2014年7月31日 星期四

日本東京自由行之旅2014-06-23第二天Part 4(晴天及後轉陰)

哈哈~想我吧~~~~~~我噚晚去左同小學同學食飯~~~笑到喉嚨都有d痛~~~~~睇黎我係大家心中都係好乖的~除左病之外都會準時出blog~~(無計~我形象太好~~~又勤力~~~)....呢兩日都係安安全全咁過~無咩特別~好希望聽日都係咁啦~~~咁就好喇~~~



2014-06-26
Day 2---Part 4(日本,東京 Japan,Tokyo)
番到池袋~飯都唔去食~跑去藥妝店先~~~我真係好鐘意行藥妝店架~~




買支眼藥水都咁多選擇~~睇到人眼都花~~自己又有買~又有幫人買~




下~~咁搞笑~~抹牙用既???夠唔夠乾淨架~~




呢晚既晚飯地點~~~Mos Burger~~~地址:東京都豐島區東池袋1-32-5.....呢間係營業至凌晨2點呢~所以夜d食飯都唔怕~網址...分店好多~淨係池袋已經有5..6間~上網睇睇~~




飲左粟米湯~270円=20.7hkd~熱熱的~好飲~




鮭魚米漢堡(期間限定)...350円=26.8hkd....我推介毛寶食(我一早上網睇定有咩期間限定)....超級的好吃!!!!!




睇我地好慘咁樣要食快餐.....其實係我要求黎食架!!!因為當Mos Burger同Mister Donut crossover呀!!!!睇下幾有新意!!!!用donut黎做包....再夾Mos Burger的餡料!!!!唔係唔試下話咁新穎~~~390円=29.9hkd




一咬....................好騷呀陣味...............好似pizza味咁...但勁騷的.....我深深咁....中左期間限定既伏.............................我俾期間限定騙了.................而且donut好林....很不夾...




這個綠茶甜品也是期間限定....本身我係想食另一個蕃茄0者喱的.......因為呢~我地落單既時候聽黎聽去都唔明個日本男生用日文問我地d咩.....竟然呢個時候有個會說廣東話既女仔店員~實在太驚喜~(原來個男想我地係度食定打包~)....然後我地叫蕃茄0者喱~佢同我地講:今日我地d蕃茄唔新鮮!......好老實真係....所以叫左呢個....380円=29.1hkd...仲貴過個鮭魚米漢堡!!不過唔好食!!




食完Mos Burger都仲係覺得唔夠....又去酒店樓下間便利店掃掃貨~~見到咁多飲品好開心~




原來我地食開哥隻卵呀~淨係Newdays哥間便利店先有...見到Family Mart自己都有出就買黎試試~不過都係覺得Newdays哥間好味d~飯團呢隻海苔味係我第二至愛~我呀....屁屁痕呀....走去買蕃茄味既期間限定試呀....點知....我呢一夜連續俾兩個期間限定跣到我攤攤腰.........華...難食到呀....好似飲緊蕃茄凍湯咁...但係係假假地既味喎...毛寶說:一睇都知難食啦...唔知點解你會揀呢隻味!!!...噢....早知揀蘿蔔味啦(又係怪口味!!)




今日衣物收獲~Garcons有稅退~~才$4xxhkd一件..唔買唔得~




呢個袋我好喜歡呀~~~我係Tokyu Hands睇中...灰色是新色嘛~平時係墨綠同黑色~之後我竟然係裏原宿間Head Porter + Plus度完全見唔到呢個系列....於是我走番去Tokyu Hands度買....其實如果睇中既款係Tokyu Hands度買會抵d~因為有退稅及銀聯卡有5%off...呢d都係專門店無既優惠~~~變相有13%off啦~~呢個袋係15,336円(稅込)=1,174.7hkd....免稅+5%off後價就是13,490円=1,033.3hkd~平成141.4hkd架~~~~~好斯文款呀~




係Calbee既收獲~買左d做手信~~又東京限定又關西限定....隻隻味都好好味!!!上行中間哥包超勁好味!!!芥末煙肉味!!幾有品味呀!!!!




Kiddy Land既收獲~~




呢兩支筆好出色呀~~尤其係派大星~~~兩支都係送俾人做手信~~




好靚呀~~唔知點解我去哥時日本有好多阿美既精品~~其實我都好欣賞佢架~~大個左之後我就好鐘意卡通片既配角...好似技安咁~~哈哈~~隻水杯好出色~~想像第時有自己屋企時用~~(要買好多唔同既杯~唔要全部一樣~)...隻阿美公仔係毛寶送俾我架~~佢好似好少著藍色裙咁~~好靚~~




