2010年4月8日 星期四

頭痛欲裂

唉…..都唔知自己搞咩…明明噚日好地地….今朝訓到六點度….又頭痛痛醒左….跟住又痛到嘔左一次……就自己死上左山頂睇醫生……真係叻……好彩今朝無乜人….探完熱之後量埋血壓等多十分鐘度……就到我睇…..之後醫生話我成日食藥都止唔到痛….就建議我打針……..打針喎…….我諗住快d見效嘛…..等左個護士五分鐘…….終於有人幫我打針….話實在佢手勢都唔錯…..無乜點痛…..不過見住支針插入去哥種感覺都係有d怪怪地….加上未打之前會有d血標出黎條膠管度….有d恐怖…….打完佢唔俾我走住叫我坐十五分鐘先好走……坐埋哥十五分鐘…..走埋….今次上去一個鐘都唔使就番到落黎……遲過上次去…..但早過上次走…..好開心…..買左個腿蛋治番屋企慶祝…..點知再訓左陣之後……又痛過….都唔知打黎做咩……..又要我食多次藥…….依家雖然無咁痛……但係都有隱隱痛…..所以話山頂….d藥真係唔係好信得過……睇黎我真係要重新思考下做唔做哥個手術好喇….個頭咁痛法….我真係覺得好辛苦



台灣手信….好好味~


唯有不停咁諗住飯團黎分散我注意力……

我真係好享受紫菜跟飯結合在一起的感覺….

不管餡料係咩…..

飯團依然都係咁好味……

仲有八日我就可以去親親這個可人兒~姐姐鍚鍚~

不管飯團食到我變痴肥….我都係食完先算

好煩呀星期六日又要番學喇

沒有留言:

張貼留言