2010年4月28日 星期三

台灣8天環島遊20100419第二天Part 1(勁曬勁好天~)

今朝好正…食左個葉熾記既牛腩米加辣…..令到我成個人成朝都充滿力量!!!正呀~多謝小i bb幫我買……辛苦哂~今日都算無風無浪….好彩咋…因為今日男人出左北區….又少左個人陪我玩….無啦無啦…無哂人陪我玩啦……哈哈~好開心下晏番工時有個同事送左隻臭熊cool筍俾我(仲要係草莓造型)~夾公仔達人真係當之無愧!!多謝哂~



2010-04-19

Day 2—-Part 1(墾丁)

訓就唔係訓得咁好架喇…..d蚊多到呀…..驚驚…..整好裝之後就衝上去佢地間房度一齊食早餐……一上到去….華……………………..估唔到民宿個早餐整得咁靚~我以為得d多屎咋……見到個咁靚既早餐…咩眼訓都無哂lu~


好好味呀….個幾塊面包係沾左雞蛋之後攞去煎既……成個早餐吞哂~見到咁曬…只有我一個人夠膽曬住太陽食早餐…好鬼型….最後….咪黑哂番黎………..




俾d大白天既四人房景觀你地睇下….靚到~



話我去左希臘都可能有人真係信~噚日天陰陰….無人會信….一起身…..台灣係會好天成咁…….曬到呀…….台灣俾我既感覺就係天陰….落雨…呢次旅行我都係求佢唔好落咁大雨就算喇…無諗過….會見到太陽~



helo~多麼~朝早又見番佢喇喎~墾丁超多人養狗呢~



我鐘意~同陽光玩遊戲~~陽光………


令我自己感到唔係身處係台灣~



我地包左噚日車我地黎墾丁哥兩個司機一日車…周圍玩….第一度去左個沙灘玩…..話實在個沙灘就唔係幾靚…….由於我地無人想玩水上活動….所以淨係影左幾張相就算數~




我幾鐘意呢張相喎~個頭係亂亂地…..

你唔覺得好活躍咩?



那…你睇下個海灘…..呆左….成灘油既物體係度…………..

所以我地留左一陣就走左lu~



跟住我地就黎左呢個景點喇….其實我唔知睇咩架..

自己睇介紹啦….我負責黎影相架咋~



我唔知…呢張係咪唯一既大合照…之後都應該唔會見到合照架喇…..難得難得呀……..為何唔影多d大合照






接落黎就去台灣既最南點喇…佢寫500米……

原來前面有個1字甩左色囉…頂………..好熱呀呢日



行呢條路入去好多蛇蟲屎蟻….又熱….又曬….救命

我諗我唔屬於大自然架囉~



好勁呀我…..終於都到喇…………………係哥度超多烏蠅&蚊







哈哈…….

聽日好忙呀……

而家報左學日文~

聽日六點三上第一堂….

但我放工放六點半….

唔知點飛去…….為左做kawaii妹妹…我要盡力~

上到八點三…..八點半要上最後一堂手語….

食飯都無時間



救命呀…..Mr.5月16日出演唱會dvd呀~

仲有簽唱會……….

唔好笑我啦……..我真係想去睇alan架~

想同做係兩回事…..



如果可以睇下人地個腦諗緊乜野….

你最想睇邊個???

我好想睇你…..

唔知你諗緊乜野……

你腦裏面諗既野令我大惑不解….好古怪



唔係自己既煩惱就唔好再諗…….

你幫人地煩惱既時候又無人知既……

得自己一個白忙…….

要學會置身事外…………   :]



報時—-距離上海世博仲有:22日

沒有留言:

張貼留言