一堆藥妝店既戰利品~~我從來都唔知道...原來休足時間係咁好用架!!!!!又唔算貴喎!!!一日行完超攰...貼左佢訓...第二朝隻腳又無哂事~599円(稅拔)=45.9hkd..有成10幾片喎!!我成個旅程...用哂成盒~~~~~~~~眼藥水都係幫人買的~下面哥d係小面膜黎架~~好可愛~~~~







2014/07/31的開心事:
最開心就係今日已經7月最後一日喇~
真係光陰似箭~~~開心係因為~
小朋友既暑假已經過左一半喇~~
即係仲有一半就放完暑假喇~~
真開心~~~



報時:距離沖繩陽光海灘海鮮自駕遊之旅2014仲有---57日~

50 則留言:

  1. hihi~~掛死人咩
    日本藥𥺁店係必行地點,我鍾意買鼻敏感噴劑,好用!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe~~~我好乖架~~日日都寫blog架~
      下?!你有用開呀??邊隻好用呀??推介下~~我都鼻敏感架~

      刪除
  2. 我都好鍾意mos burger㗎,一定好食麥當勞,尤其是麥當勞而家.......不過mos burger都會食到瀨嘢,實在少見,所以唔好過份迷信「期間限定」呢家嘢,可能係gimmick同老點㗎。係呀係呀,所以係商場店舖買嘢,撞啱有信用咭優惠,係抵好多㗎。我哋上次去bic camera買嘢,visa card又係有5% discount,連8%退税,咁就平13%喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~我今次真係勁瀨野呀~~我咁垃圾口都覺得難食~~~
      係呀~~~~真係好抵~~~令人想不停睇下有咩買添~~

      刪除
  3. 藥妝店.........正呀.........真係好多正嘢賣架
    咁慘呀,連環中伏...........
    買Calbee做手信最好,唔會有人唔鍾意^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~如果有多d時間我會狂研究~~~
      唉~只怪我俾期間限定呢幾個字迷惑左~~
      係呀~~如果人地買俾我都超開心架~

      刪除
  4. 呀美好靚呀,哩次敵唔過理智^^
    蕃茄味雪糕.......聽到都打冷震,佩服你夠勇氣~~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕~~呢個係毛寶送架~~~所以唔算~~
      wakakakaakaa~~~只怪我俾期間限定呢幾個字迷惑左~~~

      刪除
  5. 藥妝店丫~~~~~正丫~~~~正丫~~要用兩次正丫黎表示我對藥妝店嘅喜愛!隻阿美杯好靚好靚丫~上面d阿美好似個個唔同post wo~~so cute~
    派大星筆唔買比自己?你對朋友真係巧巧丫~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~真係好多野睇架~~我都好鐘意行~~~
      係呀!!!!勁鐘意~鼓起勇氣先買~~因為無一次去旅行買杯的~
      哥支送左比大比呀~

      刪除
  6. 妳都算乘啦`~~
    果袋好似條褲咁喎~~~~
    我又要手信~~~~哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係勁乖呀~~~
      哈哈~~我依家仲未用呀~~
      你黎澳門啦~~係我未食哂之前~~

      刪除
    2. 呢講架~~咁我就嚟啦揾日~~~hehehe

      刪除
  7. 蘿蔔味我吃了..............是非常難食!!!!!!!!!!!!!怪味@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~即係我揀邊隻味個下場都係一樣~~

      刪除
  8. MY █▄ѼvE 好姊妹⊹✾*。゚甜夢安睡☁
    齊齊天天懂得享受生活♦・゚♡享受身邊一切幸福。•*´*

    回覆刪除
    回覆
    1. 好野~~到星期五了~~星期五晚最幸福~~~

      刪除
  9. 粟米湯+鮭魚米漢堡+綠茶甜品...唔該我都要一份呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 粟米湯+鮭魚米漢堡真係好正~

      刪除
  10. 距離沖繩陽光海灘海鮮仲有---57日....咋....哈哈哈

    回覆刪除
  11. 以前常常都對住一些又百厭又頑皮的小朋友, 現在唔洗再對了, 真好.....

    對你的遭遇, 哈哈哈..... 唔怕啦, 佢地遲D就一個二個要返學, 見到佢地臨開學果種失落樣, 實在好過癮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就好啦~~~我好羨慕你呀~
      你講得岩呀..佢地放完暑假哥刻~~我打從心底裏笑出黎~

      刪除
    2. 哈..... 我無再去那間教會, 就唔洗再對住D小朋友, 我以前對開D小朋友, 現在個個都大過了, 哈.... 這班人個個大個後, 都唔幫手睇小朋友, 過份呀.

