奪寶奇兵」feel~~~~
    恭喜麥公子同戈巴!其他的加油啦!

    回覆刪除