      刪除
  12. 今早用手機看blog 可以留言了
    消失了一段時間添 sorry baby^3^
    哈哈 baby介紹毛寶果個期間限定好味 但自己食果d就⋯⋯⋯
    我係絕對唔會揀蕃茄味同蘿蔔味架 haaha
    藍色阿美好美呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好sorry啦~~我心痛你多野做咋~~*3*傻豬~
      er.....只怪我貪心....
      原來哥兩隻味都係好難食架!!!!!!!!哈哈~~~
      係呀!!!佢好靚女~~

      刪除
  13. mos burger 嗰個 mister donut 真係超級地雷,見個樣已經覺得難食 (咁講,我係咪好衰呢?)
    Garcons有退稅,good ar,等我下次去先。不過嗰次我喺大阪阪急有退稅之餘,仲有5% discount,所以先捨得買對鞋咋,因為真係堅貴的。
    喂喂,head porter 同 porter 唔同架,所以唔可以喺 head porter 睇中去 tokyu hands 買架。我自己就鍾意porter多啲,因為唔太like head porter 個 founder (我係咪好怪呢?)。
    嗰隻長頸鹿薯條,我超勁愛,仲要地區限定,我實死喺佢地手上。
    仲有仲有,阿美我都like架,今次我地又做返朋友,仲要係好好嗰隻添,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係既...因為上網佢個樣好靚架...嗚嗚~~
      咁真係好抵喎~~~~不過我地今次好少行百貨公司~~所以去專門店一次過掃貨都ok既~
      都唔係既~~各花入各眼啦~~~
      係呀..但係哥隻長頸鹿其實唔平架....但係我又好想買喎~~~~
      哈哈~~阿美真係超出位~

      刪除
  14. 我都係見到期間限定就會食架喇~~~
    我而家係街見到啲薯片係寫住期間限定都會買返屋企,搞到屋企有超多薯片,仲要有時會中伏添><

    我上次去日本都係買休足時間,超好用~~之後入左好多貨返屋企....搞到而家屋企仲有好多存貨....

    把umbrella好似唔錯喎~~橫間我鐘意

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~即係我地兩個都係死係期間限定手上...好可憐~~~~~不過薯片都...好難中伏架喎....
      係呀真係好好用~不過我無買番澳門呀~係日本用哂就算~因為平時用唔到~~~
      梗係~哥把我架~

      刪除
  15. 我都好鐘意行藥妝店架!! PS. 你隻亞美好得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鐘意~~^^
      我超鐘意阿美呢隻藍色裙仔的~

      刪除
  16. 粟米湯看落好正,價錢就貴D。
    鮭魚米漢堡,起正~~~~~~~
    個袋唔錯喎!大豐收喇您!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架~不過算啦~
      哥個米堡真係堅正!!!!
      yeah~~~~

      刪除
  17. 終於有時間黎la, 一野睇晒2日日本遊記..見到你貢多野食, 貢多戰利品..真係睇到我牙痕痕ar!!! ai..不過我最快都要出年先有得去...恨屎我...
    我上次去日本又係聽人地講休足時間好正, 行完成日貼住黎訓第2朝會舒服晒, so又即刻走去掃左幾盒. 夜晚返到酒店沖完涼就貼黎訓啦, 點知,原來我唔受得..訓到半夜對腳好似火燒貢, 拿拿臨搣左佢地先慢慢ok 返jar...激屎a *~*

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見~~~哈哈~~我都好想再去多次呀~~~~~
      下???!!係咪敏感呀????咁又真係唔係個個岩用既!!毛寶話用完訓覺好凍~~~~~~~

      刪除
  18. Hi小T,妳真犀利,一曰唔寫blog就很多blog友擔心同掛住妳呀!去曰本一定去藥房買嘢㗎,由其是感冒藥同曰本喇叭牌,一定要自己買同幫人買囉!曰本便利店又係必行㗎!d飲品款式多到死!阿美公仔巧得意!果袋好似條短褲巧特別!仲有一個月就暑假完!㸃解妳會開心!唔明?bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為小朋友放完暑假我地就會無咁多人

      刪除
  19. 睇Donut包個樣都知應該會麻麻

    回覆刪除
  20. 我都好鍾意阿美架,覺得佢寸得黎好型!個袋綠色好靚,如果可以上膊更正!

    回覆刪除
  21. 蕃茄味雪糕真喺好怪@@
    Mos而家真喺又好味,記得以前啲潮人專程飛去日本食架,自從香港開咗無喇,
    哩款香腸包好特別:-))
    妳哩個porter袋幾平喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~我錯了~~~~
      哈哈~~~但係個包好難食呢~~~

      刪除
  22. 右上角件黑色既Garçons我都有~~
    個陣都係見佢出新款即克買~~~~
    小t你既taste果然唔錯呀吓XDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 最弊我唔潮呢~~肯定你著左好耐啦~~~

      刪除
  23. 哈囉!你嗰個啊美公仔喺邊度買㗎同埋😍😍😍😍😍😊你嗰個卡樂B手信係邊度買架

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿美係原宿哥間kiddy land買架~~聽講波點裙係特別版..我買完先知~
      卡樂b係竹下通哥度有間專門店~哥度就有得買~

      刪除